hellix Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 Зравейте.На някои случвало ли му се е подобно нещо. Приемам съвети всякакви.Колата тропа та се къса. Чува се едно силно изявено ситно тропане при преминаване по павета и то само при скорости под 30км/ч. При малки неравности пак се чува, но при павета не се търпи направо. Когато съм с по голяма скорост няма никакъв звук. Една хубава тишинааа.Освен шума от гумите нищо друго не се чува Преди няколко месеца смених рейката. Обчае със смяната и нещата не се оправиха освен факта че сега волана се върти все едно имам хидравлика Освен това имам и една аномалия която забелязвам. При набиране и скорости над 80 примерно, воланът ми започва да се върти по трудно. Т.е затяга. Когато пусна от скорост вече се върти по лесно, но при самото набиране ако настъпя здраво се върти доста трудно. Това нормално ли е?Преди 2 седмици смених тампоните не Макферсона, втулки на носачи и тези на магарето. Имаше ефект, обаче това тропане си остана, а си мислех че е от тях.Амортисьорите са проверени преди 2 месеца на тресачка и бяха ок (което не означава че не трябва да се сменят). Това за което си мислех сутринта е да пробвам да затегна рейката ако има накъде. Може пък оня тъпунгери още като са я сложили да не са я затегнали изобщо. Незнам вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 (Редактирано) Това, за затягането на волана не е нормално. Може би някой клапан не е наред. Тропането е възможно да е от тампон на стабилизиращата щанга. Ако е от рейката ще го усещаш на волана. Има вероятност и да са амортисьори, нищо че са ги друсали. Тези тестери не хващат началния стадий на износване, когато започват да тропкат. Редактирано 1 Декември 2006 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pif Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 Ако всичко по окачваненто ти е наред провери регулирането на новата рейка която си сложил има един болт десет отгоре на самата рейка трябва да се натегне така се обира луфта и ще спре да тропа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 1 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 Благодаря за отговорите В обедната почивка това и направих. Този шестограм така е завит че няма въртене в никоя посока. Погледнах и тампоните на стабилизиращата щанга и си изглеждат добре. Пък и за тях ако имаше нещо би трябвало да ми кажат. На майсторите им бях казал да се смени всичко което е за смяна Шарнирите не са сменяни, обаче ми казаха че са добре и само на единият му бяха сменили тампончето Благодарско на lllubo че ме прати при тях Някакви други предположения Как се разбира че са за смяна амортисьорите? В D&N ми казаха че трябва да се свалят за да се каже със сигурност.vladi_di Колко мога да карам така - докато се разтропат качествено или докато ги хване тестера?След като тресачката не ги хваща, значи държат. Могат ли да ми разбият окачването или рейката?И без това след 1000км ще ходя пак там на реглаж. Мисля тогава да гледаме пак, че вече ми писна. Или ще отида довечера...ще го измисля Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 (Редактирано) Значи, ако е от амортисьорите, на този етап нищо не могат да разбият, освен нервите ти. Аз заради едни такива си возих в багажника на колата си, докато ги хвана. А, и тампоните на ст. щанга трудно се хващат "на око", но щом са ги гледали.. Редактирано 1 Декември 2006 от vladi_di Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 (Редактирано) Аз съм със същия проблем и не знам какво да правя. Обаче аз съм сменял тампоните на стабил. щанга и пак си тропка така. Само тези на магарето не съм - ма като гледам и да ги сменя няма да има файда - пък и техните симптоми се проявяват при тръгване и спиране..... ще гадаем още пък да видим.... Ма много дразни бе д**ба. Едно такова лекичко, все едно е шарнир - ма като ги смених - йок пак така - сега вече усилвам музиката и майната му..... .Колега Helix колата с хидравлика ли ти е или като мойта е без такава - щото доста мислих за рейката - ма като се кача от Пасата с хидравлик на мойта, бих казал, че не е много по-тежък волана - особенно сега със зимните гумета направо не го усещам - не би трябвало да е от нея. Не мога да се сетя сега кормилните щанги за рейката не бяха ли захванати с някакви тампони или се бъркам - все ми се струва, че има и може да е от тях.Опс - без хидравлик си - супер значи не е от рейката.....Helix това вклинявяне на предницата при по-висока скорост го имах и аз като проблем и понеже така си купих колата, забелязах предните гуми да се износват от вътрешната страна - като минах през стенда се оказа, че това е действително така и го настроиха, след което проблема изчезна - така че ......... давай смело. Редактирано 1 Декември 2006 от Lyubo_Toshev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 Провери си шарнирите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 1 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 ..Helix това вклинявяне на предницата при по-висока скорост го имах и аз като проблем и понеже така си купих колата, забелязах предните гуми да се износват от вътрешната страна - като минах през стенда се оказа, че това е действително така и го настроиха, след което проблема изчезна - така че ......... давай смело.Всъшност не си спомням последните дни дали съм го наблюдавал откакто ми я регулираха. Довечера ще проверя със сигурност. Дано да е било до реглаж А за рейката преди да ми я сменят с 195-ците въртях волана с двете ръце Сега е супер лек и за това си мислех че има на къде да се затегне.AUDIST шарнирите ги гледах и аз с предишните майстори, които си правиха опити на колата преди месец.От там знам че найстина ми се беше скъсал тампона на единият шарнир, обаче и те казаха че са добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
puhy Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 И моето мнение е че хлопат амортисьорите, и аз скоро си питах майстора. Относно затягането на волана при ускоряване също съм за реглаж на предница - или е събрала или е разкрачила колелетата, изпитвал съм го и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 1 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 Значи затягането почти го няма. Доста експерименти си направих. При набиране воланът става пак малко по-тежък, обаче вече е по-нормално.Минах вечрерта през майсторите и ми показаха точно къде ми тропа. Рейката...ПАК. Искам да ви кажа че като ходих в Жизет 1.Не знам какво са правило обаче воланът вече не ми се заключва. Само нещо прещраква и това си е 2.Не ми работи изключването на мигачите.(Два месеца сигурно са ме псували на поразия, но накрая вече свикнах да си го изключвам ..)3.Не ми работи клаксонът.Така и така бях решил да си слагам волан от Б4 и си викам "Айде.."Тези неща ги открих едно по едно и вече не ми се връщаше.4.Като въртя волана нещо скърца и усещам леки вибрации чак в педала.Просто си мислих че са го махали и опира самата пластмаса.Скърца не скърца свикнах.Днес го гледах.Той изобщо не опира в таблото НЕ знам къде съм спал досега 5.Като ми я смениха видях веднага че пак си тропа, макар и по малко(или ми е е искало да е по малко) и реших че би трябвало да са си свършили добре работата. Бях чел само добри неща за тях. Много се чудех дали да се върна.Обаче на онези не им се занимаваше изобщо с мен и само успях да ги питам дали е била повредена.Казаха ми е е била, сменили са я, тефлоновите планки или там какво си са били ок и чао А и как да им кажа да ми докажат че точно там ми тропа..Реших че след като би трябвало всичко все пак да е Ок поне с рейката, значи ми трябва ремонт на ходовата част и всичко ще заспи..Защото и там имаше какво да се иска...И сега пак съм на стартова позиция.Вече не ми се мисли..Ще си взема един ден отпуска и ще хода дя се разпарвям пак с тези ольовци макар че няма да ме огрее. Май имах 3 месеца устна гаранция и едно хвърячщо листче като касова бележка.Лошото е че на 3.11 е изтекло..нямам думи.Все пак имайте едно наум ако ходите там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril7204 Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 провери си спирачните апарати защото моите тропат по подобен начинлпросто натисни леко спирачките като караш по паваж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 1 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2006 И при мен е така ама съм му е.....тъй че повечко газ и тва е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 2 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 kiril7204 Мерси. Вчера преди да ходя до майстора му звъннах по телефона и тои ме пита първо за тях. Явно и това тропало по колите Аз не знаех че могат да тропат и спирачките. Но моите са ок.kinjal,Ами ще се пробвам в Жизет и ако не искат да си оправят мазалото, което са сътворили ще го правя само че след нова година когато стигна. Много ме е яд но ще карам бързо и със усилена музика и това е. Яко гъзария Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 Хъ тъка хич да не ти пука.Инак и на мен съмненията ми са относно амортисьорите и въпреки че имам комплект чисто нови ,не мисля да ги сменям още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 Като я чета тази тема и направо ми се разхлопва сьрцето.И аз го иамам този проблем с отвратителното потропване.Смених какво ли не по предницата и ми бяха останали като вьзмоност само тампоните на магарето и амортисйорите.Преди 2 дни бях на стенд за амортисйори и ми казаха ,че били щест.Тькмо се канех да сменям тампони на магарето и виждам тази невероятна тема.След като прочетох какво сте писали разбирам,че майстора ми е бил прав-амортисйорите тропат.Е трябва да ви кажа,че това го тьрпя от 2,5 години и пустите амортисйори не дават никакьв признак,че ще заминават.Остава само вьпроса-струва ли си да си сменим иначе здравите амортисйори заради тропането.П.П.От 5 месеца така се разтропа работата,че все си мисля дали няма да ми изпадне предното колело някьде.Много кофти работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 4 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2006 Ами след като няма какво да разбият и си държат, значи сам си решаваш. Ако те дразни и имаш 200 и кусур лв. ги сменяваш. Дано се окаже само че е от тях, да не си правиш излишни разтривки Ако не си сигурен най- добрият начин е да отидеш при други майстори и пак да гледате докато не се убедиш че найстина това е проблемът.Само трябва да се подготвиш за разкарване и разправии. Аз какво направих. Първо ходих при едни, които казаха че нямам нищо по предницата и според тях е 90%рейка и 10% амортисьори. Понеже ми бяха много добри приятели(което не е гаранция че са много способни за съжаление) им повярвах и смених рейката, ама нъц После ходих в друг сервиз и там ми казаха че трябвало да се смени половината предница като не се знае дали и амортисьорите не са за смяна. Това щели да разберат в последствие. Показаха ми че само единият тампон на носач е заминал. И на тях им имах що годе доверие, но пак нещо ме съмняваше и за това отидох при тези последните. Там слязохме отдолу и ми покзааха всичко което е кофти или е тръгнало да се скапва. И така. В Понеделник пак ще се разправям с Жизет. Съгласиха пак да погледнат рейката, защото не им се варвало да са ми сложили прецакана. Пък дали ще искат да я оправят кой знае. Поне трябва да се пробвам. После пак ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicksta Публикувано 4 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2006 Аз имах същото тропане.При мен беше от амортесьорите - Билщайн. Сега сложих Закс и колата не тропа вече. Те бяха последното нещо в което се съмнявах, защото бяха чисто нови, но се оказа, че тропат. Иначе не са разбити, но това тропане ме вбесяваше и реших, че ще се чувствам по-добре ако не го чувам и затова ги смених. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 4 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2006 искаш да кажеш,че има опасност да си сложа Билщайн за 200 пари и да ми тропат ли?Е точно за тези амортисйори никой нишо лошо не ми каза.Айде пак ще се чудим какви амртисйори да купувам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicksta Публикувано 5 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2006 искаш да кажеш,че има опасност да си сложа Билщайн за 200 пари и да ми тропат ли?Е точно за тези амортисйори никой нишо лошо не ми каза.Айде пак ще се чудим какви амртисйори да купувам.Ами ако искаш мога да ти го покажа самия амортесьор. Той си е напълно здрав и ако мине на тест няма проблем с него. само че е факт че като го смених и колата утихна. Проблема е там, че когато го хванеш стабилно и го натиснеш 2 - 3 пъти, започва да има един лек луфт, от който явно е почукването което се чува. Иначе нищо не казвам против Билщайн (левият си е перфектен - само десния чукаше), но пък нищо не пречи да се внимава от къде се купуват и да се иска гаранцииа а не като мен да хвърлиш чисто нов амортесьор. Затова аз лично при смяната предпочетох Закс. Това естествено не значи нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka_f1 Публикувано 5 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2006 Май не съм единствения който има този проблем ...самоче при мен нещата стоят така: през павета не трака, а само през леки неравности с скорост под 40, тропа ми отпред в дясно само. По едно време почна ако да тропа и при потегляне и спиране, тогава я закарах в сервиз и ми смениха де що тампони има...резултата беше че тва при спиране и тръгване изчезна а другото и то почти изчезна, чуваше се много много рядко и съвсем слабо......обаче преди няколко дни ми се наложе да пътувам по едни много разбити пътища и сега пак е почнало чукането да се чува......има и друго обаче, отпред има една пласмаса до калника която не е добре закрепена и като я ударя дрънчи точно както когато минавам през леки неравности......сега още не мога да се начудя да ходя ли в сервиз, или да си карам така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 Днес ходих при един доста добьр майстор и ми потвьрди тотално,че тропат амортисйорите.Препорьча ми Кайаба,Боге или Захс.Каз,че от Билщайна имало фалшиви някакви.Отзивите и цената на Кайабата са невероятно добри и ще се почудя до янураи,а след това влизам за смяна и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAN67 Публикувано 7 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2006 аз съм с каяба и тропа..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 8 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2006 Няма угодия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiB4 Публикувано 9 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2006 Има ли някой представа как стои въпроса с гаранцията на такива тропащи амортисьори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 11 Декември 2006 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2006 (Редактирано) Ходене по мъките. Жизет II частДнес сутринта пак бях в така прехвалената фирмичка Жизет да видиме какво става с тази рейка в крайна сметка. За пореден път се убедих че са абсолютни малоумници.Видяха че тропа от рейката и освен това се оказа, че предишният път като са я правили, самият прът на които ми е волана е с 2см нагоре от конзолата с ръчките и за това не ми работи нито връщането, нито заключването нито свирката. Обаче аз съм си бил виновен че не съм дошъл веднага.(ОК признавам.Като съм балък ще цакам пак) . Това е едно. Другото че че тропаше при рейката, обаче разбираш ли не се знаело дали не е от пръта на волана цялата тази работа. Нямало смисъл да се разглабя и от долу След 4 подканяния от стран ана Жан накрая единият нящастник промънка, че могло да е от пера някакви си(Които им бях казал да сменят още първият път) обаче не било сигурно. Можело и да са се разбили някакви лагери по волана. Това все едно така става деб@. Трабвало да тръгнат едно по едно и нямало как да се разбере без демонтаж пак на всичко. Малее тъпа работа. Не разбирам как човек които се занимава само с това да не може да разбере от къде идва цялата работа, а майсторът при който бях последният път само мина под колата и ми вика „това ли чуваш” още от първият път. Ами то просто няма какво да е друго..ама край. Оставих колата и айде на Красно село. Закъснях час и половина за работа (За това пък ще трябва да си тръгна един час по -рано за да си я взема) Добре че шефа е точен. На обяд ми звънят че е готова. Били правили нещо си и струвало 80лв. Викам си - Айде боли ме, поне да се свърши. Отивам в 17.55часа. Навсякъде затворено. Някаква овца ми се дърви че „Голям път съм бил ударил. Само мен чакала” Аз и казах че даже стигнах бързо. Трабвало да си платя първо и после ключовете. Питам я какво е правено. Правен бил привод. Само това знела. Деб@. Взимам бележката и при двамата мърди в гаража. Взимам ключовете. Питам ги какво беше. Правят се че не чуват. Пак питам. Единият ме гледа с овчи поглед изпълнен със съчувствие и вика „Ами незнам” Викам как не знаеш нали ти я прави? Били махнали привода. Викам "какво е откачано отгоре, отдолу, сменяно ли е нещо или не?" Незнаел. Промънка че били махнал целият провод и го носели вътре в бараката и не знае какво ми се е случило там, а и няма кой да ми каже. Все едно да се мъчиш да изкопчиш нещо от стола до мен баси. Навън тъмно като в гъза на Уитни Хюстън. Влизам в колата. Мигачи - бачкат,волана не скърца вече макар че ми прави впачатление че се върти доста по-трудно, клаксон и заключване бачкат, няма разстояние между волана и конзолата вече. Хубаво. Т ръгвам си. Тропа едва едва нещо. Карай - мисля си – чак пък толкова. Обаче волана така е затегнат че се върти само с двете ръце. Явно са ми затегнали рейката за да оберат луфт някакъв си. По едно време някъде към младост 3 усещам че нещо ми е странно. Пипам кутията на ръчките и..еб@си (пак). Някаква дупка сантим и нещо, само че този път между капаците на ръчките и таблото. В първият момент не мога да зацепя сега какво става. Това така ли си беше или не беше. А те какво направили калъфите, за да ми напрвят да ми бачкат нещата понеже не са могли да свалят волана към кутията са я дръпнали нея към волана. Малеее побеснях, а вече е късно. Нито да звъня, нито да се връщам. Прибирам се в нас, карайки едва едва, от страх че ще ми затегне някъде волана на някой завой съвсем и ще се пребия. Слизам. Клатя едната гума и пак сечува онова тракане от рейката. Ейй, иде ми да се гръмна. Ако са свестни хора да с разбереш. Айде случва се да сбъркаш. Ама то с тези какво да правя. Сега като се замисля за да се окаже по дълъг пръта на волана съм 90% сигурен, че са ми сложили рейка която изобщо не е за това Ауди и още от там започват белите. Неграмотна работа.Явно няма да стане по лесният начин. Обаче вече от спортна злоба утре пак ще се разправяме и пак ще си уговоря час,и ще става разправията. Явно за да се оправиш с тези цигани трябва да им слезнеш на новото, че дори и под него. Че съм канарче, то се вижда ама чак пък толкова. Редактирано 11 Декември 2006 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts