gosho_bs Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) От извесно време ми намерисва на нафта , не бях обръщал внимание и днес забелязах че около помпата е овлажнено . Не бих казал че е голям теч но е овлажнено-мокро.По скоро си е все едно е запотено , личи си че е нафта.да се счита ли за проблем или ...? Редактирано 21 Март 2015 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Проблем е. Все още не е сериозен, но ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Какво да следя или какво да предприема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Личи ли от къде точно тече помпата? Аз лично ти препоръчвам- помпата на земята и смяна на вс.уплътнители. Ако повярваш на някой да смените само течащото ще е временно спасение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) Нямах време и се замрачи днес за по обстоен оглед.Утре ще огледам от къде е точно.Възможно ли е щомимам теч колата да дърпа въздух и да ме остави на пътя. Редактирано 21 Март 2015 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) То принципно е без значение от къде е и е относително колко ще те кара така. Аз карах с теч от капака доста месеци, щото е моята кола. Смених двете гарнитури под и над ел.блока и след няколко дни протече от авансатора. Последва сваляне на помпата и подмяна на вс.уплътнители и вс. е ОК. Редактирано 21 Март 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Колега не е нужно да се демонтира помпата за да се сменят всички уплътнения(ако се свали помпата после трябва и стенд,а това ускъпява доста ремонта).Това упражнение ми го направи преди няколко години колега от форума "Танкера", намира се в Меден Рудник.Ако искаш ще му потърся телефона.Щом има теч ще дърпа въздух и на моменти ще пали трудно,а може и да изгасне ако се увеличи теча.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Със Станислав се познаваме лично , ще му се обадя за оглед.Благодаря ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Инфото го имаш. Само за стендове не давай излишни пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) Да. Няма да отлагам в времето .И пак Благодаря.Да се надяваме да е само от уплътнителите. Редактирано 21 Март 2015 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 22 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Днес споделих с колега от клуба за проблема си и ми каза че е хубаво в нафтата да слагам по малко двутактово масо.... Защо...?А оглед на помпата ще правим другият четвъртък или петък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 (Редактирано) Защото нафтата с която караме е боклук и няма смазочни свойства, ако те интересуват повече подробности чети в интернет, че не ми се обяснява на широко. ГНП-то има нужда от такива за да живее дълго. Наливай си смело масло, може и да не е двутактово, даже може и преработено, но след филтрация, само диференциални масла недей налива. 10литра нафта 50мл. масло и повече да сипеш не го бърка само ще пуши повече. Веднага след наливането на маслото, ще усетиш по-тихата работа на двигателя. Това за механичната част на помпата, относно протичането на уплатнителите маслото няма отношение.П.П. Продава се двутактово пълна синтетика бездимно. Демек изгаря напълно и няма завишаване на дима с това ще се чувства най-добре, но предвид цената му не виждам смисъл да се налива в толкова евтини коли. Редактирано 22 Март 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 22 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Да разбрах , пушенето не ме бърка тя и сега си пропушва след вдигане на кончетата от 140 на 170.Да и тои спомена че може и двигателно но двутактовото по лесно се разбива в горивото.Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SPiTFiRE_ Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Извинявам се че ползвам темата на колегата, но днес и аз установих че ми тече помпата. Препоръчайте читав майстой от Пловдив, при който да я закарам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 22 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 Да се счита ли за слабо място на Ц4 ТДИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 (Редактирано) Изобщо не е слабо място. Най-вероятно никой(дори и предния собственик) не знае кога е правена профилактика на помпата. Обикновено помпите са със стари уплътнители, които не са устойчиви на добавяния в нафтата биодизел. Това в комбинация с опичането на гумата води до протичане. Обикновено първо просълзява от двете гарнитури на ел.блока, а след това и от ел.клапана на авансатора. Често срещатано е и от семеринга на вала на помпата, който го няма в комплекта гарнитури и е необходимо да закупите отделно. За семеринга обаче не е виновна нафтата, а лагерите на помпата. Както по-горе споменах - помпата на масата и сменяш всичко. Задължително прегледайте буталото и цилиндъра на авансатора при разглобяването, това им е драмата на тези помпи. Ако авансатора е ОК и не си сипваш масло в нафтата, то започни докато е време. Преди разглобяването с ваг ком вижте настройките на помпата (аванс и доза) за да я върнете след това на старото положение. И пак казвам - стенд Не е необходим. Редактирано 22 Март 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 (Редактирано) Извинявам се че ползвам темата на колегата, но днес и аз установих че ми тече помпата. Препоръчайте читав майстой от Пловдив, при който да я закарам. За Пловдив не знам. За Плевен който има нужда да казва. Редактирано 22 Март 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 (Редактирано) До момента масло и грам не съм слагал в нафтата ... моя грешка е но незнаех че трябва. Единствено на всяко зареждане съм слагал добавка ТДА КАСТРОЛ .Относно профилактиката на помпата на 100% съм убеден че не е правена .Другото което знам от предният собственик че е карана колата с ДЖЕТ- смисъм смесвал е нафта с джет .... цистернаджия е бил човека и тогава е салагал по малко масълце.Можеби ЕТО Я причината за течът- ДЖЕТ. Редактирано 23 Март 2015 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 23 Март 2015 Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Сега като смениш уплътнителите скоро не би трябвало да имаш ядове. Комплекти има както на бош така и някакви по-евтини. Минала седмица проверявах за помпата на 1,9, цената на бош е 22лв. без отстъпки в косер. Цените в сервизите поне за моето виждане не са приятни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 23 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2015 Колата ще я прави колега от клуба ... няма си дерем кожи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Моята така започна с леко увлажняване около болта дето е по средата между 5-те тръбички дето отиват за дюзите. Изкара година и малко и протече сериозно. Пича дето я прави ми даде старите гуми и според него повечето били нови, но е била правена от не много кадърен майстор. За съжаление имам координати на майстор само в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 24 Март 2015 Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 (Редактирано) Явно е сменял каквото му е удобно без да сваля помпата. Редактирано 24 Март 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 24 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2015 Ще споделя какво излезе и какво сме сменяли след операцията по отстраняването на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 25 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Днес сложих около 20л нафта и закупих от червеното масло което ми казаха колеги от клуба.На тези 20л. сложих около 25 мл. защото не бях на нула с нафтата имах малко в резервоара .Трябва ли да усетя наякаква разлика в работата на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 (Редактирано) По-мека работа Не се харчи за скъпо масло, няма смисъл. С количеството също не преигравай. Колкото повече, толкова повече Редактирано 25 Март 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване