Jump to content

Audi A8 (D3, 4E) 2003-2005


Recommended Posts

Здравейте, ориентирал съм се към такова Ауди, като държа да е бензиново и да може да се газифицира (че доколкото знам някои двигатели не могат). Въпроса ми е най-вече за по-малките двигатели - 2.8, 3.0, 3.7. Тъй като останалите ми идват малко в повече и като поддръжка и като разход. До сега не съм карал Ауди и нямам представа как стоят нещата за това пиша тук с молба за максимално разсясняване на казуса ми, което да направи покупката ми по-лесна. Какво да гледам при покупка, кой е най-сполучливият двигател, кое дефектира най-често по този автомобил и кои са най-тежките ремонти?

Благодаря предварително, тъй като от досегашното ми проучване попадам предимно на информация за 4.2 и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно това не е твоята кола. Защо отговарям така - бензинов двигател на това купе с най-малък обем е 3.0 v6 220 к.с., но такъв да намериш е все едно бяла лястовица, по обяви и то не в България съм срещнал една за 6 месеца в Австрия гола като пушка с платнен салон, освен това се произвежда до 2005г. Т.е. доста стара кола с всички косури от преди фейслифта. 3.7 v8 като разход на гориво и консумативи струва колкото 4.2. Този автомобил не се предлага без Пневматично, адаптивно окачване, сравнително скъпо, макар да има афтърмаркет решения. След 2005г има 2.8v6 fsi- т.е. двигател с директно впръскване, също много рядък, газифицира се скъпо. Затова всички теми са за 4.2 двигател - най-масов и сравнително безпроблемен. Окачването и многото електроника са основните неща,които създават ядове, цени като за премиум клас лимузина, дори и втора употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е че как иначе, то нали и закон приеха, на всеки новопридобит  в БГ автомобил с мощност над 150 к.с. задължително ГАЗ-ова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е по темата ма къв е проблема да караш 10 годишен бивш премиум на Газ? тва само в БГ караш ли на ГИ значи задължително си най-големият скъсаняк, ебати малоумната логика....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързаш, млад си йощ, не четеш в подтекст ^_^ . Никой не упреква газирането, иронизираме мерака за "премиум" съчетан с въпроса "колко ще Ми харчи".

 

(....и  все пак........, газ на моШна бензинка......, аууууу :hilezh: )

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е какво му е ненормалното да попиташ за разхода? в смисъл да говорим за нова 8-ца да не го боли ма тука говорим за кола която отдавна не е премиум :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли опция за смяна на окачването с макферсон както става на Cl 500, но неговото е хидравлично. За д3 не можах да открия такива кмплекти в нета. И до колко е оправдано такова нещо, щом рециклирането е 400 лв на възглавница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

приемаш много сериозно полусериозния бъзик ;) .

Не ти разбирам позицията обаче, задължително ли е един автомобил да е на не повече от година, за да се счита за "премиум"? Все пак автора тръгва да търси огромно и тежко  купе, с уговорката да е с малък двигател и да може да се газира.

Добре, явно си прави сметката. Предлага му се нещо по-така и въпроса е - "Колко харчи т`ва?". Е да, ама това "по-така" 4.2 335кс си е чиста "премиум" залъгалка, откъдето и да го погледнеш и оттук се почва със спекулациите и дърпаната черга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бързаш, млад си йощ, не четеш в подтекст ^_^ . Никой не упреква газирането, иронизираме мерака за "премиум" съчетан с въпроса "колко ще Ми харчи".

 

(....и  все пак........, газ на моШна бензинка......, аууууу :hilezh: )

И аз не разбирам какъв е проблема да се попита? Нали за това е форума, 13 000 - 15 000 лв не са много пари, но не са и малко. Не виждам защо да ги дам на сляпо без дори да проверя първо, след като пускането на тема отема 1мин и е безплатно. Трябва да съм глупав ако не го направя, а не ако го направя. Но както и да е.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде обиди се!

И що!

По твоята логика, ето:

https://www.google.com/search?q=%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BA%D0%BE+%D1%85%D0%B0%D1%80%D1%87%D0%B8+%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB+4.2+%D0%BB.+%D0%B2+%D0%B0%D1%83%D0%B4%D0%B8&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a&gws_rd=ssl

 

или:

 

Разход на гориво - градско 17.5 л./100 км.spacer.gif Разход на гориво - извънградско 8.7 л./100 км.spacer.gif Разход на гориво - комбиниран 11.9 л./100 км.

, което естествено е меко казано занижено като показатели.

Е, ако се върнем в началото на темата и видим това "Въпроса ми е най-вече за по-малките двигатели - 2.8, 3.0, 3.7. Тъй като останалите ми идват малко в повече и като поддръжка и като разход.", до какъв извод да се стигне?

 

Няма как да избягаш от общоприетата нагласа(вярна между другото), че много от моделите на Ауди не са "бюджетни" и ако някой може да си позволи да ги притежава, то същия по подразбиране трябва и да може да ги "храни". Вече е съвсем друга темата за "пестеливостта и здравомислието", това са понятия за мен лично несъвместими с коли като тези, особено "премиум" сегмента.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само свободни съчинения... Приемете, че всеки е индивидуален и не му се бъркайте в нещата. Човека пита конкретни неща, а тук се почват веднага размисли и страсти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само свободни съчинения...

Никой не отрича индивидуалността и правото на такава, пък и беше отговорено конкретно.

Сега че има обидчиви хора и такива с по-свободен "прочит" на тематиката, това е живота.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...