cypress hill Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 (Редактирано) Какви са симптомите на дефектирал маховик? (Audi A3 8P) Редактирано 20 Февруари 2015 от cypress hill Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 (Редактирано) При мене е позаминал още от както я взех колата. Симптомите са, че се чува как тропа (чука) като колата е на място и има вибрации в купето даже го разтриса и като натиснеш съединителя изчезват и вибрации и шумове и колата едвам се усеща, че работи. В началото ми тресеше примерно 10 секунди и после няколко минути не тресе, а сега особено на студена кола като запаля си тресе почти постоянно и като загрее малко се понормализират нещата. Това е при мене сигурно ще кара още ама не знам да не счупи нещо и ще гледам до няколко месеца да го сменя. Колегите да кажат и за други симптоми. Редактирано 20 Февруари 2015 от Иван Лютов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Дрънчене, вибрации (на без скорост в покой, при ускорение), тропане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cypress hill Публикувано 20 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Лошо,значи и моя май ще е за смяна. Имам сериозни вибрации в купето на свободна,и видими на двигателя като вдингна капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Вибрацийте може да са от доста други работи. Тампони на двигател примерно. Ако за сега симптомите ти са само тресене на място не се хвърляй директно на маховик. Би трябвало и при тръгване да усещаш тресене както и в движение. Доста вероятно е да е точно в маховика проблема обаче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cypress hill Публикувано 20 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Дано да не е маховика,защото долколкото разбрах подмяната му е над 1000 лв с работата. Някой може ли да ми препоръча добър сервиз в Пловдив? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Такава е цената (може и по-малко да ти излезе ако си намериш частите на добра цена), но го правиш веднъж и си караш 150 000 километра спокойно после. При тези двигатели си е нещо като консуматив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Вибрациите може и да са от тампони при тебе да не те объркам ама при мене 100% са от маховика, защото натисна ли съединителя докато тропа и вибрира колата всичко утихва на секундата направо все едно колата не е запалена. Сетих се, че и като натисна съединителя малко до преди полусъединител и държа така педала пулсира странно май пак от маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 И аз имам едни вибрации към 120 оборота и предъвкване на мотора на място и неможах да ги оправя,дузи центровка вси4ко е наред смених вси4ки тампони на мотора с орегинални и все е така.Остана само маховика да сменя дове4ера я по4ваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 И аз имам едни вибрации към 120 оборота и предъвкване на мотора на място и неможах да ги оправя,дузи центровка вси4ко е наред смених вси4ки тампони на мотора с орегинални и все е така.Остана само маховика да сменя дове4ера я по4ваме. Вальо, 4 не е еквивалентно с ч. Молбата ми е за мъничко уважение към българския език, а и към нас, които четем написаното от теб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valio2686 Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Вальо, 4 не е еквивалентно с ч. Молбата ми е за мъничко уважение към българския език, а и към нас, които четем написаното от теб!Извинявам се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Е то явно при някой е в по-напреднал стадий при други не. При мене проблема за сега е само на място да се чува в движение нито хуби мощност на 3-4-5 скорост примерно нито приплъзва нито нищо. Ама се усещат вибрациите в съединителя и малко по малко си заминава До автора аз ти казах мойте признаци на заминаващ маховик, други колеги също казаха та ако не можеш да прецениш сам дали е от него, то всеки нормален майстор ще може да ти каже като чуе как трака и евентуално покара 1-2 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 20 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 Твоите вибрации в педала може да са от разбит лагер или от тръгнал притискателен диск. Тези симптоми, които описваш ти ги има и при бензиновите коли с обикновен твърд маховик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cypress hill Публикувано 20 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2015 (Редактирано) Благодаря за насоките! Тия дни ще е закарам да е погледнат. Редактирано 20 Февруари 2015 от cypress hill Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Да при мене целия съединител заедно с маховика си е за смяна. Не е в кой знае колко лошо положение още отделя добре и не приплъзва ама си му е време. Даже колегата bsdnikolov като купих колата и ми помогна да разбера защо не загряваше и ми направи диагностила и той го чу маховика как причукваше на моменти. Просто както беше написал на горе при тия коли това си е консуматив ама като се смени при правилна употреба забравяш дълго време за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko2374 Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 Колеги да попитам и аз,моят няма други явни симптоми освен като я гася и чувам как придрънква маховика,при натиснат съединител го няма това чукане,педала ми е почти в най-долно положение отделя,лагера също се осеща че е тръгнал,а най-интересното е че е с заводския съединител а колата почти на 265000 км.Възможно ли е изкара толкова?Та въпросът ми може ли някои да ми каже какъв е съединителя комплект(нормален,двумасов или т.н.)знам че е демпфер,но ми трябва номер по които да го поръчам от евау защото в магазина ми казаха цена 870 евро с 35% остъпка,искам да си го купя и да го сменя че смятам да се прибирам на БГ,а не искам по пътя да се счупи и съм с малко дете,колата 2.0 тди 16V BKD 2004г.Благодаря на всички предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BIBOOO Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 На стария съединител почна да ми трака маховика 30 000 километра искара така и накрая се предаде съединителя тотално.. смених комплект съединител и демпфер на ЛУК и след няма и 1000 км ми притраква и новия маховик, но странното е ,че само на 2 скорост в обороти като пусна педала на газта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Ми толкова са ти го напрвили...или просто частите са били "слаби" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Лютов Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 За да се разтропа "нов" маховик на 1000 км и то LUK или нещо са те излъгали и са ти взели парите за нов, а са ти сложили някой втора ръка от някоя ударена кола или нещо както казва колегата venomcorp не е направен както трябва сигурно за да се разбие за толкова кратко. Ако съм аз на твое място директно в сервиза и с маховика по главата и това е все пак парите не са малко нито за частите нито за труда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko2374 Публикувано 24 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Колега да не ти тропа нещо друго,а ти да си мислиш че е маховика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BIBOOO Публикувано 25 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2015 Ми след това съм качвал на стенд колата и отдолу сме гледали и се вижда,че е нов маховика ама незнам...опарил съм се вече няма смисъл да си късам нервите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване