Jump to content

Моля за съвет


Recommended Posts

Здравейте, от много от одавна съм фен на Ауди макар че карам Опел. Та един човек ми предлага едно ауди 80 Quattro 1.8. Иска да правим чист бартер за този мой опел, който мога да твърдя че е в перфектно състояние. Аудито е с климатик абс хидравлика газова ел стъкла и огледала централно и др екстри, НО да си дойдем и на проблемите му а те не са никак малки. Имало е проблем с бушоните и са се запалили и е стопено таблото-трябва да се смени, трябва да се пренареди инсталацията защото те са ги направили само колкото колата да се кара.предното стъкло е пукнато от запалилите се бушони моторче на чистачки е изгоряло има много забележки по външния вид, салона е зле ауспуховата система е за смяна. но иначе добре върви а и също е 4Х4 което си е голяма мания. Моля да ме посъветвате защото много се двуома поради проблемите на колата. Ако може да ми кажете примерни цени за табло 2-ра ръка и стъкло и т.н и дали си заслужава да си дам опелчето?

Благодаря предварително

Редактирано от Strabex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз от Аскона минах на Ауди :dance:

Ама това с инсталацията е доста притеснително. Намери майстор, който ще я прави, да ти каже цена, дали се наема и чак тогава пазарувай- за да нямаш после паметник пред блока :D

П.С. Асконата е голяма кола, носи на много тормоз и има учудващо добра возия за кола на тези години :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Послушай колегите ! Няма много логика да сменяш позната за теб кола,явно добре гледана ,с такава проблематична от пръв поглед....Ако пък ти е много мерак,то вземи си майстор-елтехник който да прецени колко ще ти струва ремонта и тогава пак мисли....Не е зле и да се разровиш малко в мобиле-то,все ще излезе нещо читаво..Иначе си избрал правилната марка :dance: Успех! :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за съветите. Утре ще отида пак да го видя и може да го цъкна. В момента Асконата е найстина перфектна отвсякъде и има много як двигател. Утре на свеж акъл ще си направя равносметката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сега ще си продам моята кола и ще купя аудито. Ето малко снимки да го видите и кажете струва ли си да се взема. Имало е пожар и е поизгоряла инсталацията, човека си е закачил ел стъклата и някой други неща но не използва оригиналната планка с бушони а е сложил такава от лада абе малко циганска работа. я ми кажете оригинално бушоните му къде седят защото направо се обърках :hilezh:

и намерих майстор с който да пренаредим инсталацията обаче трябва да намеря схемите изтеглих много manuali ама не намерих конкретни схеми. Ако някой помогне :hilezh: Колата е голяма мизерия ама с малко труд и финанси ще стане кукла

Ето сминките:

001687720-big.jpg

001687721-big.jpg

001687722-big.jpg

001687724-big.jpg

001687744-big.jpg

001687726-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле мале... :hilezh:

То има занемарени коли, то има блъснати коли, има крадени и върнати коли, ама такава кочина...

Тя говори сама по себе си за човека, който я е карал и то не е никак хубаво...

Горката кола...

Мъка, мъка...

Ако се наемеш да я спасиш - добре, ама... дали си заслужава???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човеко, никога не бих купил тази кочина!

аз такова нещо не съм виждал, тази кола е била Ауди някога, ама сега.......

Ще си хванеш белята!!!!!

не си продавай Опела, ако ще го заменяш за това :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взехте да ме разколебавате :hilezh:

то от това Ауди само емблемата му останала на ауди :hilezh:

така или иначе ще си продам опела и ще си търся някоя 80-ка. Ако някой има евтина да свирка.

А още един въпрос на това Ауди къде му седят бушоните? :hilezh:

001637029-big.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая дето ни я показа не я купувай в никакъв случай - особено след като това което я е докарало до сегашното и ТРАГИЧНО състояние е простотията и немърливостта на стопанина и. Щом електрото и е на гъз, това значи че може да има сериозни ядове и по управлението на мотора, а в едно раздрънкано куатро окачване колко пари може да сипеш просто и представа си нямаш...

И имайки в предвид последната ти забележка - не си търси "ЕВТИНО" ауди, защото после ще ти излезе през носа. По скоро търси златната среда състояние/цена, или приготви паричките и имай малко търпение - често някои колеги съфорумци продават коли в отлично състояние на цени под т.нар. "пазарни", защото нещо ги човърка под лъжичката и вече са си набелязали следващата красавица с 4 кръга..

И пак - не го купувай тоя кофтор, дори и да ти го подаряват, пак си помисли

"Табло с бушони от лада" :hilezh::hilezh::hilezh::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола е по-мръсна и от мойта...ебати кочината.

Колега, няма лошо да смениш автомобила, но за автомобил, а не за кокошарник. Плашим се! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя иначе си върви ама само на газ защото не стига ток към помпата и другите "екстри" :hilezh:

А иначе колата е в този собственик от 3 месеца и се е запалила като са сложили газовото. и като я карах добре вървеше бях с един майстор двигателя и ходовата са добре ама интериора е ужассс

Ама се отказах от нея :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че тоя "човечец" е скрит талант - за 3 месеца да е....еш майката на такава здрава кола си е направо постижение..

Ако си беше купил Деу, сигурно щеше да има за продаване некой калник останал или резервната гума (щот не е била в колата като се е подпалила)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че тоя "човечец" е скрит талант - за 3 месеца да е....еш майката на такава здрава кола си е направо постижение..

Ако си беше купил Деу, сигурно щеше да има за продаване некой калник останал или резервната гума (щот не е била в колата като се е подпалила)

:hilezh:

никой не каза къде е оригиналното местоположение на таблото с бушони и релета :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш много готино Опелче, радва ме :hilezh:

Не се колебай за това "ауди", послушай ни, тук не сме случайни хора

търси си запазена кола като твоята, най-големия проблем на всяка кола е собственика, знаеш ли собственика, можеш доста неща да научиш за колата, добре че пусна снимките.....

после щеше да намразиш ауди... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите и съветите аз бях принципно навит защото уговорката ми с тоз беше да му дам един многоо стар бус Фиат Дукато малките много изгнил и без регистрация +800лв за аудито. Защото буса принципно отива за вторични и си мислех че ако се ''налеят'' 500лв в това ауди ще го замяза на Quattro ama почти съм се отказал :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

500 ли ?

Като го гледам, май по-скоро 2500 ще ти свършат работа и пак не е сигурно. Освен това силно се съмнявам, че това е quattro... Все пак кажи и с какъв бюджет разполагаш.

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам вас, но мен пепелника ма срази...сериозни болки в стомашната област предизвикани от бурен смях тип ХИЛЕЖ :hilezh:

Този собственик прасе да беше гледал в тази кола по-добре щеше да изглежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами направих сметката по следния начин:

1. Предно стъкло-130лв в Кобра

2. Предно арматурно табло 70-80лв

3. Пренареждане на инсталацията майстора иска 100лв

4. Прехвърляне и КАТ 65лв

5. Смяна масло ремъци- 40+30=70лв

6. непредвидени разходи -100лв

7. Автомивка пране на тапицерия и цялостно миене-40лв

всичко прави ====>585лв. За 600лв първоначално колата ще стане а след това ще се оправят и другите по-дребни неща и може да заприлича на Ауди :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично за себе си реших снимката на салона на Аудито да си я сложа на десктопа.Да не се хваля и в другата тема.А иначе бушоните трябва да са в двигателния отсек,като застанеш срещу колата-в задния край вдясно,след преградата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично за себе си реших снимката на салона на Аудито да си я сложа на десктопа.Да не се хваля и в другата тема.А иначе бушоните трябва да са в двигателния отсек,като застанеш срещу колата-в задния край вдясно,след преградата.

И на мен ми е на Десктоп снимката :hilezh:

Аз питах защото тоз сложил ладовите бушони вътре в ляво под кормилото и аз се зачудих там ли седят :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложил ги е там с оглед пожарна безопасност - като започнат да му се топят жиците следващия път да може да изскубе директно цялата бушониера :hilezh::hilezh::hilezh::hilezh:

Я се огледай отпред в дясно някъде в краката на пътника отпред дали не са изведени и кабелите за акумулатора - като бекъп вариант :wall::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...