venko Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 Има ли разлика в окачването !? Ако има каква е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_90 Публикувано 2 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2006 От 4 носача на колело по предното окачване само един е малко по-различен. Отзад не знам дали има разлики Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 3 Декември 2006 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2006 В здравината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denq Публикувано 30 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2013 и кое е по-здравото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audifanatic Публикувано 30 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2013 Аз също съм чувал , че има разлика в здравината ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 30 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2013 (Редактирано) Горните носачи са геометрично еднакви, дори тампоните са 1/1.Предни долни носачи са различни - при В6 са по-масивни, с различен шарнир.Задни долни също са различни - тампонът е друг.Шенкелът при В6 е алуминиев, което е основната причина за по-голямата издържливост!Накрайниците са различни.Биалетките май са еднакви, поне на по-новите В5 с тези от В6. Редактирано 30 Януари 2013 от Proff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 30 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2013 А взаимозаменяеми ли са? В смисъл може ли "по-здравото" окачване от Б6 да се сложи на Б5? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 30 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2013 Горните носачи са геометрично еднакви, дори тампоните са 1/1.Предни долни носачи са различни - при В6 са по-масивни, с различен шарнир.Задни долни също са различни - тампонът е друг.Шенкелът при В6 е алуминиев, което е основната причина за по-голямата издържливост!Накрайниците са различни.Биалетките май са еднакви, поне на по-новите В5 с тези от В6.Позволих си да го изкопирам, с твоето име в темата за б6/б7.Надявам се не е проблем +) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 31 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2013 А взаимозаменяеми ли са? В смисъл може ли "по-здравото" окачване от Б6 да се сложи на Б5?Ами, нямам идея за геометрията на шенкелите. Те са причината за по-голямата здравина. Просто, алуминият приема и предава по друг начин вибрациите, което удължава живота на шарнирите. Мисля, че би трябвало да става, защото има Пасати В5.5 с алуминиеви шенкели. Нямам идея!П.П./ Оригиналното окачване на В5 хич не зле. В БГ си изкарва едни 100-120к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 31 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2013 Надявам се не е проблем +)Няма, естествено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 31 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2013 Шенкелът при В6 е алуминиев, което е основната причина за по-голямата издържливост!Това са глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 31 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2013 Това са глупости.Колега, преди да даваш подобни констатации вземи да прочетеш малко !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maximoff Публикувано 31 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2013 Това са глупости.И къде са глупостите, раздухай малко към простосмъртните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2013 Ако става да тураме шенкели от Б6 на Б5-ците свиркайте, аз се съмнявам де, ама ако има начин ще е винаги по-добре окачването да стане малко по-здрави предвид състоянието на пътищата ни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 А взаимозаменяеми ли са? В смисъл може ли "по-здравото" окачване от Б6 да се сложи на Б5?Предният долен шарнир е по-дебел за Б6. Той няма да стане, а за другите не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristtov Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Интересна тема се заформя. И на мен винаги ми е било интересно каква е разликата и дали е по - здраво на б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Аз до колкото разбирам цялата работа в по-здравото окачване на Б6 е това че шенкела е изцяло алуминиев. Въпроса е какви са разликите в захващането на 4-те носача към шенкела и дали главината е същата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 3 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2013 Без долен преден всичко е 1/1 в захващането. Другото, нямам идея... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2013 А захващането на рейката и главините?Sent from my Nexus S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Без долен преден всичко е 1/1 в захващането. Другото, нямам идея... Май ще излезе, че по-здравото окачване на Б6 е поредния мит. Шенкела на Б6 бил алуминиев и затова бил по-здрав аз не съм чувал Б5-и със счупени шенкели...Най-вероятно Б6-ите са с "по-здраво" окачване, защото са по-нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CheFolino Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 не е това ,че са по-нови ... Б5-ците си бяха разбити оше когато Б6 си беше актуален модел . не съм сравнявал отделните компоненти , но определено в б6 е по-здраво . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Май ще излезе, че по-здравото окачване на Б6 е поредния мит. :gruebel:/> Шенкела на Б6 бил алуминиев и затова бил по-здрав :blink:/> аз не съм чувал Б5-и със счупени шенкели...Най-вероятно Б6-ите са с "по-здраво" окачване, защото са по-нови.Идеята е, че алуминиевия шенкел понася или угася повече вибрациите и трусовете спрямо железния и от там носачите и техните тампони издържат повече. Поне моята логика такс мисли.Sent from my Nexus S Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Proff Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Идеята е, че алуминиевия шенкел понася или угася повече вибрациите и трусовете спрямо железния и от там носачите и техните тампони издържат повече. Поне моята логика такс мисли.Абсолютно! Проблемът при В5 е разбиването на шарнирите и късането на тампона на заден долен носач. При В6 тампонът му е друг (плътен и без демпфер), а алуминиевият шенкел удължава живота на шарнирите. П.П. Някои пъти се чудя, защо колеги от форума пишат без да се замислят и съсипват тема след тема ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zili Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Май ще излезе, че по-здравото окачване на Б6 е поредния мит. :gruebel:/> Шенкела на Б6 бил алуминиев и затова бил по-здрав :blink:/> аз не съм чувал Б5-и със счупени шенкели...Най-вероятно Б6-ите са с "по-здраво" окачване, защото са по-нови.+1С този пост темата се изчерпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 7 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2013 Абсолютно! Проблемът при В5 е разбиването на шарнирите и късането на тампона на заден долен носач. При В6 тампонът му е друг (плътен и без демпфер), а алуминиевият шенкел удължава живота на шарнирите. П.П. Някои пъти се чудя, защо колеги от форума пишат без да се замислят и съсипват тема след тема ?! :unsure:/> Виж това, че тампона на долния носач е друг е нещо съвсем друго, що се отнася за здравината му. П.П. С какво точно съсипах темата и кои са тези други "тема след тема" които съм съсипал, ако визираш мен в последното изречение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване