Audi_adr Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Колеги , имам следния проблем . Колата е Ауди А4 АДР 96 година. Леко тресе в ниските и прекъсва едвам доловимо. Върви що годе добре. Гори много - около 12-13/100 бензин извънградско с нормално каране. Та проблема е че при изваждане на бобината на цилиндър номер 2 не се случва нищо - двигателя си работи по същия начин. Има искра на бобината, смених 3 свещи - резултат никакъв. Колата не гори масло грам. Накъде да се насоча - евентуален проблем с бобината , въпреки че има искра? Или клапан? Гарнитура на глава. Моля за съвет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 на ВАГ КОМ би трябвало да ти излезе ако нямаш работа на въпросния цилиндър.закачал ли си я за преглед на грешките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Размени бобините с друг цилиндър за да видиш дали ще се "премести" проблема на другият цилиндър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_adr Публикувано 21 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 (Редактирано) Няма как да го направя, защото двигателя е с блок бобина и няма как да се замени бобината, освен целия блок. Искра има. Но не работи. Може ли искрата нещо да е слаба примерно? Или отиваме на изгорели клапани от газта. Колата има поне 200 000 на газ. Марто на кой канал да гледам на вак - кома? И какво може да покаже той? Двигателя не си променя работата когато махна лулата, а искра има. Редактирано 21 Февруари 2015 от Audi_adr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Прекъсва ли като подаваш газ? Повишила ли е разхода (според мен е доста) ? Чува ли се нещо като боботене през аспуха,като я запалиш сутрин? Мирише ли на бензин като подаваш газ(като на задавена)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Премери компресията на цилиндрите тогава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Да,така е по лесно. Имах го същия проблем преди нова година и втори цилиндър само се "возеше" Ако има симптомите които му писах,да запчва опелото .На мен ми стъпа под 400 лв ремонта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 (Редактирано) Верига или клапани? Редактирано 21 Февруари 2015 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_adr Публикувано 21 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Проблема е абсолютно същиятъ. Какво се оказа при теб и за какво да се готвя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 Два издухани клапана на втори цилиндър. Само че аз я карах така над 15 000 км. и майстора като я видя ,направо не повярва.Шлайф на глава,ревизия на гумички,препасване на клапани,два нови клапана,може да смениш и термостата (задължително оригинален)ако не е сменян отдавана,понеже така отваряш двигателя,ревизирай го целия и антифриза , гарнитури на капак и глава- 380 лв. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_adr Публикувано 22 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 (Редактирано) Да, ако не е бобината, това ще да е . Говорих с един познат майстор. Накара ме първо да пробвам с една бобина, после ако не се оправи да премеря компресията. Виж аз карам така от сигурно 20 000 км. Проблема просто се задълбочаваше с времето. Интересно че след 2000 оборота върви като змей. Само на ниските клати и си върви на 3 цилиндъра. Иначе преди три дена на магистралата спокойно си карах с 150. Мерси за инфото . И при мен е втори цилиндър. Редактирано 22 Февруари 2015 от Audi_adr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав филчев Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 Интересно е ,защо само втори цилиндър издухва Не си играй да сменяш бобини,а мери компресията и се стягай за ремонт,че така правиш дисбаланс на двигателя и може скоро нов да търсиш . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_adr Публикувано 24 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2015 Да , на втори цилиндър компресия - 5. На другите е добра. Ще се отваря. Най вероятно са клапаните проблема. Мерси за инфото и насоките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_adr Публикувано 28 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2015 Оказа се един испускателен клапан на втори цилиндър сцепен като майска роза. Благодаря за насоките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo_vd Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 (Редактирано) колега а колко ти излезе ремонта ако не е тайна ? защото и аз трябва да сменям клапн но на 3-ти цилиндър Цитиране на предходно мнение! Редактирано 7 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Един клапан е 14 лева. Гарнитури на главата и на капака и свещите. Нови болтове за главата. За части общо 150 лева с отстъпките. Сега за работа колко ще ти вземат зависи. Може и 100 лева , може и 500. Общо от 250 до 650 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emo_vd Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Много ти благодаря колега и безаварийно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aladin Публикувано 15 Март 2017 Доклад Share Публикувано 15 Март 2017 (Редактирано) На 28.02.2015 г. at 16:21, Audi_adr написа: Оказа се един испускателен клапан на втори цилиндър сцепен като майска роза. Благодаря за насоките. След ремонта усещате ли разлика в разход и вървеж ? Че и на мен като махна лулата на 3-ти цилиндър все едино го няма. При подаване на газ понамирисва на бензин и при изкачване няма мощност. Редактирано 15 Март 2017 от aladin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 При издухан клапан проблема е че прекъсва в ниските. След 2-3 хиляди оборота по не се усеща. При мен вдигаше до 5 компресия. Другите цилиндри си бяха в норма. След смяна вървежа се подобри осезателно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aladin Публикувано 16 Март 2017 Доклад Share Публикувано 16 Март 2017 (Редактирано) При мен грам не прекъсва и работи равномерно. Но другите симптоми си ги има. Редактирано 16 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 10 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2019 (Редактирано) Здравейте колеги имам подобен проблем с АДР-а. От вчера сутрин работеше на 3 цилиндъра на бензин. С ГИ БРЦ съм и когато премине на газ всичко е наред! Не работи първи цилиндър откъм радиатора, свещите са перфектни, чистих си дюзите с ултразвук макар, че и те бяха ок. За всеки случай размених тази на 1-ви и 2-ри, но пак 1-ви цилиндър не работи на бензин. Изваждането на буксата на дюзата не оказва никаква разлика. мерих, че имам 12 волта на нея и на другите също.. Какъв би бил проблемът, на газ колата върви както трябва! Редактирано 10 Юни 2019 от krasi85_ Известие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2019 (Редактирано) Запушена/изгоряла бензинова дюза или скъсан О-пръстен на самата дюза ако всичко останало е наред. Редактирано 14 Юни 2019 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване