bsdnikolov Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Ето сравнение между буксата на RNS-E (какъвто адаптер ти притежаваш) и буксата на Concert II+ Както забелязваш, единствената разлика между тях е пин 16. При RNS-E той не се използва, докато при Concert II+ той трябва да е захранен с постоянен + Тъй като при теб не се ползва пин 11 (той е за фабричен телефон и на оригиналната букса с която е дошло радиото е празен), ще го извадиме от прехода и ще го поставиме в гнездото на пин 16. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 23 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Ето това е оригиналната букса това е другата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Ето и какво искам да направиш: Това е прехода сега. Пин 11 съм го заградил в червено. Него трябва да извадиш. Ето така трябва да изглежда вече буксата: Изваденото кабелче го срежи някъде по-далече от буксата. В ръката ти ще остане нещо такова: Заголи изолацията. От този пин излизат двата червени кабела, нали? Избери си единия и му заголи изолацията. Най-лесно става със запалка. Нагряваш докато се размекне и с нокти заголваш. Трябва да получиш нещо такова: Превържи към него кабела, който измъкна от пин 11 (да не забравиш после да го изолираш ) Виж сега пин 16, който е ограден с червено. В него трябва да влезе извадения пин. И накрая, буксата на прехода трябва да изглежда така: За сега това, а като се прибера в къщи, ще обърнем внимание и на AUX-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 23 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Ясно,заемам се. П.С -при Concerta с кой копчета става вкарването на кода. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 23 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Ето и крайния резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Чуден. По-късно ще погледна из основи. Нека обсъдиме AUX-a, дали искаш да го извеждаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 23 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 (Редактирано) Щом можем,защо пък да не го изведем този AUX По скоро имам интерес към това дали може да се сложи,и дали е някаква философия?http://www.bury.com/.../cc-9068-1.html http://www.dashmount...9068-*new*.html Редактирано 23 Февруари 2015 от svoenraven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 С помощта на колегата bsdnikolov Concerta е монтиран,и тръгна без изненади и усложнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 От мен честито! По скоро имам интерес към това дали може да се сложи,и дали е някаква философия?http://www.bury.com/.../cc-9068-1.html http://www.dashmount...9068-*new*.html Попрегледах ги тези двете. Ако решиш да слагаш такива, по-добре пусни нова тема. Там е доста по-сложно от това тук. Да не отклоняваме тази тема. Относно AUX, гледам сложил си вече радиото, ако ти потрябва тогава. Още веднъж, честито! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svoenraven Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Ето и начина за вкарването на кода при въпросния Concert EU B7 soulhttp://ertasvc.ru/tovar/Audi-Concert-EU-B7-soul.htm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Гледам че преправяте и премествате пинове по буксите. Да попитам дали е възможно от: Mini ISO да се свърже към IP-BUS ---> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 (Редактирано) Дай още малко инфо. Какво с какво ще връзваш? IP-BUS се ползва в Pioneer, нали? Редактирано 1 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Да.IP BUS се ползва в Пайнер и понеже в момента съм със CD Pioneer (Pioneer DEH-P5700MP) и адаптер на Pioneer за (mp3)(Pioneer CD-UB100)Ми се искаше като сложа RNS-D вместо да купувам разните му там адаптери имитиращи чейнджъра в багажника да си вържа адаптера на Pioneer който не само има умопомрачаващ капацитет от песни но и ID3 Tags. На самия адаптер му е нужно ( + ) и ( - ) както и сигнал който върви по IP BUS но при RNS-D сигнала към дигиталните устройства имитиращи чейнджър е по mini ISO ако не греша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Като за начало, забрави за ID3 Tags. Няма да ги получиш. При радиата до 2007-2008 година, това е възможно единствено през RDS. За свързването, най-лесно е да се направи адаптер. Но, дали ще си "говорят" коректно RNS-D и CD-UB100, това трябва да се провери. Аз имам протокола, с който работи VAG радиото, но Pioneer-а с какъв протокол е, не знам.Ще трябва да се чете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Ясно.Но казваш през RDS тоест RNS-D има RDS но не може да чете през него,докато RNS-E пак има RDS но там си ги чете от карти памет и си има ID3Интересна работа ... Имам Manual за въпросния адаптер на Pioneer но къде да чета и гледам е въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Март 2015 Доклад Share Публикувано 1 Март 2015 Друго имах предвид с RDS-а, но наистина няма значение. Сега ме мързи за обяснявам, но няма да можеш да прокараш ID3 Tags до навито, не и през 8-pin конектора. Също така, не мисля че в User manual на Pioneer ще е описано кой протокол ползват за връзка с радиото. Принципно, по мое мнение вероятността протокола да е един и същ е над 50%, но не мога да бъда сигурен. Най-лесно е с проба. Рискът нещо да изгори е минимален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Привет колеги аз смених симфония 2 с рнс е. Проблема е че спря да работи радиото. Гледал съм начина на смяна от тук. Някакви идей защо не иска да работи http://www.audizine.com/forum/showthread.php/383289-DIY-Symphony-II-to-RNS-E-(OEM-DVD-based-Navigation) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 Да не си разменил местата на двата факра конектора? Само едното е антенен вход а другото е управляващ сигнал към диверсити усилвателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 То няма как да се разменят,освен да са разменени от там където са ми пратени .Довечера ще погледна ,като на тази снимка ли трябва да бъдат колега? Интересното е че вчера като се прибирах от работа ми се появи радиото но с шум и после изчезна ,все едно че няма антена така прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 (Редактирано) Закачи колата с VCDS и виж какви грешки ще ти даде на радиото. Така ще разбереш кое не е наред. Например:---------------------------------------------------------------------------"номер грешка" - Radio Antenna Short to Ground или Open Circuit---------------------------------------------------------------------------"номер грешка" - Connection; Radio ZF Output to Antenna Amplifier Short to Ground или Open Circuit--------------------------------------------------------------------------- Редактирано 8 Юли 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 Ок колега ще я закача и ще пиша. Колега единия вход е за радио антената това ми е ясно .А това diversity antenna connector за какво служи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 8 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2015 B6-щата по спомен имаше 4 антени. За да имаш този страхотен радио прием, диверсити усилвателя определя от коя антена да подаде сигнал към радиото. Тази, с която имаш най-добър прием в момента, от нея ще получиш сигнал към радиото. За това е и втория Radio ZF Output. Чрез него радиото общува с диверсити усилвателя и му казва от коя антена е най-силен сигналът и съответно го кара да остане превключен на нея, докато не засече по-добър сигнал от друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 (Редактирано) колега това ми изписва radio antenna 007 short to Ground Редактирано 9 Юли 2015 от veni 76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 9 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2015 Свалих този преходник и го замерих с мултицета на верига.Получи се нещо интересно средата на единия край писука когато допра средата в другия край,но го опрах и в периферията и пак писука мултицета. Мисля че трябва да писука само среда с среда и периферия с периферия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване