Jump to content

Малка питанка относно А6 4F - част 7


sky

Recommended Posts

За да бъда откровен - мързи ме да си сменям колата, ще я покарам още една година и ще взема някое Q7 или A8 или 4G. В интерес на истината не са толкова много пари, имам човек, който иска да си лицензира бодишопа за пластидип и ще ми я направи цялата само материалите ще си платя 3-400 лева, кво му плащаш.

 

Днес Мишо ми смени тампоните на двигателя и съм супер доволен, съжалявам, че се забавих толкова с процедурата, трябваше по-рано да го направя - заспа колата направо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,1k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това някакъв синдром ли е? Доста хора бягат от А6 на Q7 или друга марка джип  :stupid: Христо, ще сложиш чип, когато аз отида до Порше  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навил съм си на пръста, няма да го чакам много :) Другия месец ще я чипосам, че ми трябва колата сега доста бръмча всяка събота и неделя и през седмицата и няма как да я оставя, едвам я оставих вчера вечерта за тия тампони...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се бях наточил на една Q7ца ама тва бягане в UK промени плана... Фейсовите Q-та са страшни... Карах една от тези сините които са в порше 4 дни.. Вярно 2014-та на 0км и 99% от екстрите.. Ама си е много добре.. Има такива вече за около 60-70к лв в перфектно състояние.. На по 2 години... И си е ддсарска кола, така че още по добре ;)

Редактирано от itolev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mint condition викаш :)

Някой карал ли е с "керамични" накладки на АТЕ на 4F? Ок ли са ?

Аз съм с керамични АТЕ и съм доволен доста. Търпят на товарене стабилно. На студено нямаш проблем. Това със студеното е ако си с 5.1 спирачна течност(или по-спортните такива), но загрява точно до първия светофар.

Основното предимство на керамичните е че не цапат джантата толкова (смисъл не си личи :) ), но и разлика в спирането има доста. В последните метри захапват много здраво.

А и за момента съм минал към 20000км с тях и още ги има. Досега повече от 15000км накладка не ми е издържала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ги поръчах тия накладки и нови дискове на АТЕ и съботата ще ги монтирам, дано не се изкривят тия дискове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви дискове взе? Мойте съм ги окомплектовал с ATE PowerDisk. По спомен ми казаха че керамичните накладки трябва да се ползват с поне рязани дискове (не че бих сложил нерязани отпред, но все пак). Само забравих да поясня че съм с тази комбинация само отпред. Отзад е нормални дискове и накладки (пак АТЕ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с керамични АТЕ и съм доволен доста. Търпят на товарене стабилно. На студено нямаш проблем. Това със студеното е ако си с 5.1 спирачна течност(или по-спортните такива), но загрява точно до първия светофар.

Основното предимство на керамичните е че не цапат джантата толкова (смисъл не си личи :) ), но и разлика в спирането има доста. В последните метри захапват много здраво.

А и за момента съм минал към 20000км с тях и още ги има. Досега повече от 15000км накладка не ми е издържала.

Аз с мойте оригинални накладки съм минал 40к км. Много зависи как караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем ще видим колко ще изтраят на моя тормоз :)

Междувременно имам една питанка. След като махнах катализаторите открих че нещо не ме блазни много колко мирише колата (отвънка само, но все пак...). Та обмислям да бодна обратно някакво гърне. Някой слагал ли е някъв bolt-on афтърмаркет катализатор или някое custom гърне и ще има ли много смисъл ако е с по-високо ниво на пропускане, щото смятам все пак да я понапъна още малко при Стефан, че само лек ремап не стига :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

kainy, колко коня ти докара "лекия ремап" :)

 

Ми честно казано не знам... Общо взето като я взех се оказа, че хем катализаторите бяха пълна тапа, хем турбото беше запекло, а директно след като ги оправих я ремапнах, така че реално не знам как е вървяла без ремапа.

 

Като се прибера в БГ, ще видя първо дали ще слагам някакво гърне на мястото на катализатора или не. После отивам при petarik да погледнем дюзите, които едни ми твърдят че са супер, други че една била тригнала и т.н., та за всеки случай. Ако се налага ги правим. После ще я кача на диното (понеже ще качвам 3-4 коли, кое дино ще ми препоръчате за целодневен наем?) и за капак ще я разходя до Дракон за няколко кръгчета. След това ако Стефчо ме приеме, ще е я понапънем и после пак диното и пистата, пък после каквото числата покажат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диното на келеша показва най-много защото въздуха във Варна е най-гъст. В Адлер в Годеч резултатите трябва да са слаби. В София диното е най-оптималното за софияните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да имаш на под прага? Влезнах зверски в няква дупка и строших няква палстмаса под прага на шофиорската врата и не знам какво трябва да сменя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...