Jump to content

АГУ за Ауди Б4 2.0 ел.инжекция


Recommended Posts

Понеже тази кола е с Фулгруп система за впръскване имаш възможност да прекъснеш един от двата кабела на общата букса на бензиновите инжектори, чрез реле. Можеш естетвенно и да спреш бензиновата помпа пак с реле, което води до работа на бензиновите инжектори на сухо,от което следва до бързото им износване.

Редактирано от Муцев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Варианти за предпазване на дюзите са или да си я караш само на бензин или да ползваш симулатор и от време на време да я покарваш и на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах точно отговора ти:)

Говорих с газаджия.Ще ми прекъсне дюзите с едно единствено реле.Без симулатор....

И още един въпрос,понеже ми изпадна газов инжекцион втора ръка.Какви ще са разходите на газ градско и извън с ГИ и с АГУ при моя мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в двата случая разхода е около 13 градско и 8 9 10 извънграда.ГИ пали на бензин ,така че 20 лева бензин в месеца за палене и подгряване  отиват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) ами...ще си сложа АГУ то както си бях решил Редактирано от камен каменов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Камен! По отношение на монтажа на плочката/ смесителя/ както го е описал колегата Муцев- 100 % е така. Аз като монтирах елипсовидната плочка/ смесител/ имах веднага проблеми с ниските обороти- играеха както си искат. Играх си да разпробивам смесителя всякак, допълнителни щуцери му нарязах- без промяна, цял ден игра. И се отказах. Както вече ти писах , лично съм виждал на снимка АБК с елипсовидна плочка. Но за съжаление не можах да я поставя коректно и се отказах. Имаш време нищо не ти коства да търсиш и опитваш. 

Относно симулатора за дюзи пак съм с две ръце съгласен с мнението на Муцев. Защото , колко ще ти вземе газаджията да ти постави реле за прекъсването на захранването на дюзите, сигурно около 20-30 лв. Симулатора за 4 цилиндрови двигатели има същата цена, но ти си го монтираш - просто е и стои много прегледно под капака, никъде не режеш, както ти споменах само съдиняваш едни букси с други и подаваш захранване на симулатора. От време на време ще джиткаш на бенз, сутрин пали на бенз - има много предимства не само за пълните инжекции. 

За разхода всичко е относително и много зависи от стила на каране и най-вече от дневния пробег. Двам ти пример веднага. Б4 -та ми харчеше 10-12 ргадско в Пловдив и 12-14 градско в София. Един път я разглобих и оставих в родния ми град на едни приятели да я дозглобят. Бях я напълнил до горе - грубо 28 литра газ. Съпругата минаваше на ден 2 км до детската ясла и обратно. Обяснявах и дори и да запали директно на газ да изчаква 2-4 минути и тогава да тръгва- горе долу да влезе изпарителя в режим. Тя уж с цел икономия палила на газ и тръгвала веднага. Та 28 -те литра газ ги смачка за месец и малко. Мисля си добре. Като погледнах по километража пробега , познай..... 100-110 км. Сам си сметни разхода. По-добре е да е карала на бензин. 

Ако ще ти е такъв пробега на ден или подобен според мен карай и се кефи на бензин. Като искаш да ти падне разхода на бензин пък на дълно - до морето на пример, монтирай една водородна клета и дерзай. Лека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Цената за монтажа си е 80лв.Реле съм му дал.Ще прекъсне само един кабел,а не всички за 4те дюзи.Симулатор няма да сложи.Но така и не разбрах тоя симулатор каква работа върши.И без него ще си я припалвам на бензин.Както казах ще прекъсне само един захранващ кабел който отива към дюзите....т.е. симулатора за какво ми е?

И относно водородните клетки...като казваш.....дали и каква икономия ще дадат защото имам приятели с такива и като че ли не са особено доволни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симулатора ако не ме лъже паметта е да мами бензиновият комп. при работа на двигателя на газ , че дюзите бачкат коректно. 

За водородните клетки : чел съм , че имат най - добра ефективност при дизеловите ДВГ, поради това че дизелите имат най-висок КПД от всички ДВГ с вътрешно горене. Затова и реализуемата икономия може да достигне 30 %. При бензиновите ДВГ 15-22 % , а пък при газта и метана до 12%. Но всичко това зависи от много фактори. Имам колеги ловци с дизели с водород и исказват мнения, че в гората икономия почти няма , само осезаемо увеличеване на мощността, а икономията идвала при каране на дълго и била доста добра. Както съм ти писал всичко е въпрос на личен избор. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мали мали колко мъка има на тоя свят! Абе момче какво ще ти монтират за 80 лв. Па това е цената на симулатора с монтажа бре. Дай ми на мен реле и ще ти го сложа на прИмоция само за 40 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

????? Във Враца толкова струва труда за монтажа на цялата газова уредба.И въобще немога да разбера кое ти е толкова чудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбрах точно отговора ти :)

Говорих с газаджия.Ще ми прекъсне дюзите с едно единствено реле.Без симулатор....

 

И още един въпрос,понеже ми изпадна газов инжекцион втора ръка.Какви ще са разходите на газ градско и извън с ГИ и с АГУ при моя мотор.

 

Какъв инжекцион ти е изпаднал?Марка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отказах се от инжекциона.Днес ходих да ми монтират газовата,но се ядосах защото близо час чаках газаджията и си тръгнах.Утре почвам сам.Да ви питам само-делкото при тоя двигател върти ли се?че днес пробвах но не стана и ми казаха че може би с компа се задавало ....



И още нещо-аванс процесор някой слагал ли е и дали ще има смисъл от него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, делкото се върти. Освен, че се върти променя и момента на запалване. Само, че ако скоро не е въртяно сигурно е спекло. Пръскаш с WD40, пробваш, пак пръскаш и така. На моето му трябваха 5 дни за да охлаби. Всеки ден си го пръсках обилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да..пръсках.Успях да го развъртя така че да направи ход около 5-6-7 см горе доло.Дадох му предварение с тия няколко см.На място  ми се стори че разботи малко по-добре,но днес пак почна да ми прави номера с оборотите и поемането...Ще го развъртам още,но се чудя дали още нещо може да се пипне.Иначе тия дни ще помисля за газоускорител на мястото на тая тръба.Дано има ефект.



И да питам някой може ли да ми даде съвети за свързването на токовете на газовата.Утре ще ми остане само това и да я пробвам.Интересува ме например помпата от къде да я прекъсна отпред..за да не тегля кабел чак до нея.Дюзите дали и от къде да прекъсна...и такива неща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще и намеря бушона,но някой каза че на нейния бушон можело да има още нещо подвързано.А дюзите?Да намеря общ + който върви към тях?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,може ли да оставя маркуча от изпарителя до тройника дълъг(от единя калник до другия) и и само накрая да свържа между него и плочката другите два маркуча

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами разстоянието е това.Въпроса е разстоянието до самия тройник дали може да бъде дълго за сметка на двата маркуча след него.Че втория вариант е тая дължина да я поемат тези два маркуча след тройника.Ауди то е 2.0 ел инжекция.Има ли значение плочката с един или два входа е...за да взема с един.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...