Petkovm Публикувано 19 Март 2015 Доклад Share Публикувано 19 Март 2015 По принцип трябва да осветят около лоста за скоростите ли?точно там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Разглеждах захващането на различните видове плафони и забелязах, за Пасата и за Ауди ТТ нямат отворите за видийките с които се захваща за тавана при А4-ката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Този от снимката от W8 не е същият Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 (Редактирано) http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=8N8947111&ghostText=&_sacat=0 НОмера е верен. Относно пасатовия плафон, в Чехия струва 36 евро нов.Тука нашите, пак искат да станат милионери за 1 ден!Тука от много гледане и търсене съм се омотал...В Чехия струва 36 евро и то за Шкода Супърб, и те са с такъв плафон, но отново не всички! И обявите за Супърб съм прозвънил всичките...да не си губите времето Редактирано 20 Март 2015 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 дам осъзнах че без поръчка от чужбина няма да стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Тази вечер пак ми доскуча и реших да си направя модул амбиентно осветление за 0,60 ст. вместо за 37 лв.... Ето резултата: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) Добре се е получило, но погледна ли темата на а3 форума за скосяването пред двата диода, а също и това че сочат в различни посоки.Аз също бих си поиграл така , но след намесата ми , моят плафон е за в кофата. Чакам новия от колегата и събота или неделя ако е хубаво времето ще монтирам всичко на куп. Плафон , сенници и таван. Между другото някой от вас да помни кои бяха кабелите за подсветката. Редактирано 24 Март 2015 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Според мен скосяването не влияе на светлинните петна. По скоро е предназначено да води светодиодите , за да е наклонен единия. При моя случай диодите в тръбичките могат да се накланят и лесно се постига ефекта от оригиналния модул. Разбира се ако плафона е с място за оригинален модул е по-добре оригиналния, защото мястото е предназначено за такъв а и има щипки за захващане. Направения от мен модул е за стария плафон от А4 до 2000г., както го е направил колегата GiN само ,че с два диода. Мисля,че ефекта е доста добър... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Разглеждах захващането на различните видове плафони и забелязах, за Пасата и за Ауди ТТ нямат отворите за видийките с които се захваща за тавана при А4-ката Наистина ги няма отворите за захващането. Мисля че не е проблем плафона да се държи само на щипките , закачен за тавана . Друго ме притеснява мен. При монтажа на плафона от W8 какво е разположението на кабелите в буксата. Кое е за подсветката и кое за крушките на плафона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 А4-ката до 2000г. няма кабел за подсвет на плафона. Буксата е с 3 извода. Средния е +12в. единият е -12в. постоянен и другият е -12в. от модула на централното. Допълнителен кабел можеш да си пуснеш много лесно ,като минава през отвора на плафона под тавана- излиза отпред до стъклото .От там под края на тавана минава в лявата странична колонка(подпъхва се отдолу под нея) и излиза до предпзителите. Може да се свърже на двата последни малки предпазители- те са за габарититие.Като минеш на габарит или на фарове там се появява +12в. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) Да известно ми е , че нямам кабел за подсветка до плафона. Ще трябва да пускам такъв. Вариантите не са много. Както каза ти или ще е от таблото с бушоните , или от някое копче с подсветка. Интересното е , че на плафона от пасат W8 , който колегата ще ми прати са 6 крачета отзад. Тоест има още нещо освен +12 волта - 12 волта сигнала от централното -12 , и +12 волта при габарит за подсветка . Въпроса остава другите две крачета за какво са ? Вероятно за обемен датчик ако има в плафона такъв. Друго предположение нямам. Като дойде ще го огледам и ще пиша пак. Моите обемни датчици са закачени директно на алармата и стоят в двете предни колонки в ляво и дясно от челното стъкло. Редактирано 24 Март 2015 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Как така няма подсвет на плафона до 2000г? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Преди фейса поне аз не съм виждал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Според мен скосяването не влияе на светлинните петна. По скоро е предназначено да води светодиодите , за да е наклонен единия.Скосяването влияе на светлинната бленда. Който не вярва, довечера мога да осветя лист хартия с амбиента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Ок колега ако можеш пусни една снимка довечера. На моите снимки ,които съм качил съм срвнил осветяването от оригиналния модул (ползвал съм снимки от темата за задния плафон на А3) и моя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Радвам се, че темата ми е станала толкова полезна. А също така, че не си разглобих и сглобих на съставни части плафона залудодо (тоест, за да задоволя само собственото си любопитство). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Значи плафона ще пристигне утре и ще гледам какво се случва като го обърна отзад и разгледам контактите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Преди фейса поне аз не съм виждал! Е фейса не е ли от 99г или бъркам? Моята е 99-та, имам плафон с такова осветление и копчетата си светят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 значи колега много ще съм ти благодарен ако погледнеш на твоя плафон какви точно цветове кабели отиват. и да драснеш тук . Е фейса не е ли от 99г или бъркам? Моята е 99-та, имам плафон с такова осветление и копчетата си светят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) Подсветката на терминал 58b при Ауди, абсолютно винаги е сив кабел със синя нишка!Бутоните на плафона не правят изключение. Редактирано 24 Март 2015 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 За съжаление, снимките които се опитах да направя са тотално мазало. Не си заслужава трудът да ги свалям от телефона. Нито телефона може да снима на тъмно, нито осветлението бе подходящо (съседите така си осветиха къщата от вън, че сега е като ден на улицата). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 значи колега много ще съм ти благодарен ако погледнеш на твоя плафон какви точно цветове кабели отиват. и да драснеш тук . Кажете само къде и какво да гледам и няма проблем (а и как се маха самия плафон). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 (Редактирано) Така изглежда плафон от W8 на А4:.... http://i.imgur.com/38SC5.jpghttp://i.imgur.com/Y3Z5K.jpghttp://i.imgur.com/U8puD.jpghttp://i.imgur.com/eSKzD.jpghttp://i.imgur.com/tOXX2.jpg А това е темата как става!........изключително интересна тема за А4Б5 -разгледайте я цялата!. ... Редактирано 25 Март 2015 от ru6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Направо е заспал там!Евала, станало е екстра! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) И аз сега това ще правя . Получих плафона от колегата GiN - да е жив и здрав. Оказа се разликата в буксите е само това , че плафона на Пасат W8 има само един кабел в повече и това е кабела за подсветката. Останалите са еднакви и от 6 пина в буксата се ползват само 4-ри. Ето и малко снимки на плафоните и буксите. http://pics.data.bg/albums/39398/plafon http://pics.data.bg/albums/39398/plafon/26b766bfe250d6b0a9eecd1b7c1f798b/10956087_10205613876321584_375843042988135709_n http://pics.data.bg/albums/39398/plafon/1c53a2946a2da493d52cc39a9fddc70f/11071671_10205613876601591_2979817582014123167_n http://pics.data.bg/albums/39398/plafon/8d24e67028268aed432237945588762a/11096388_10205613876801596_3797644725921295634_n Тази събота и неделя ще го монтирам заедно със сенниците от фейслифт. Всеки който си намери такъв плафон може да го монтира без никакви затруднения. Само трябва да си пусне допълнителен кабел за подсветката . Редактирано 26 Март 2015 от thekiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване