Jump to content

Счупен стержен на амортисьор след неправилен монтаж. [Решено]


integrale45

Recommended Posts

Представи си носач, който има здравината на кованите носачи, но е с тампони като на обикновените, в комбинация с едни опорни втулки, в комбинация и със тампони на макферсона от голф4. Идеалната предница за Б4 :magic:

Нещо като тези:

035174759-big.jpg?r=0

Или като тези макар и да са за Б3, просто като конструкция и идея:

Small_Chassis_CA_Steel_1_Lawlz.jpg

Но по-скоро като първите, че ми се виждат по-лесни за изработка понеже тръбите са прави и няма огъване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, какво толкова се прехласвате по тия ковани/чугунени носачи? На едната кола ги имам и единствения плюс който съм усетил това е на джоба ми - за обикновените носачи втулките са по 3-4-5 лв., за тези са 17-20-25 лв. и се намират трудно (втулките)

 

Едит: аз още се чудя за ъпгрейта с голфовите тампони - гледах в нета някакви тампони за макферсона SKF по 46 лв. бройката - дали са добри?

Есента купувах тампони за ковани носачи за колегата svetli4ko, турски на Текнорот, много добра изработка, доста гума, не са "празни", като повечето които се продават. Колегата каза, че са му харесали и сега е с тях. На баснословната сума от 6лв парчето! С поръчка дойдоха за 1 ден.

Тия тампони за макферсона SKF за голф ли са или за Б4?

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@коко60 това е доста прилична цена за тези тампони, аз 4-ри по 20 лв. "Кортеко" пишеше на тях незнам колко са читави, но в този магазин имаше само на тази цена и като взема 4-ри ми идва малко нагорно :) СКФ-а пише, че е за Б4, само че ще го взема на друга цена  -> http://www.mister-auto.bg/bg/tampon-na-makfersan/skf-vkdc-35100-t_g1180_a050VKDC!35100!T.html

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето скромно мнение, е че най-ефтиния тампон за Голф4/А3 ще има далеч по-добри резултати от най-скъпия тампон за Б4, и като тишина, и като експлоатационен срок. Купуването на тампони за Б4 според мене е изгубена кауза. В крайна сметка аз никога повече няма да сложа тампон за Б4, и така както се държи тоя, май скоро няма да ми се наложи изобщо да мисля за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е само в тампоните проблема. Самото лагеруване е така направено, че лагера е натоварен и е под напрежение когато колата е стъпила на гуми, но при ситуации, при които гумата няма време да се върне или с други думи "олеква" самия лагер има хлабина, аксиална, в посока обратна на натоварването. А по нашите пътища дупки много, следователно и такива ситуации да иска човек.

А при голф-тампона лагера е постоянно натоварен от натяга на пружината в същата посока, в която го натоварва и тежестта на колата. И при ситуации като гореописаната няма как да хлопне. Просто възела конструктивно е по-добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли представа с как е направено окачването при състезателните аудита? Примерно има едни купета куатро, които се състезават по черни пътища у нас тн. Рали крос и при S1- цата на Ники Златев

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При състезателните коли нещата по окачването са направени по други правила, които изключват комфорт и безшумност. Повечето шарнирни връзки са на унибали без да има гумени елементи.

P1011086.jpgassortedheimjoints.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажеш за сините тампони рс2-ката ми е с такива и още не са се разтропали ?

Дай да ги видим какви са. Имаш ли снимки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствената разлика, която може да имат е в материала и армировката на самия тампон. Иначе конструкцията им е 1:1 като на Б3/Б4, със същия лагер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сините тампони са същите като обикновените, но се водят "усилени", малко по-високи са от обикновените. Същия недомислен възел. В s2forum масово реват и от тях. Имат някакъв гуру, който заменя лагера с унибал и напълва празнината с гума за една космическа цена...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той унибала е перфектното решение, но за бегачка дето ще се кара на писта и пилота няма да го бърка почукването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Факт е че при голф2-3 и пасат съществува т.тар. "малък" и "голям" тампон на макферсона, като малкия е със сходна конструкция като нашия оригинален и се монтира на малките мотори при ФВ и съответно големия е с новата конструкция и се монтира на купета с големи мотори. Ясно е че малкия не работи добре. Въпреки всичко в Ауди са решили да не въвеждат новия тампон...още повече че дори гумата в тампона е по-малко от на Голф2 1.3 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...