gosho_bs Публикувано 25 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 (Редактирано) Маслото го взех 1л за 10.80лв. Казаха ми на 10л 10мл Редактирано 25 Март 2015 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibs Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Аз слагам по около 250-300мл двутактово бездимно масло на един резервоар,струва ми се че слагаш много малко и няма да усетиш никаква разлика в работата на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 10мл на 10л е малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 25 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 (Редактирано) а колко да слагам на 10л....? Вие по колко слагате на 10л ? Редактирано 25 Март 2015 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 25 Март 2015 Доклад Share Публикувано 25 Март 2015 Разбирачите казват 50мл. на 10литра нафта, в общи линий наливаш на око. Ако ти се застъпват зарежданият, можеш да не наливаш всеки път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 (Редактирано) Пълня догоре 65-70лв (зависи колко съм я изпразнил ) и наливам 250мл двутактово. Получава се около 3-4мл на 1л, от по-компетентни съм чувал, че било добре да се сипва до 7мл/1л. Сипвайте маслото преди да напълните за да се умеша по-добре. Това важи и за добавките Редактирано 26 Март 2015 от radi_nrj Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Първо го разредих грамажа в бутилка с нафта да се разтвори сипах го и тогава заредих.Значи 10мл на 10л нафта е доста малко.А отразява ли се доста на пушенето от ауспуха ..... пуше ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Сега се пребирам от гр.Созопол вдигам капака и мноного интересно Мокро няма около помпата а вчера имаше....?Разстоянието в посока е 30км общо 60км.едвали маслото което налях вчера в нафтата е спряло теча (овлажняването).....?Но така или иначе утре в 18.30 трябва да съм при колегата от клуба който ще я гледа за това влажнене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 За пушене разлика не намирам защото моята е с протекло турбо и си пуши по принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 27 Март 2015 Доклад Share Публикувано 27 Март 2015 При мен пуши доволно, но и съотношението в момента е 50/50 дизел/отработено масло И все пак има и доста по-пушещи от мен. Какво стана с прегледа на гнп-то? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 28 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 (Редактирано) Днес влизам за пълно обслужване на ГНП.... помпата на земята и разфасовка до последното болче. Редактирано 28 Март 2015 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 28 Март 2015 Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 Това е истината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 28 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2015 До ден , два ще дам отзиви как е машината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 4 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 В очакване съм на телефонно обаждане ...ПОМПАТА е готова ела да вземеш колата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 4 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 Пред блока е ... до преди половин час правих тестове.... И - колата е коренно ралична в момента ,даси кажа чесно до момента съм си мислил че е вървяла .Мотора е дръстично по спокоен и по безшумен ускорението е съвсем различно.Освен подмяната на гумичките по помпата са правени и редица други проблеми.Абе с две думи колата е друга .Много БЛАГОДАРЯ на Станислав за положените усилия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 4 Април 2015 Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 Какви са били другите проблеми? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 4 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2015 (Редактирано) Много голямо предварение ... 6 градуса - шумен мотор,твърда работа.Задръстени и замърсени цедки и някои бе пипал неразбрах какво преди мен ....НАС .... дето не му е била работата.Настроиките на горивото са били зле също и др.Толкова се кефех че не запомних всичко което ми каза колегата. И все пак важното е че колата е коренно различна в момента. Редактирано 4 Април 2015 от gosho_bs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 5 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Да вметна .... преди да свалим помпата когато я сритам на моменти се получаваше едно забиване и много пушеше от ауспуха.в момента пропушва съвсем леко при подаване рязко на газ и това забиване го няма.Единственото нещо което НЕ съм направил е да изолирам ЕГР-а.Може ли да се изолира само с затапване на вакоума ( маркучето). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
radi_nrj Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Може ама трябва бърво да го изчистиш и да се увериш, че затваря напълно, което пак е свързано със сваляне. Моя съвет е колектора долу, чистене до метал и изолиране с плочки. Аз слагам и в 2-та края на тръбичката (т.е. и на 2-та колектора). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho_bs Публикувано 6 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 ok Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo1984 Публикувано 24 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2015 Здравейте и аз имам проблем теч от ГНП на 2.5 тди АЕL мотор и се чудя къде да отида я видят. Тече най-отдолу от ГНП и мисля, че не е постоянно защото го виждам от време на време и разхода не се е качил много. Да ме насочите къде да отида да я видят в софия по възможност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
precizen Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 Малко информация за бързи ,смели, сръчни https://www.youtube.com/watch?v=UWico_0RNJghttps://www.youtube.com/watch?v=M4HHOAP0MsY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване