Jump to content

Смяна на предно окачване на Audi, A4, 1998g.,AEB, avant и лагери на предните главини


dart

Recommended Posts

Добър вечер, колеги! След пробег около 160 000 км. ми се разтропа предницата и провиха лагерите на предните главини и реших да вкарвам в бокса автомобила. Заедно с това имам намерение да сменя и ангренажния кит. От носачите са за смяна ляв долен преден, ляв горен заден, десен долен заден, десен горен преден, външните накрайници на рейката и самата рейка тече в маншоните. Мисля да ги дам-накрайниците и носачите за рециклиране в София-Лозен, а самата рейка в Пловдив. До сега не съм извършвал такива дейности сам по А4-та. Та молбата ми е ако някой го е правил сам, възможно ли е да сподели как става. Има ли правилен/коректен  ред за демонтаж и съответно монтаж на носачите и респектиращо за рейката? С какво да внимавам? Канала задължителен ли е и къде е най-подходящо да поставя крика или криковете за тези операции? Има ли инструкции със схеми/снимки по въпроса и къде мога да ги нямеря?

Много ще съм благодарен за споделения опит и предоставената информация!

Лека вечер!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко взимат за рециклиране на носачите? Няма ли да ти излезе по-изгодно да си вземеш цял комплект окачване? Единия преден носач не може да се рециклира, доколкото си спомням.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нищо кой знае колко особено при монтажа на носачите,просто ги постави,но не ги затягай изцяло докрай докато колата е на крик,защото като я сеалиш ще окъса тампоните,оставяш ги незатегнати докрай,но не и хлабави и отиваш на един канал и ги затягаш до край когато колата е в обичайното си положение стъпила на колелата и стягаш.Който ти каже че става с подигане на главината с криг и затягане, повярвай ми не е вярно!!! Дано съм помогнал :) :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.............Който ти каже че става с подигане на главината с криг и затягане, повярвай ми не е вярно!...........

Аз пък казвам, че е вярно. И не е повдигане с криК, а отпускане/сваляне , като се подлага нещо под главината, с крика се сваля купето до освобождаване(на крика), стяга се и готово.

И за да достигнеш до момента "просто ги постави", далеч не е толкова елементарно и лесно, особено за човек, който почва с

 

До сега не съм извършвал такива дейности сам по А4-та. Та молбата ми е ако някой го е правил сам, възможно ли е да сподели как става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

колегата Niko е прав. подлагаш под колелото нещо до отпускането на окачването и освобождаването от крика и стягаш.

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко взимат за рециклиране на носачите? Няма ли да ти излезе по-изгодно да си вземеш цял комплект окачване? Единия преден носач не може да се рециклира, доколкото си спомням.

Здравей, Кореснет.

Мой колега си рециклира всичките 8 носача на пасата за 140 лв и човека , който го е натравил това му дал 50 000 км гаранция. Като е споменал, че с по-качествени материали заплащането е друго и съответно гаранцията е друга.Не съм написал умишлено име и точен адрес на въпросния реставратор за да не изглежда като реклама.

Имах и идея да взема оригинални носачи и накрайници от някоя морга,те си личат дали са здрави, и да въртя двете окачвания. Ще видя още не съм решил кое от двете. Но каквото и да реша все аз ще си троша ръцете.

Лека вечер.

Добър вечер, Нико.

Прегледах набързо предоставения от теб линк и мисля , че е доста полезен за моето начинание. 

Сърдечно благодаря!

 

колегата Niko е прав. подлагаш под колелото нещо до отпускането на окачването и освобождаването от крика и стягаш.

Колега Те Килър, не изгледах клипа, но от пътвите му минути разбрах, че ще ми е от полза.

Благодаря човече!

Лека. 

Огромно Благодаря на всички отзовали се на молбата ми за съвети и помощ!

Мисля , че ще се справя.

Благодаря и на колегата Моркет! Извинявам се , че не можах да му благодаря в отделен пост.

Живи и здрави всички, безброй безаварийни километри и лека вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,виждам че сте по на ясно с нещата от мен и за това искам да ви питам каква марка носачи предпочитате,говоря за цял комплект? Преди сам сменял на lemforder не че не сам доволен но много взеха да ми опразват джоба. Чувам за някаква турска марка биле уж читави има ли нещо вярно?

колота е А4 Б5 

                                         благодаря ви предварително за мненията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, 140 си е без пари тогава за всичките носачи, защото един нов комплект е към 300-350 (естествено не "марков"). Като се замисля, че смених един носач на MOOG за точно толкова пари преди няколко месеца...  :huh:  Успех в начинанието тогава :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,виждам че сте по на ясно с нещата от мен и за това искам да ви питам каква марка носачи предпочитате,говоря за цял комплект? Преди сам сменял на lemforder не че не сам доволен но много взеха да ми опразват джоба. Чувам за някаква турска марка биле уж читави има ли нещо вярно?

колота е А4 Б5 

                                         благодаря ви предварително за мненията

има си цяла тема за носачите. - http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=64676&page=32

 

иначе намери си истински оригинален лемфьордер и няма да имаш грижи. за моя съм 100% сигурен че е оригинален. закупих го на 3-пъти с голяма отстъпка от софийската фирма В и Д авто. те са официален вносител. след смяна на цялото окачване + амортисьори , вече 2 години карам по софийските дупки и кратери и не е мръднало грам . (окол 20 000км) само с София . 

 

Колко ще изкара ще видим.

Редактирано от thekiller
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NIKO аз пък ти казвам, че е точно така щот ако си напрайш труда да погледнеш колата отдолу докато е стъпила на гумите в какво положение са носачите и в какво са като я отпуснеш от крика на "Нещо си" ще разбереш разликата! Държа на мнението си защото знам че съм прав, а един приятел на баща ми, на който прякора  е Доктора на тези предници на такива методи от майсоти им вика "Пишман" майстори! Не се заяждам просто казвам как трябва да бъде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моркет, мнението е като задника, всеки си го има. Въпросния титулован персонаж "предничар" може да се изхвърля колкото и пред когото си иска, два еднакви задника не съществуват.

А по принцип тук спор няма, било защото някой не е разбрал отсрещния, било защото друг не е обяснил както трябва.

И двата "метода" са идентични, всъщност става дума за ЕДИН и СЪЩ метод, с малката разлика, че "при теб" гумата е на място и затягането става отдолу(канал), докато "при  мен" гумата е свалена, останалите три са на място, колата се отпуска и е все едно "на четири".

Сега стана ли ясно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не ми е ясно щот не говорим за едно и също нещо явно , ама няма и значение това, няма смисъл да спамим темата на момчето. Не можеш да ме разбереш а и доколкото разбрах си от заядливите философи, просто няма смисъл. Прави го ако искаш и на 4 крика твоя работа :) :) :) Не знам за теб, но аз съм виждал и немеца как го прави, реди всичко на повдигач пуска на земята и влиза в канала. Ма ся ше има реплики от сорта на " Ти тия немци не ми ги обяснява те нищо не разбират". Както и да е дано момчето си свърши работа!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, не ме интересува как ме квалифицираш, не съм от обидчивите и знам какво знам, а това че ти не използваш сивото си вещество конкретно в този случай, не е мой проблем. А какво съм виждал аз, едва ли можеш да познаеш, но включва и споменатия "немец".

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Още един път БЛАГОДАРЯ на всички отзовали се на моя проблем! От всички Вас използвах по много и мисля , че се справих добре!

Смених проблемните части по окачването, ангренажния ремък и ролки и ремъците на компресора на климатика, водната помпа и общия пистов ремък. Рейката ми течеше та я рециклирах и подмених. 

Моето мнение по въпроса за окончателното стягане на окачването е : няма никаква разлика дали ще се спусне автомобила на колела или ще се подлага / на който както му е удобно / , важното е финалното стягане на така наречените селенови втулки да става в положение максимално близко до работното на автомобила.

След смяната на образно казано "ангренажа" така и не разбрах защо съм дал 150 лв. за труд преди 5 години, когато ми го смениха за първи път. За 1 час бях стигнал до ангренажния ремък и го подмених за 10 - на минути и мисля , че няма как да се обърка нещо / да се презацепи некоректно/. Не съм сменял безчет ремъци, но на този най му се кефих за лесната смяна. Този автомобил е създаден за майсторски митове и легенди - пари да се взимат от нищо.

За манипулациите по рейката и окачването майсторите ми искаха 150-200 лв. , за съжаление също не видях какво толкова има за тези пари да се манипулира по автомобила, но това е друга тема.

Ще си позволя едно мнение за всеки мераклия: ако имаш основни знания по теория на ДВГ-не давай маса пари за глупости, а дерзай ! Накрая остава и удоволствието от добре собственоръчно свършената работа!

Още веднъж благодаря на всички отзовали се , защото успях благодарение на Вашата помощ и да сте живи и здрави!

Лека!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, браво на теб за успешно свършената работа, но не мислиш ли, че е малко некоректно ти да определяш, колко струва труда на майсторите, при положение, че нито имаш собствен сервиз, нито работиш в такъв? Не се заяждам, просто е хубаво човек понякога да се замисля, какво удобство е всъщност, да си оставиш колата на сервиз и да си я вземеш след определено време ремонтирана..за без пари няма как да стане. Естествено, коментарът ми визира професионални сервизи, а не гаражни изпълнения.

Поздрави и още едно браво за успеха, наистина е похвално :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,виждам че сте по на ясно с нещата от мен и за това искам да ви питам каква марка носачи предпочитате,говоря за цял комплект? Преди сам сменял на lemforder не че не сам доволен но много взеха да ми опразват джоба. Чувам за някаква турска марка биле уж читави има ли нещо вярно?

колота е А4 Б5 

                                         благодаря ви предварително за мненията

Опитай с Монро..аз съм с тях вече месец и половина и 8000 км и не са мръднали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, браво на теб за успешно свършената работа, но не мислиш ли, че е малко некоректно ти да определяш, колко струва труда на майсторите, при положение, че нито имаш собствен сервиз, нито работиш в такъв? Не се заяждам, просто е хубаво човек понякога да се замисля, какво удобство е всъщност, да си оставиш колата на сервиз и да си я вземеш след определено време ремонтирана..за без пари няма как да стане. Естествено, коментарът ми визира професионални сервизи, а не гаражни изпълнения.

Поздрави и още едно браво за успеха, наистина е похвално :)

 

90% от т.нар. "сервизи" в България са си на ниво гаражни, да не кажа още по-зле (всеки некадърник е станал "майстор"). Така че колегата има желание и подходящи инструменти и си ремонтира колата сам. Поздравления за което!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...