Jump to content

А4 Б5 плафон с амбиентно осветление


jmucito

Recommended Posts

  • Отговори 169
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Разглеждах захващането на различните видове плафони и забелязах, за Пасата и за Ауди ТТ нямат отворите за видийките с които се захваща за тавана при А4-ката

post-18434-0-14742800-1426851735_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=8N8947111&ghostText=&_sacat=0

 

НОмера е верен.

 

Относно пасатовия плафон, в Чехия струва 36 евро нов.

Тука нашите, пак искат да станат милионери за  1 ден!

Тука от много гледане и търсене съм се омотал...

В Чехия струва 36 евро и то за Шкода Супърб, и те са с такъв плафон, но отново не всички!

 

И обявите за Супърб съм прозвънил всичките...да не си губите времето :hilezh:

Редактирано от GiN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре се е получило, но погледна ли темата на а3 форума за скосяването пред двата диода, а също и това че сочат в различни посоки.

Аз също бих си поиграл така , но след намесата ми , моят плафон е за в кофата. Чакам новия от колегата и събота или неделя ако е хубаво времето ще монтирам всичко на куп. Плафон , сенници и таван. Между другото някой от вас да помни кои бяха кабелите за подсветката.

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен скосяването не влияе на светлинните петна. По скоро е предназначено да води светодиодите , за да е наклонен единия. При моя случай диодите в тръбичките могат да се накланят и лесно се постига ефекта от оригиналния модул. Разбира се ако плафона е с място за оригинален модул е по-добре оригиналния, защото мястото е предназначено за такъв а и има щипки за захващане. 

Направения от мен модул е за стария плафон от А4 до 2000г., както го е направил колегата GiN само ,че с два диода. Мисля,че ефекта е доста добър...:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглеждах захващането на различните видове плафони и забелязах, за Пасата и за Ауди ТТ нямат отворите за видийките с които се захваща за тавана при А4-ката

 

Наистина ги няма отворите за захващането. Мисля че не е проблем плафона да се държи само на щипките , закачен за тавана . Друго ме притеснява мен. При монтажа на плафона от W8 какво е разположението на кабелите в буксата. Кое е за подсветката и кое за крушките на плафона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4-ката до 2000г. няма кабел за подсвет на плафона. Буксата е с 3 извода. Средния е +12в. единият е -12в. постоянен и другият е -12в. от модула на централното. Допълнителен кабел можеш да си пуснеш много лесно ,като минава през отвора на плафона под тавана- излиза отпред до стъклото .От там под края на тавана минава в лявата странична колонка(подпъхва се отдолу под нея) и излиза до предпзителите. Може да се свърже на двата последни малки предпазители- те са за габарититие.Като минеш на габарит или на фарове там се появява +12в.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да известно ми е , че нямам кабел за подсветка до плафона. Ще трябва да пускам такъв. Вариантите не са много. Както каза ти или ще е от таблото с бушоните , или от някое копче с подсветка. 

 

Интересното е , че на плафона от пасат W8 , който колегата ще ми прати са 6 крачета отзад. Тоест има още нещо освен +12 волта - 12 волта сигнала от централното -12 , и +12 волта при габарит за подсветка . Въпроса остава другите две крачета за какво са ? Вероятно за обемен датчик ако има в плафона такъв.

 

Друго предположение нямам. Като дойде ще го огледам и ще пиша пак. Моите обемни датчици са закачени директно на алармата и стоят в двете предни колонки в ляво и дясно от челното стъкло.

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен скосяването не влияе на светлинните петна. По скоро е предназначено да води светодиодите , за да е наклонен единия.

Скосяването влияе на светлинната бленда. Който не вярва, довечера мога да осветя лист хартия с амбиента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок колега ако можеш пусни една снимка довечера. На моите снимки ,които съм качил съм срвнил осветяването от оригиналния модул (ползвал съм снимки от темата за задния плафон на  А3) и моя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че темата ми е станала толкова полезна. А също така, че не си разглобих и сглобих на съставни части плафона залудодо (тоест, за да задоволя само собственото си любопитство).  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи плафона ще пристигне утре и ще гледам какво се случва като го обърна отзад и разгледам контактите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди фейса поне аз не съм виждал! 

 

Е фейса не е ли от 99г или бъркам? Моята е 99-та, имам плафон с такова осветление и копчетата си светят  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колега много ще съм ти благодарен ако погледнеш на твоя плафон какви точно цветове кабели отиват. и да драснеш тук .

 

Е фейса не е ли от 99г или бъркам? Моята е 99-та, имам плафон с такова осветление и копчетата си светят  :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подсветката на терминал 58b при Ауди, абсолютно винаги е сив кабел със синя нишка!

Бутоните на плафона не правят изключение.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление, снимките които се опитах да направя са тотално мазало. Не си заслужава трудът да ги свалям от телефона. Нито телефона може да снима на тъмно, нито осветлението бе подходящо (съседите така си осветиха къщата от вън, че сега е като ден на улицата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колега много ще съм ти благодарен ако погледнеш на твоя плафон какви точно цветове кабели отиват. и да драснеш тук .

 

Кажете само къде и какво да гледам и няма проблем (а и как се маха самия плафон).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така изглежда плафон от W8 на А4:.... :)

http://i.imgur.com/38SC5.jpg

http://i.imgur.com/Y3Z5K.jpg

http://i.imgur.com/U8puD.jpg

http://i.imgur.com/eSKzD.jpg

http://i.imgur.com/tOXX2.jpg

 

А това е темата как става!........изключително интересна тема за А4Б5 -разгледайте я цялата!. :)... :bia:

Редактирано от ru6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз сега това ще правя . Получих плафона от колегата GiN - да е жив и здрав. Оказа се разликата в буксите е само това , че плафона на Пасат W8 има само един кабел в повече и това е кабела за подсветката. Останалите са еднакви и от 6 пина в буксата се ползват само 4-ри. Ето и малко снимки на плафоните и буксите.

 

http://pics.data.bg/albums/39398/plafon

 

http://pics.data.bg/albums/39398/plafon/26b766bfe250d6b0a9eecd1b7c1f798b/10956087_10205613876321584_375843042988135709_n

 

http://pics.data.bg/albums/39398/plafon/1c53a2946a2da493d52cc39a9fddc70f/11071671_10205613876601591_2979817582014123167_n

 

http://pics.data.bg/albums/39398/plafon/8d24e67028268aed432237945588762a/11096388_10205613876801596_3797644725921295634_n

 

Тази събота и неделя ще го монтирам заедно със сенниците от фейслифт. Всеки който си намери такъв плафон може да го монтира без никакви затруднения. Само трябва да си пусне допълнителен кабел за подсветката .

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...