Jump to content

B5 vs. B6


venko

Recommended Posts

От 4 носача на колело по предното окачване само един е малко по-различен. Отзад не знам дали има разлики

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Горните носачи са геометрично еднакви, дори тампоните са 1/1.

Предни долни носачи са различни - при В6 са по-масивни, с различен шарнир.

Задни долни също са различни - тампонът е друг.

Шенкелът при В6 е алуминиев, което е основната причина за по-голямата издържливост!

Накрайниците са различни.

Биалетките май са еднакви, поне на по-новите В5 с тези от В6.

Редактирано от Proff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горните носачи са геометрично еднакви, дори тампоните са 1/1.

Предни долни носачи са различни - при В6 са по-масивни, с различен шарнир.

Задни долни също са различни - тампонът е друг.

Шенкелът при В6 е алуминиев, което е основната причина за по-голямата издържливост!

Накрайниците са различни.

Биалетките май са еднакви, поне на по-новите В5 с тези от В6.

Позволих си да го изкопирам, с твоето име в темата за б6/б7.

Надявам се не е проблем +)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А взаимозаменяеми ли са? В смисъл може ли "по-здравото" окачване от Б6 да се сложи на Б5?

Ами, нямам идея за геометрията на шенкелите. Те са причината за по-голямата здравина. Просто, алуминият приема и предава по друг начин вибрациите, което удължава живота на шарнирите. Мисля, че би трябвало да става, защото има Пасати В5.5 с алуминиеви шенкели. Нямам идея!

П.П./ Оригиналното окачване на В5 хич не зле. В БГ си изкарва едни 100-120к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са глупости.

И къде са глупостите, раздухай малко към простосмъртните? :ph34r:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако става да тураме шенкели от Б6 на Б5-ците свиркайте, аз се съмнявам де, ама ако има начин ще е винаги по-добре окачването да стане малко по-здрави предвид състоянието на пътищата ни :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А взаимозаменяеми ли са? В смисъл може ли "по-здравото" окачване от Б6 да се сложи на Б5?

Предният долен шарнир е по-дебел за Б6. Той няма да стане, а за другите не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна тема се заформя. И на мен винаги ми е било интересно каква е разликата и дали е по - здраво на б6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото разбирам цялата работа в по-здравото окачване на Б6 е това че шенкела е изцяло алуминиев. Въпроса е какви са разликите в захващането на 4-те носача към шенкела и дали главината е същата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без долен преден всичко е 1/1 в захващането. Другото, нямам идея...

Май ще излезе, че по-здравото окачване на Б6 е поредния мит. :gruebel:

Шенкела на Б6 бил алуминиев и затова бил по-здрав :blink: аз не съм чувал Б5-и със счупени шенкели...

Най-вероятно Б6-ите са с "по-здраво" окачване, защото са по-нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е това ,че са по-нови ... Б5-ците си бяха разбити оше когато Б6 си беше актуален модел . не съм сравнявал отделните компоненти , но определено в б6 е по-здраво .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще излезе, че по-здравото окачване на Б6 е поредния мит. :gruebel:/>

Шенкела на Б6 бил алуминиев и затова бил по-здрав :blink:/> аз не съм чувал Б5-и със счупени шенкели...

Най-вероятно Б6-ите са с "по-здраво" окачване, защото са по-нови.

Идеята е, че алуминиевия шенкел понася или угася повече вибрациите и трусовете спрямо железния и от там носачите и техните тампони издържат повече. Поне моята логика такс мисли.

Sent from my Nexus S

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е, че алуминиевия шенкел понася или угася повече вибрациите и трусовете спрямо железния и от там носачите и техните тампони издържат повече. Поне моята логика такс мисли.

Абсолютно! Проблемът при В5 е разбиването на шарнирите и късането на тампона на заден долен носач. При В6 тампонът му е друг (плътен и без демпфер), а алуминиевият шенкел удължава живота на шарнирите.

П.П. Някои пъти се чудя, защо колеги от форума пишат без да се замислят и съсипват тема след тема ?! :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще излезе, че по-здравото окачване на Б6 е поредния мит. :gruebel:/>

Шенкела на Б6 бил алуминиев и затова бил по-здрав :blink:/> аз не съм чувал Б5-и със счупени шенкели...

Най-вероятно Б6-ите са с "по-здраво" окачване, защото са по-нови.

+1

С този пост темата се изчерпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно! Проблемът при В5 е разбиването на шарнирите и късането на тампона на заден долен носач. При В6 тампонът му е друг (плътен и без демпфер), а алуминиевият шенкел удължава живота на шарнирите.

П.П. Някои пъти се чудя, защо колеги от форума пишат без да се замислят и съсипват тема след тема ?! :unsure:/>

Виж това, че тампона на долния носач е друг е нещо съвсем друго, що се отнася за здравината му.

П.П. С какво точно съсипах темата и кои са тези други "тема след тема" които съм съсипал, ако визираш мен в последното изречение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...