ram_pz Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Здравейте, Преди 5-6 месеца смених водната помпа (цялата). 7к километра по-късно новата текна. Явно е някакво менте(при смяната нямах възможност да си поръчам хубава и да я изчакам).Ето една снимка:Въпросът ми е следния: Тъй като е текнала по средата има ли смисъл да пробвам да я правя и да взема само нова половина или да и взема с корпус, нова, хубава и да не се занимавам с глупости?Също така ще се радвам, ако може да ми препоръчате каква помпа да взема. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
нaчko Публикувано 12 Март 2015 Доклад Share Публикувано 12 Март 2015 Смени само гарнитурата.Не виждаш ли,че тя е протекла.Преди слагане намажи със силикон.Пък и каква е оригиналната помпа в БГ .Моята я смених миналата седмица,старата изкара колкото твойта.Заради притягане на ремъка я прецаках ми се струва,защото тогава се скапа,динамото не зареждаше в горни граници. Голяма глупост от моя страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 От къде точно тече?Ако тече от оста я смени по-добре.Ако е от тапата или от гарнитурата може да си я ремонтираш,като при смяна новата гарнитура я намажи с грес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 13 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Ами видимо тече от гарнитурата, но ще мина да я огледа някой майстор най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Този болт стегнат ли е въобще ? На снимката поне изглежда , че не е стегнат докрай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 И на мен ми се вижда, че единия винт не е затегнат.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 13 Март 2015 Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 Болта не е стегнат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 13 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2015 (Редактирано) Ще го огледам, и на мен ми се вижда развит. Благодаря за наблюдателността. Редактирано 13 Март 2015 от ram_pz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prodan Публикувано 14 Март 2015 Доклад Share Публикувано 14 Март 2015 Здравей, какво да ти препоръчаме. Оригиналната я смених с НЕРО от вносителя и изкара 18 000 км. Лятото поставих GK дано издържи повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 15 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Привет, Болта наистина не стягаше добре. Беше завит до края, но с ясно око се виждаше, че не притяга корпуса. Сложиха му шайби.Но помпата не тече от там. Тече от една малка дупчица под оста:Майсторите казаха, че най-вероятно тече от семеринг на оста, но той не се продавал отделно, затова трябва да се смени помпата (без корпус). Малко се усъмних в последното и все още нищо не съм правил.@prodan - много лошо, че HEPU-то е издържало толкова малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 15 Март 2015 Доклад Share Публикувано 15 Март 2015 Щом тече от дупчицата , нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Вземи си нова, смени си и антифриза и си свиркай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Това ръжда ли е - да не я караш с вода само?Защото антифриза им смазващи свойства, а водата не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ram_pz Публикувано 16 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Това са следи от антифриза - карам с червен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 16 Март 2015 Доклад Share Публикувано 16 Март 2015 Няма смисъл от червен антифриз на тези аудита , купувай най-евтиния. Червеният е за коли , които не текат , а тези винаги протичат от някое място. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 17 Март 2015 Доклад Share Публикувано 17 Март 2015 Има смисъл, защото всичко е му е + спрямо зелен или син. 3литра концентрат Хепу струва 24-25лвhttp://bparts-bg.com/product/189/antifriz-hepu-longlife-g12-1-5l.html Напълно достатъчно за системата на Б3-ка за -25-30 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване