Митака Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Представи си носач, който има здравината на кованите носачи, но е с тампони като на обикновените, в комбинация с едни опорни втулки, в комбинация и със тампони на макферсона от голф4. Идеалната предница за Б4 Нещо като тези:Или като тези макар и да са за Б3, просто като конструкция и идея:Но по-скоро като първите, че ми се виждат по-лесни за изработка понеже тръбите са прави и няма огъване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 (Редактирано) Колеги, какво толкова се прехласвате по тия ковани/чугунени носачи? На едната кола ги имам и единствения плюс който съм усетил това е на джоба ми - за обикновените носачи втулките са по 3-4-5 лв., за тези са 17-20-25 лв. и се намират трудно (втулките) Едит: аз още се чудя за ъпгрейта с голфовите тампони - гледах в нета някакви тампони за макферсона SKF по 46 лв. бройката - дали са добри?Есента купувах тампони за ковани носачи за колегата svetli4ko, турски на Текнорот, много добра изработка, доста гума, не са "празни", като повечето които се продават. Колегата каза, че са му харесали и сега е с тях. На баснословната сума от 6лв парчето! С поръчка дойдоха за 1 ден.Тия тампони за макферсона SKF за голф ли са или за Б4? Редактирано 5 Април 2015 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 @коко60 това е доста прилична цена за тези тампони, аз 4-ри по 20 лв. "Кортеко" пишеше на тях незнам колко са читави, но в този магазин имаше само на тази цена и като взема 4-ри ми идва малко нагорно СКФ-а пише, че е за Б4, само че ще го взема на друга цена -> http://www.mister-auto.bg/bg/tampon-na-makfersan/skf-vkdc-35100-t_g1180_a050VKDC!35100!T.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 5 Април 2015 Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 Моето скромно мнение, е че най-ефтиния тампон за Голф4/А3 ще има далеч по-добри резултати от най-скъпия тампон за Б4, и като тишина, и като експлоатационен срок. Купуването на тампони за Б4 според мене е изгубена кауза. В крайна сметка аз никога повече няма да сложа тампон за Б4, и така както се държи тоя, май скоро няма да ми се наложи изобщо да мисля за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Какво ще кажеш за сините тампони рс2-ката ми е с такива и още не са се разтропали ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 То не е само в тампоните проблема. Самото лагеруване е така направено, че лагера е натоварен и е под напрежение когато колата е стъпила на гуми, но при ситуации, при които гумата няма време да се върне или с други думи "олеква" самия лагер има хлабина, аксиална, в посока обратна на натоварването. А по нашите пътища дупки много, следователно и такива ситуации да иска човек.А при голф-тампона лагера е постоянно натоварен от натяга на пружината в същата посока, в която го натоварва и тежестта на колата. И при ситуации като гореописаната няма как да хлопне. Просто възела конструктивно е по-добър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Някой има ли представа с как е направено окачването при състезателните аудита? Примерно има едни купета куатро, които се състезават по черни пътища у нас тн. Рали крос и при S1- цата на Ники Златев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 При състезателните коли нещата по окачването са направени по други правила, които изключват комфорт и безшумност. Повечето шарнирни връзки са на унибали без да има гумени елементи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JKG Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Владимир Василев-рижия Ани Ванков Иван Живков-ПожарнияЗа тези купета ли ставаше въпрос Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Какво ще кажеш за сините тампони рс2-ката ми е с такива и още не са се разтропали ?Дай да ги видим какви са. Имаш ли снимки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Единствената разлика, която може да имат е в материала и армировката на самия тампон. Иначе конструкцията им е 1:1 като на Б3/Б4, със същия лагер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 Естествено очакваше да видиш тампони от голф 4 боядисани в синьо ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Спасе кажи OEM номера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Сините тампони са същите като обикновените, но се водят "усилени", малко по-високи са от обикновените. Същия недомислен възел. В s2forum масово реват и от тях. Имат някакъв гуру, който заменя лагера с унибал и напълва празнината с гума за една космическа цена... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Той унибала е перфектното решение, но за бегачка дето ще се кара на писта и пилота няма да го бърка почукването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Спасе кажи OEM номера.857 започваше по спомен, не си слагайте такива гадни са Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 7 Април 2015 Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Факт е че при голф2-3 и пасат съществува т.тар. "малък" и "голям" тампон на макферсона, като малкия е със сходна конструкция като нашия оригинален и се монтира на малките мотори при ФВ и съответно големия е с новата конструкция и се монтира на купета с големи мотори. Ясно е че малкия не работи добре. Въпреки всичко в Ауди са решили да не въвеждат новия тампон...още повече че дори гумата в тампона е по-малко от на Голф2 1.3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване