Jump to content

Протекла водна помпа 80 1.8s NE


ram_pz

Recommended Posts

Здравейте,

 

Преди 5-6 месеца смених водната помпа (цялата). 7к километра по-късно новата текна. Явно е някакво менте(при смяната нямах възможност да си поръчам хубава и да я изчакам).

Ето една снимка:

post-49603-0-56358500-1426194150_thumb.j

Въпросът ми е следния: Тъй като е текнала по средата има ли смисъл да пробвам да я правя и да взема само нова половина или да и взема с корпус, нова, хубава и да не се занимавам с глупости?

Също така ще се радвам, ако може да ми препоръчате каква помпа да взема.

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени само гарнитурата.Не виждаш ли,че тя е протекла.Преди слагане намажи със силикон.Пък и каква е оригиналната помпа в БГ :magic: .Моята я смених миналата седмица,старата изкара колкото твойта.Заради притягане на ремъка я прецаках ми се струва,защото тогава се скапа,динамото не зареждаше в горни граници. :eusa_wall: Голяма глупост от моя страна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде точно тече?

Ако тече от оста я смени по-добре.Ако е от тапата или от гарнитурата може да си я ремонтираш,като при смяна новата гарнитура  я намажи с грес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ще го огледам, и на мен ми се вижда развит. Благодаря за наблюдателността. :)

Редактирано от ram_pz
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, какво да ти препоръчаме. Оригиналната я смених с НЕРО от вносителя и изкара 18 000 км. Лятото поставих GK дано издържи повече. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Болта наистина не стягаше добре. Беше завит до края, но с ясно око се виждаше, че не притяга корпуса. Сложиха му шайби.

Но помпата не тече от там. Тече от една малка дупчица под оста:

post-49603-0-16603000-1426439954_thumb.j

Майсторите казаха, че най-вероятно тече от семеринг на оста, но той не се продавал отделно, затова трябва да се смени помпата (без корпус). Малко се усъмних в последното и все още нищо не съм правил.

@prodan - много лошо, че HEPU-то е издържало толкова малко. :(

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от червен антифриз на тези аудита , купувай най-евтиния. Червеният е за коли , които не текат , а тези  винаги протичат от някое място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има смисъл, защото всичко е му е + спрямо зелен или син.

 

3литра концентрат Хепу струва 24-25лв

http://bparts-bg.com/product/189/antifriz-hepu-longlife-g12-1-5l.html

 

Напълно достатъчно за системата на Б3-ка за -25-30 градуса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...