Jump to content

А4 Авант 150->600кс


Recommended Posts

 Привет на всички!
Тъй като от старата тема се затриха мнооого снимки,направих нова и се постарах да събера всичко вътре

 

Поздрави
Проекта започна през далечната вече 2006година с покупката на А4 Б5 Авант 1.8Т FWD.
7045457t.jpg
Никога не е карана сток.До издъхването на стария мотор след 100 000км яка газ.
Баща ми имаше служебна фейсова такава на само 17 000км и в момента,когато й раздадох газ за първи път през далечната 2000г,знаех ,че това ще е моята кола - мечта.
Беше с Бошовските фарове,сложих фейсови.После панелен К&Н и кът офф клапан от ТТ 225к.с.
7045460q.jpg
Замерих я в Хед самос чип и филтър.
7045463h.jpg
7045466E.jpg
После се счупи стоковата турбина.
7045473j.jpg
7045477e.jpg
Взех К03-029 от B6 1.8Т BFB мотор.
7045483G.jpg
И после при Келеша във Варна за дино и евентулен ремап заради новото турбо,но се оказа,че няма нужда.Имах холд до 5500об от 1 бар.
После се почна....... :hilezh:...кулер и махане на картерните лайна.
7045485X.jpg
7045488r.jpg
Михах през периода за дневни светлини с диоди и джанти 16'' "калинки".
7045770Z.jpg
7045492u.jpg
7045494w.jpg
Минахме през периода с първи буустметър и циганийка с тъмни фарчета,вечер беше сеч :steinigung:.
7045497C.jpg
7045500h.jpg
Дойде време за рингове за табло ,правени на струг от желязо и после полирани.
7045503o.jpg
7045505k.jpg
И така до първи по-сериозен ъпгрейд
Турбо Гарет 3071,Бош 044,Дюзи 440,чугунен колектор,който пръснах на два пъти и Миро оплете накрая един,Закс Рейсинг съединител.
Джанти от РС6 и все още 1ВЕ окачване.
7045532P.jpg
Дойде време и за койлоувъри,настроени при Дунев.
7045525l.jpg
Ъпгрейднах спирачките с дискове Цимерман Спорт 312мм,Накладки Жълто ЕВС,маркучи с метална оплетка,течност РБФ.
7045775G.jpg
7045534w.jpg
След доста напъни строших мотора най-накрая :hilezh: при каране на 1.8бара и около 420коне на вала,всичко тоява на предно :D
7045517k.jpg
7045522k.jpg
7045539w.jpg
7045544f.jpg
7045547w.jpg
7045550Y.jpg
7045553h.jpg
7045558I.jpg
7045565f.jpg
7045751h.jpg

Тук със Ронал 18" от С8
7045510N.jpg
7045513N.jpg

Не ми трябваше много време ,за да се съглася да сложим мотор,строк на 2.1от А3 AQA и глава от AGU с Гарет 3582,Бутала Супертек,Ковани биели,Валове Каткамс и т.н.
Влезнах в МАтрицата с 500коне на предно и полусликовете взеха да припадат ритуално.
Напълно в реда на нещата препарирах скоростите,които стокови издържаха над 60к км яко даване на газ.
Всичко по колата - полуоски,карета и т.н. си беше сток.
7045569X.jpg
7045578W.jpg
7045584w.jpg
7045585q.jpg
7045591d.jpg
7045593g.jpg
7045595p.jpg
7045597z.jpg
7045604s.jpg
7045610X.jpg

Ето го Господин 500кс
7045619k.jpg
7045622i.jpg
7045624w.jpg

По лошо стечение на обстоятелствата,винаги около Сливен ми се разлитаха гайките на колектора към турбото и така се озовах в гаража на DRAGPOWER TEAM.След като филтъра ми падна,едно болтче засмука турбото и стана сеч.
Отделно се счупи и масления отлив.
7045627O.jpg
7045628i.jpg
7045632j.jpg
7045634A.jpg
Някакви аномалии по пайпа и колектора,после забодохме чугун
7045637h.jpg
7045642u.jpg
7045643j.jpg
Реших да продължа да развивам колата там.
Сложихме нови разпределителни валове,ребилднахме турбото,скорости 01Е от дизел и забих около 400кв на диното в Проспийд.
0.8бар - 250кв
1,2бар - 300кв
1,5бар - 330кв
1,7бар - 350кв
1,9бар - 375кв
7045778A.jpg
7045780H.jpg
7045759o.jpg
7045761t.jpg
7045701f.jpg
7045705P.jpg
7045727X.jpg
7045728z.jpg
7045732P.jpg
7045737v.jpg
7045742e.jpg
7045747o.jpg
РС4 Салуун
7045710u.jpg
7045718d.jpg
Тампоните
7045722D.jpg
7045726Y.jpg

Най-накрая бракувах старата кошница
7045764G.jpg
и насадихме нещата в купе от 2000г 2.5ТДИ Куатро.
7045783z.jpg
7045786u.jpg
7045788C.jpg
7045789f.jpg
7045790y.jpg
7045791I.jpg
7045794K.jpg
7045795t.jpg
7045796n.jpg

хромирани лайсни и релинг,17" С-лайн джантоци,С-ков волан и разни други.
Доста запазена като интериор за 300к км,с дребни забележки отвън,които наместихме.
2.1T
1.95bar
GT3582R
3"Custom Borla Exhaust
Supertech Pistons
Sachs Performance Clutch - ще се сменя
TA Tehnix Ciolovers - работим за инокс от KW
RS4 Saloon
Титаниеви тарелки
Титаниеви пружини
Глава AGU
Блок AQA
~400kw at FW HUbs
~650nm
95.5 колянов вал - дизелов
Custom Oil Catch Can
KMS Електроника
FMIC
TT 225ps brakes
Вaлове CatCams
Greedy Controler
RS6 C6 Rims 17"
Табло от С4
Направени по поръчка тампони от полиуретан за мотора.Твърдост по Шор 75,но си нямате на идея колко е спокойно в колата,а мотора не мърда :flehan:.
Последва замерване на диното при Тони,където ударих 320кв на 4х4 и бях предоволен.
След това замина и тази турбина и скочих на FP3586/a/r 0.82.
7046121e.jpg
Бобини от С3.КОлата е без ламбда сонда и дебитомер.
Сложих решетка от РС4 и нож от Леон Купра,броня от С4 и подменихме изцяло салона и интериора.
Колата участва на Феста през 2013г.

http://prikachi.com/images/37/7046037f.jpg
7046039b.jpg
7046040I.jpg
7046041E.jpg
7046042h.jpg
7046058d.jpg
7046059P.jpg
7046060J.jpg
7046061o.jpg
7046062n.jpg


Лятото колата умря ритуално на централното кръстовище между СлБряг и Несебър.
Счупена ролка,уж нова на 2000км/подробности няма да давам/,оттам главата мармалад,всичко по главата е ново + ремъци,ролки ,обтегачи и разни други неща,нови болтове и т.н.


За зимата боднах едни OZ,които тежат само 7.5кг.
Лека полека подготвихме коша за Есенно-Зимния прозорец :hilezh:
Пълен комплект на Мейле HD за предницата
Нови спирачни дискове - ЕВС + жълта серия накладки
7045809U.jpg
7045810h.jpg
7045811N.jpg
Моторче за празен ход на Пиербург
Сменена спирачна течност - Кастрол от тази маняшката,после минах на Мотул :gubi:
4br нови карета
Зимни гумета с индекс V :hilezh:
Нови плочки за съединителя
И най-важното - 6чка от 2.5тди 01Е със сменено масло разбира се .
Койловъри
Вътре остава различен само салона от РС4,всичко друго сток
Резервоар от С4
7045823z.jpg
7045824r.jpg
7045825G.jpg
http://prikachi.com/images/841/7045841V.jpg
http://prikachi.com/images/842/7045842w.jpg
7045844H.jpg
7045845H.jpg
7045846d.jpg
7045866M.jpg
7045867c.jpg
 

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 172
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

7045868I.jpg

 

 

7045869O.jpg
7045892z.jpg
7045893Y.jpg
7045961i.jpg
7045969b.jpg
7045977N.jpg
7045978U.jpg
7045993T.jpg
7045994i.jpg
7045996Y.jpg
7045998d.jpg
7045999W.jpg
7046003D.jpg
7046004I.jpg
7046005C.jpg
7046006j.jpg
7046015A.jpg
7046021G.jpg
7046022w.jpg
7046023h.jpg
 

7046037f.jpg

След поредното раздаване на газ и скорости над 300км/ч
7045894M.jpg
 ,3години и мнооого бой,мотора пое към вечните ловни полета.
7045927u.jpg
7045928D.jpg
7045932Q.jpg
7045933p.jpg

Сега правим всичко от нулата и се борим за 500коне на гумите,хибридна кутия,пет лъчева керамика,блок и глава от ТТ 225к.с. портвани,нов колектор,маняшки вътрешности на мотора,плоча за усилване,дросел от ВР6 и още доста шукарии.Любимите ми 18" :ok:
7045945P.jpg
7045946G.jpg
7045948A.jpg
7045950O.jpg
7045951L.jpg
7045954d.jpg


Държа да отбележа,че мотора има над 20 000км на 2бара и скорости над 220-240 обикновено.
Ял е бой при Миро,а после магистралата се минаваше редовно на заварка.
Колата се караше всеки ден,че дори си ходих на работа с нея.

7046077w.jpg
7046078J.jpg
7046079d.jpg
7046080S.jpg
6783876S.jpg
7046091g.jpg
7046092y.jpg
7046093X.jpg

Актуални снимки на "куршумчето"

7049029R.jpg
7049030b.jpg
7049032Q.jpg

Бобините от TFSI+F5DPOR и други

7049064K.jpg
7049065e.jpg
Последните сухи цифри на колелата
7049066J.jpg
Заедно с другата ми мечта Ц5 Олроуд
7049068m.jpg
Смяна на обувките
7049069W.jpg
След смяна на един от карбоните около скоростите
7049107R.jpg
На мястото на дупките за фаровете за мъгла,сложихме карбонови капачки
7049120s.jpg
Сега чакам тези неща за отзад
7049142M.jpg
7049143I.jpg
Това са графиките след като смених мотора и още съм на предно предаване
После изкарах,след доработките,320кв,но вече при 4х4
7049154i.jpg
7049155G.jpg
Ето и после
На 1.4/1.8/1.9бара
7049162u.jpg
След като гръмна маторя,километража замръзна ей така
7049185s.jpg
В очакване на новия мотор
7049188g.jpg
На абордааааж :D
С оглед на Олроуда се замислям за платформа...
7049212C.jpg
7049213c.jpg
Баня
7049214z.jpg

 

7100734n.jpg
7100735P.jpg
7100736I.jpg
7100737f.jpg
7100738E.jpg
7100750o.jpg

Стария колектор и гейт на 38мм
7128114O.jpg
Новата ,вече ориджинъл парт,машинка 44мм
7128132t.jpg
7128133d.jpg
7128134J.jpg
Блока от ТТ,който вече се шлайфа
7128135k.jpg

Ето и колекцията:
Плоча за усилване на блока с пълен набор от необходимите чаркалъци и шпилкиARP
7128115h.jpg
Бутала,биели,сегменти и каквото още се сетите за 2л строук
7128213f.jpg
7128214D.jpg
7128215u.jpg

И "Томахавката" :bounce: 92.8 кован вал

7128217L.jpg

Получих уникален кефогазъм :magic:

 

7197240L.jpg
7197243b.jpg
7197252i.jpg
7197256x.jpg
7197257e.jpg
7197259f.jpg
7197260i.jpg

 

След последните настройки колата се мести ето така :-)
Тежи 1500кг с мен и 50% гориво и е с 18"

Напълно оборудвано коНби.

Сега се мести още по-добре.

 

 

7475648j.jpg

 

 

Измерване на Бургаското дино - +50кс

Актуална визия на кошницата към момента

 

7974533c.jpg

7974534q.jpg

7974535F.jpg

7974536l.jpg

7978124c.jpg

Редактирано от Ц Е Ц О
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един път с 3071 заводския мотор

Един път с 3582 на Миро мотора

Два пъти глава само по 4 криви клапана ,има ги на снимка,заради разхлабена шайба някаква и двата пъти!

Един път смяна на четеца,шайбата ,която е вътре в блока на коляновия вал,заради скъсани болтове на маховика и 11235оборота на мотора!но трябваше всичко долу и вадене на вала ,за да се провери

Една кутия бензинова

Една дизелова,само канбаната

Скъсана шайба на коляНов вал отвън,само със смяна на ремък пистов се разминах

Една стокова турбина

Една 3582,сменен само картридж

Три спукани чугуна изпускателни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, я кажи какво ти е мнението за тези тампони и дали стават за нещо:

 

7045726Y.jpg

 

 

 

 

 

 

и от тук ли ги взе http://www.polyurethan.me/audi5-115.htm, карам със стокови и като връщам газта не ми харесва как шава мотора, а пък за Stern предполагам са доста по добри, но пък и цената вече е доста солена.:

 

 

 

Сега с 2.0литра, до колко повече обороти въртиш спрямо преди с 2.1л.?

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна,че това е за около 100 000км тотал и яко даване на газ!

Само магистралите дето съм й врътнал са над 30 !

Демек всекидневна кошница

НИКИ

От тука Да.

Обаче шпилките са слабото място.

Карат по 5000км че и по малко ама мотора е чук

Цената е добра

С твърдост по Шор са 75 ама се трае

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо аз имам въпрос за дисковете на спирачките  :)

1-вите дупчени цимерман как бяха? 

2-рите черни ЕБЦ имаш ли отзиви?

аз си взех бели турбо груув ЕБЦ дискове и почнаха да бият за 10 000 км кротко каране по магистралите. Сега не смея да взимам пак ЕБЦ дискове и се чудя какви да са? Иска ми се да са дупчени и да издържат, да не се напукат около отворите. Моята сага с ЕБЦ-тата беше дебела - даже минах и през официалния вносител тук да ми ги монтира и мериха с онази невероятна машина дето има нож от струг и се монтира на главината дали имам някакви отклонения - Още се разправям за гаранцията и чакам да видим какво ще отговорят от ЕБЦ.

 

с жълти ЕБЦ накладки ги карах - от тях съм доволен.

 

312-ските спирачки еднобутални от Б6/Б7 ли са? със стандартния размер дискове 312x25mm ?

 

Браво за буркановоза :)

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей

Бели са и моите,просто покритието им беше Черно.

312мм са ми спирачките от ТТ.

Отзад и отпред съм с турбо Груув и жълто ЕБЦ.

Цимермана се напука около дупките,всички доколкото знам се напукват с течение на времето.

Спират добре и аз карам магистрално предимно,взех ги от Хед,не съм имал драми освен,че при интензивно спиране вият като заводска сирена на 2ри Юни. :)

Да те питам,твоите как са монтирани - с нарезите по посока движението или срещу?

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дето слагах не са ляв и десен а еднакви

На едната гума са в посоката на въртене а на другата обратно

Ама говоря малко на изуст

Ще прегледам сега снимките и ще ти постна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почнал си от началото и никакви каръци не са те спирали. Респект.

П.с. Не каза- с 3071 в началото със сток карантия ли я караше? Не беше ли подкована? Че не си писал, пък конете са били сериозни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих снимка само на десния в покой - в посока на въртенето са

като гледам снимката на другия дето се върти докато го нарязват май наистина са ляв и десен и най-вероятно и той е в посоката на въртене или казано по-просто

 

предна броня <----| / |-----= задна броня

 

ей така изглеждат чертичките от горната страна 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Всичките рязани дискове на EBC, които съм поръчвал са с посока(ляв и десен) и я пише още на кутията на всеки диск. Просто не си обърнал внимание най-вероятно, възможно е и затова да си ги кривнал.

 

П.П. Евала Цецо, колата е чук. Така всичко събрано на едно място е доста по-добре. Хубави тампони, имам същите и аз.  :hilezh:

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...