Jump to content

автоматика изключи в движение


primo1

Recommended Posts

Беше немско и специално за вариаторна кутия. Моя механик го поръча за 24 лв. на литър. От старото изтече 4.5 литра от седемте в кутията. Мисля да го сменя пак при следващата смяна на двигателното масло, защото старото беше на 90 000 км и още има 2.5 литра от него в кутията.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Обикновенно се подменят 6 литра.Другия въпрос е майстора ти да погледне едни 2 тръби които излизат от кутията и влизат в един цилиндър .На това му се казва филтър ,това е външния филтър който се подменя със маслото -цената му е 450 лева и нагоре.Може би ако смениш и него ше станат 6 литра.Засега си направил половинчата подмяна за продажба на кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да сменя и филтъра на следващото сменяне на маслото за което споменах. Само че той не струва 450 лв. а около 90 лв: http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Drivetrain/ES10561/

 

За каква продажба става дума?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо общо ,това е вътрешния филтър който си показал .Става дума че търговците на коли сменяват така масло ,източват колкото излезе ,наливат малко прясно и колата за продажба:)

Ето да покажеш на твоя майстор че като гледам скоро може се появи нова тема,какво се случва когато мултито рита

http://m.ebay.com/itm/NEW-Audi-A4-2002-2009-1-8L-2-0L-Auto-Trans-Filter-Cohline-8E0-317-823-L-/351163333492

Този не е за твоя модел ,ама поне майстора ще знае какво да търси.

Този горе който си дал се сменя при ремонт на кутията,цената му е готина сравнение с този който трябва да се подмени.

Ако се загледаш на колата ще видиш че маслото тръгва по едната тръбичка и стига до този цилиндър,той го филтрира и се връща обратно в кутията.Мултитрониците са готини кутий но поради невежество на майстори или спестяване на пари от собствениците се чупят доста лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше немско и специално за вариаторна кутия. Моя механик го поръча за 24 лв. на литър. От старото изтече 4.5 литра от седемте в кутията. Мисля да го сменя пак при следващата смяна на двигателното масло, защото старото беше на 90 000 км и още има 2.5 литра от него в кутията.

а филтъра?

правиш грешка, че не го сменяш и него.

мулти и без това не е най-здравата кутия, сменя се масло+филтър.

 

като сменяш маслото на двиг, филтрите сменяш ли? същото е.

mt-atf-filter-36138.jpg

п.с. а относно цената, има го и там където гледаш частите, на първо място е:

http://www.ecstuning.com/Audi-B7_A4-FWD-2.0T/Drivetrain/CVT_Transmission/ES436780/

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновенно като му видят цената и пропускат да го гледат :hilezh:  .Нали и аз трябва да си продавам кутийте втора употреба ,ако си ги подържат както трябва няма да се чупят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се доста по чуждите форуми и никъде не пише че трябва да се сменя този филтър на определен брой километри. Нито пък Ауди препоръчва да се сменя когато не е запушен и Мултипроника работи без проблеми и без грешки. Освен това ако трябваше да се сменя периодично нямаше да е капсулиран по този начин. Мисля че сменянето на този филтър на отлично работещ Мултитроник на 125 000 км е чисто хвърляне на пари на вятъра, както би било всяко друго превантивно сменяне на стотици други части по колата.

 

Мисля че аналогията с масления филтър на двигателя е абсолютно неуместна. Мултитроника не е двигател с вътрешно горене и не гори масло.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT е прав и аз питах нашите майстори в сервиза и никой не потвърди , че трябва да се сменя въпросния филтър.

Изрично ги питах за смяната на филтъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тези коли остаряха и почнаха да се подържат като б5-ци,засега забелязвам че хората с Б8 си ги подържат както трябва.Все пак във форум като нашия е доста грешно да се пише че филтъра бил капсулован и не се сменява.Когато го поръчаш идва цялото както си е капсуловано .Може някой от невярващите да попита в Ауди как се обслужва мултитроника.

Форума е публичен и следващия дето си купи мултитроник ще се подведе че не се сменя филтъра по сладките приказки .Точно на 120 000 реални е хубаво да се смени ,а на 60 000 може да се мине само с ново масло .Като безприблемен ползвател на мултитроник 7 години и новата ми отново е мултитроник пиша за смяната му .Иначе никой не може да ви кара да сменявате каквото и да било по колите си,те половината с 4ф вече си рециклират носачите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гого,ти къде си мислиш че съм питал....в кварталната бакалия ли?

Ай сиктир с тези кошници бе,колко трябва да и слугувам. Като е Ауди да не съм се оженил за него? Евал съм я, като роди ще я правя ако не става друга и така.

Редактирано от moto_fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм твърдо за неробуване на кошниците,ако зависи от мен на повечето коли не трябва и масло на двигател да се сменя:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поразрових се доста по чуждите форуми и никъде не пише че трябва да се сменя този филтър на определен брой километри. 

Така и не ми отговори на въпроса колко струва ремонт на мултитроник и защо според теб е неизгодно преминаването към ръчна кутия.

Какви цени са ти казали за ремонт и какви за ръчна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ти отговорих - зависи от повредата. Да се пита колко струва ремонт на Мултитроник е еквивалентно да се пита колко струва ремонт на двигател или на апартамент.

 

Специално на колегата който започна темата, ремонта му излезе много по евтин от сменянето за Мутитроника с ръчни.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо мислиш че съществува само един вид ремонт на Мултитроник който има само една цена? Съгласен съм че има повреди които биха изискали ремонти които са много скъпи, но не всички са такива. Има и евтини ремонти, като този на колегата.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам защо спорите. Въпроса е принципен или ИСКАШ да си направиш кутията или НЕ.

И 3 и 4 хиляди да ти искат ...няма значение

Ако искаш цената е без значение нали?

Друг е въпроса мога ли да си го позволя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако ще се отваря приказка какво можеш да си позволиш колега, хубаво е като ги купувате тия коли да преценявате преди това дали имате пари за поддръжката :)

Че после с оплакване във форума и заплахи как ще ги разсичате с брадвите тия кочини, няма да се уплашат и да "оздравеят" сами

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с което аз не съм съгласен е, че всяка една повреда в Мултитроника се оправя с един единствен ремонт който винаги е по-скъп от заменянето на Мултитроника с ръчна скоростна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако ще се отваря приказка какво можеш да си позволиш колега, хубаво е като ги купувате тия коли да преценявате преди това дали имате пари за поддръжката :)

Че после с оплакване във форума и заплахи как ще ги разсичате с брадвите тия кочини, няма да се уплашат и да "оздравеят" сами

Ако съм се изказал неразбираемо пояснявам...за МЕН въпроса мога ли да си позволя ремонт на кутията не стои на дневен ред .

Исках да кажа ,че не всеки може да си го позволи  :zustimm:

Аз лично съм си купил точно тази кола с точно тази кутия с ясното съзнание ,че не карам най-здравото нещо в света,и утре като роди ще си нося последствията......а и няма да търся Мишо,освен ако не роди в БГ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с което аз не съм съгласен е, че всяка една повреда в Мултитроника се оправя с един единствен ремонт който винаги е по-скъп от заменянето на Мултитроника с ръчна скоростна кутия.

Грубата сметка (ама наистина груба) около 1000-1200лв за ръчна кутия. Няма ремонт на автоматик, който да е по-евтин.

Респект към твоя избор, но много хора си купуват коли на незнайни километри и без сервизна история....Други държат да "чипнат" и да изкарат целия потенциал на мотора.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна тема! Аз бих препоръчал да се смени и двигателя с такъв от Лада 1500. Хем си му сипваш евтино масло, хем си му правиш основен ремонт пред блока. Важното е да е тънкана! :)

Редактирано от eracer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грубата сметка (ама наистина груба) около 1000-1200лв за ръчна кутия. Няма ремонт на автоматик, който да е по-евтин.

Респект към твоя избор, но много хора си купуват коли на незнайни километри и без сервизна история....Други държат да "чипнат" и да изкарат целия потенциал на мотора.....

 

Нова 6-степенна ръчна скоростна кутия е 7800 лв. Нов съединител за кутията 1300 лв. Това са цените на Порше Запад в София. Да кажем че те продават с 100% надценка, а ти познаваш някой който може да ти ги даде с отстъпка – пак излиза над 4500 лв. Да не говорим за всички дреболии като педал за съединителя, скоростен лост, топка за скоростен лост, кожичка за скоростен лост и т.н. И да не говорим за труда.

 

Как ще стане номера за 1200 лв? Или предлагаш да се сложи стара кутия на незнаен брой километри с износен съединител? Или пък можеш да намериш точния модел катастрофирало Ауди за под 1000 лв.?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Как ще стане номера за 1200 лв? Или предлагаш да се сложи стара кутия на незнаен брой километри с износен съединител? 

 

Вероятно варианта е всичко от кола донор - ск.кутия,педали,кожички и пр.,демек 2ра употреба + нов съединител комплект с демпфер.При този вариант цената с труда е около 2к максимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...