Ц Е Ц О Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 (Редактирано) Привет на всички!Тъй като от старата тема се затриха мнооого снимки,направих нова и се постарах да събера всичко вътре ПоздравиПроекта започна през далечната вече 2006година с покупката на А4 Б5 Авант 1.8Т FWD.Никога не е карана сток.До издъхването на стария мотор след 100 000км яка газ.Баща ми имаше служебна фейсова такава на само 17 000км и в момента,когато й раздадох газ за първи път през далечната 2000г,знаех ,че това ще е моята кола - мечта.Беше с Бошовските фарове,сложих фейсови.После панелен К&Н и кът офф клапан от ТТ 225к.с.Замерих я в Хед самос чип и филтър.После се счупи стоковата турбина.Взех К03-029 от B6 1.8Т BFB мотор.И после при Келеша във Варна за дино и евентулен ремап заради новото турбо,но се оказа,че няма нужда.Имах холд до 5500об от 1 бар.После се почна....... ...кулер и махане на картерните лайна.Михах през периода за дневни светлини с диоди и джанти 16'' "калинки".Минахме през периода с първи буустметър и циганийка с тъмни фарчета,вечер беше сеч .Дойде време за рингове за табло ,правени на струг от желязо и после полирани.И така до първи по-сериозен ъпгрейдТурбо Гарет 3071,Бош 044,Дюзи 440,чугунен колектор,който пръснах на два пъти и Миро оплете накрая един,Закс Рейсинг съединител.Джанти от РС6 и все още 1ВЕ окачване.Дойде време и за койлоувъри,настроени при Дунев.Ъпгрейднах спирачките с дискове Цимерман Спорт 312мм,Накладки Жълто ЕВС,маркучи с метална оплетка,течност РБФ.След доста напъни строших мотора най-накрая при каране на 1.8бара и около 420коне на вала,всичко тоява на предно Тук със Ронал 18" от С8Не ми трябваше много време ,за да се съглася да сложим мотор,строк на 2.1от А3 AQA и глава от AGU с Гарет 3582,Бутала Супертек,Ковани биели,Валове Каткамс и т.н.Влезнах в МАтрицата с 500коне на предно и полусликовете взеха да припадат ритуално.Напълно в реда на нещата препарирах скоростите,които стокови издържаха над 60к км яко даване на газ.Всичко по колата - полуоски,карета и т.н. си беше сток.Ето го Господин 500ксПо лошо стечение на обстоятелствата,винаги около Сливен ми се разлитаха гайките на колектора към турбото и така се озовах в гаража на DRAGPOWER TEAM.След като филтъра ми падна,едно болтче засмука турбото и стана сеч.Отделно се счупи и масления отлив.Някакви аномалии по пайпа и колектора,после забодохме чугунРеших да продължа да развивам колата там.Сложихме нови разпределителни валове,ребилднахме турбото,скорости 01Е от дизел и забих около 400кв на диното в Проспийд.0.8бар - 250кв1,2бар - 300кв1,5бар - 330кв1,7бар - 350кв1,9бар - 375квРС4 СалуунТампонитеНай-накрая бракувах старата кошницаи насадихме нещата в купе от 2000г 2.5ТДИ Куатро.хромирани лайсни и релинг,17" С-лайн джантоци,С-ков волан и разни други.Доста запазена като интериор за 300к км,с дребни забележки отвън,които наместихме.2.1T1.95barGT3582R3"Custom Borla ExhaustSupertech PistonsSachs Performance Clutch - ще се сменяTA Tehnix Ciolovers - работим за инокс от KWRS4 SaloonТитаниеви тарелкиТитаниеви пружиниГлава AGUБлок AQA~400kw at FW HUbs~650nm95.5 колянов вал - дизеловCustom Oil Catch CanKMS ЕлектроникаFMICTT 225ps brakesВaлове CatCamsGreedy ControlerRS6 C6 Rims 17"Табло от С4Направени по поръчка тампони от полиуретан за мотора.Твърдост по Шор 75,но си нямате на идея колко е спокойно в колата,а мотора не мърда .Последва замерване на диното при Тони,където ударих 320кв на 4х4 и бях предоволен.След това замина и тази турбина и скочих на FP3586/a/r 0.82.Бобини от С3.КОлата е без ламбда сонда и дебитомер.Сложих решетка от РС4 и нож от Леон Купра,броня от С4 и подменихме изцяло салона и интериора.Колата участва на Феста през 2013г.http://prikachi.com/images/37/7046037f.jpgЛятото колата умря ритуално на централното кръстовище между СлБряг и Несебър.Счупена ролка,уж нова на 2000км/подробности няма да давам/,оттам главата мармалад,всичко по главата е ново + ремъци,ролки ,обтегачи и разни други неща,нови болтове и т.н.За зимата боднах едни OZ,които тежат само 7.5кг.Лека полека подготвихме коша за Есенно-Зимния прозорец Пълен комплект на Мейле HD за предницатаНови спирачни дискове - ЕВС + жълта серия накладкиМоторче за празен ход на ПиербургСменена спирачна течност - Кастрол от тази маняшката,после минах на Мотул :gubi:4br нови каретаЗимни гумета с индекс V Нови плочки за съединителяИ най-важното - 6чка от 2.5тди 01Е със сменено масло разбира се .КойловъриВътре остава различен само салона от РС4,всичко друго стокРезервоар от С4http://prikachi.com/images/841/7045841V.jpghttp://prikachi.com/images/842/7045842w.jpg Редактирано 12 Март 2015 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 (Редактирано) След поредното раздаване на газ и скорости над 300км/ч ,3години и мнооого бой,мотора пое към вечните ловни полета.Сега правим всичко от нулата и се борим за 500коне на гумите,хибридна кутия,пет лъчева керамика,блок и глава от ТТ 225к.с. портвани,нов колектор,маняшки вътрешности на мотора,плоча за усилване,дросел от ВР6 и още доста шукарии.Любимите ми 18" :ok:Държа да отбележа,че мотора има над 20 000км на 2бара и скорости над 220-240 обикновено.Ял е бой при Миро,а после магистралата се минаваше редовно на заварка.Колата се караше всеки ден,че дори си ходих на работа с нея.Актуални снимки на "куршумчето"Бобините от TFSI+F5DPOR и другиПоследните сухи цифри на колелатаЗаедно с другата ми мечта Ц5 ОлроудСмяна на обувкитеСлед смяна на един от карбоните около скороститеНа мястото на дупките за фаровете за мъгла,сложихме карбонови капачкиСега чакам тези неща за отзадТова са графиките след като смених мотора и още съм на предно предаванеПосле изкарах,след доработките,320кв,но вече при 4х4Ето и послеНа 1.4/1.8/1.9бараСлед като гръмна маторя,километража замръзна ей такаВ очакване на новия моторНа абордааааж С оглед на Олроуда се замислям за платформа...Баня Стария колектор и гейт на 38ммНовата ,вече ориджинъл парт,машинка 44ммБлока от ТТ,който вече се шлайфаЕто и колекцията:Плоча за усилване на блока с пълен набор от необходимите чаркалъци и шпилкиARPБутала,биели,сегменти и каквото още се сетите за 2л строукИ "Томахавката" :bounce: 92.8 кован валПолучих уникален кефогазъм След последните настройки колата се мести ето така :-)Тежи 1500кг с мен и 50% гориво и е с 18"Напълно оборудвано коНби.Сега се мести още по-добре. Измерване на Бургаското дино - +50ксАктуална визия на кошницата към момента Редактирано 12 Март 2015 от Ц Е Ц О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIGHT^WALKER Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Едно голямо евала, супер проект. Поздравления Цецо и продължавай да си правиш кефа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Благодаря Роска!Подобно и на теб! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stodi Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Много средства, любов и инат вложени :-) Кола заслужаваща да се покаже на феста..Поздравления и от мен Sent from my ST25i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Колко пъти си чупил мотор? В началото си я карал с 3071 със сток карантия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Един път с 3071 заводския моторЕдин път с 3582 на Миро мотораДва пъти глава само по 4 криви клапана ,има ги на снимка,заради разхлабена шайба някаква и двата пъти!Един път смяна на четеца,шайбата ,която е вътре в блока на коляновия вал,заради скъсани болтове на маховика и 11235оборота на мотора!но трябваше всичко долу и вадене на вала ,за да се провериЕдна кутия бензиноваЕдна дизелова,само канбанатаСкъсана шайба на коляНов вал отвън,само със смяна на ремък пистов се разминахЕдна стокова турбинаЕдна 3582,сменен само картриджТри спукани чугуна изпускателни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 (Редактирано) Цецо, я кажи какво ти е мнението за тези тампони и дали стават за нещо: и от тук ли ги взе http://www.polyurethan.me/audi5-115.htm, карам със стокови и като връщам газта не ми харесва как шава мотора, а пък за Stern предполагам са доста по добри, но пък и цената вече е доста солена.: Сега с 2.0литра, до колко повече обороти въртиш спрямо преди с 2.1л.? Редактирано 12 Март 2015 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Само да вметна,че това е за около 100 000км тотал и яко даване на газ!Само магистралите дето съм й врътнал са над 30 !Демек всекидневна кошницаНИКИОт тука Да.Обаче шпилките са слабото място.Карат по 5000км че и по малко ама мотора е чукЦената е добра С твърдост по Шор са 75 ама се трае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Респект Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Аз сега съм със Щерн МоторЧеленКутияФеноменални са.....Иначе въртях до 7400,после до 7800 с 2.1Сега въртя до 8200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
1.8T 20V Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Браво Цецо! Евала за ентусиазма и вложения труд и средства! Колата е супер! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 (Редактирано) Цецо аз имам въпрос за дисковете на спирачките 1-вите дупчени цимерман как бяха? 2-рите черни ЕБЦ имаш ли отзиви?аз си взех бели турбо груув ЕБЦ дискове и почнаха да бият за 10 000 км кротко каране по магистралите. Сега не смея да взимам пак ЕБЦ дискове и се чудя какви да са? Иска ми се да са дупчени и да издържат, да не се напукат около отворите. Моята сага с ЕБЦ-тата беше дебела - даже минах и през официалния вносител тук да ми ги монтира и мериха с онази невероятна машина дето има нож от струг и се монтира на главината дали имам някакви отклонения - Още се разправям за гаранцията и чакам да видим какво ще отговорят от ЕБЦ. с жълти ЕБЦ накладки ги карах - от тях съм доволен. 312-ските спирачки еднобутални от Б6/Б7 ли са? със стандартния размер дискове 312x25mm ? Браво за буркановоза Редактирано 12 Март 2015 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 ЗдравейБели са и моите,просто покритието им беше Черно.312мм са ми спирачките от ТТ.Отзад и отпред съм с турбо Груув и жълто ЕБЦ.Цимермана се напука около дупките,всички доколкото знам се напукват с течение на времето.Спират добре и аз карам магистрално предимно,взех ги от Хед,не съм имал драми освен,че при интензивно спиране вият като заводска сирена на 2ри Юни. Да те питам,твоите как са монтирани - с нарезите по посока движението или срещу?Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Тия дето слагах не са ляв и десен а еднаквиНа едната гума са в посоката на въртене а на другата обратноАма говоря малко на изустЩе прегледам сега снимките и ще ти постна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Окей Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Бах таа ретроспекция Браво!Още мнннноо километри да напукаш без нищо, освен бензин и масло, Цецко! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Благодаря за добрите думи хораДа ви се връща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 каквото и да кажа ще е малко Един истински фен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Почнал си от началото и никакви каръци не са те спирали. Респект. П.с. Не каза- с 3071 в началото със сток карантия ли я караше? Не беше ли подкована? Че не си писал, пък конете са били сериозни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 С 3071 карах на 330кс стоков мотор на 1.6бараПосле подковахме мотора и надухме на 1.8 и така.335кс на гумите при FWD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Открих снимка само на десния в покой - в посока на въртенето сакато гледам снимката на другия дето се върти докато го нарязват май наистина са ляв и десен и най-вероятно и той е в посоката на въртене или казано по-просто предна броня <----| / |-----= задна броня ей така изглеждат чертичките от горната страна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 13 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 ЯсноИ при мен е такаБлагодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 (Редактирано) Всичките рязани дискове на EBC, които съм поръчвал са с посока(ляв и десен) и я пише още на кутията на всеки диск. Просто не си обърнал внимание най-вероятно, възможно е и затова да си ги кривнал. П.П. Евала Цецо, колата е чук. Така всичко събрано на едно място е доста по-добре. Хубави тампони, имам същите и аз. Редактирано 13 Март 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts