Jump to content

Фейслифт на А6 (C4) след 96-та година?


Любо

Recommended Posts

Здравейте фенове, четох в интернет че след 96-та година има някакъв фейслифт на А6. Някой запознат ли е какви са разликите между него и предишния вид на А6-цата? :hilezh:

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фейслифта мисля че е от края на 1994, а не от 1996.

Отвън най-забележимата разлика са фаровете - новия вариант е с лупи, съответно има разлика в мигачите (от там и в калника), предната броня (няма вариант с отделни фарове за мъгла - те са вградени във фаровете). Има мисля малка разлика в задната броня, стоповете са различни..

Голяма част от оборудването, което е било екстра при 100-цата става серийно при А6 (ел. фаровете, регулиране на волана по височина и дълбочина, метални рингове по уредите на таблото, ABS, серво, централно).

Вече другите неща са опции, както и на 100 С4 - климатик/климатроник, 6 скоростни кутии (за ТДИ), ски сакове и тем подобни..

Окачването и цялата ходова част са напълно еднакви, в статията пише кои са новите двигатели, но и това не е съвсем точно защото макар и рядко се срещат и на 100 С4 от края на 93 и 94 година.

Ми това е накратко..

В България е много често срещан варианта в който се взима 100 С4 и се прави да изглежда като А6 С4 - два фара + мигачи, стопове и разни темподобни и хоп, някой отнася плувката - продават му я за 2-3 години по-нова и го натоварват 3-4000 лв отгоре.

Ако огледаш достатъчен брой от двата вида ще се научиш да ги различаваш от раз..

Ела на някоя среща и ще имаш възможност да огледаш и двата модела...

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и фейс лифт след 1995 на А6 ако се не лъжа. Някой елементи са хромирани - лайсните около страничните стъкла и около уредите на таблото. Поне за това се сещам на първо време. Не е кой знае какво, но прави колата да изглежда една идея по лъскава и модерна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Любо: Вадиш нещата от контекста - тук (In 1994, the latest generation (C4) of the Audi 100 was facelifted and re-badged as the A6, to fit in with Audi's new naming policy...) ясно е казано че фейслифта е '94 година. След това имаш две снимки - на 100-тица (C4 pre-facelift) и А6 (C4 after facelift), която случайно е произведена '96 година.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви момчета! Аз попринцип правя разлика м/у А6 и 100, но ме заблуди текста под снимката ("C4 Audi A6 1996 sedan after facelift"). Значи няма фейслифт на самата А6-ца.

А сигурни ли сте че всички А6-и имат метални пръстени на километражите? Защото видях една обява на която липсваха. Ето и снимката:

57736_479.JPG

Другия въпрос, за да не отварям нова тема, ми е на кои двигатели се монтира куатрото. То като опция ли е? Аз мисля че съм се спрял на А6 Авант 2.0 140коня-добър двигател ли е за това купе? Или по-скоро кой е най-подходящия бензинов двигател? Разправяха ми че много думкало от вътре тъй като било комби, а не седан и не било добре шумоизолирано, дали е вярно?

:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от тази снимка не мога да кажа със сигурност, но ми се струва че металните рингове са си там..

А за 2.0 16V - все пак прочети за разправиите по механичната инжекция. От бензиновите мисля че най-доброто е 2.8 30V - електронен инжекцион, много мощ и разход като на 2.6 или 2.0 16V.

Проблема е че е много рядък, акцизен и с повечко данъци на годишна база...

Но ако намериш такъв приличен - взимай..

А това за думкането - да не е Хлопел та да треска :wink:

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично за мен това е едно от най-добре шумоизолираните купета в който съм се возил (за годината си на производство разбира се). Със 140-150 на магистрала разговаряш с човека до себе си, все едно си в тиха стая :wink:. Друг е въпроса в какво състояние е конкретния автомобил, как е бил гледан и как са уплтътненията тук там.

Аз карам такъв двигател, и мога да кажа че е доста живичък, въпреки че има какво да се иска още. Проблема е да намериш читав такъв, а хората с АЦЕ без оплаквания са мнооого малко. Разгледай форума да добиеш представа, 100% ще ти е от голяма полза въпреки че при А6 нямаш голям избор от бензинови двигатели.

А за ринговете - първите А6-тици са без рингове на таблото, и лайсните около страничните стъкла са черни, а не хеомирани - гаранция! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е с хромирани лайсни - но няма рингове по таблото - и таблото ми е малко по тясно - липсват му трите уреда най - вдясно. Така че явно има доста разнообразие :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви!

Вече съм доста по-наясно с нещата.

Ако има нещо друго ще ви питам.

Жалко че голяма част от А6-те (Ц4) са с двулитрови двигатели.

П.П. А забравих, никой нищо не каза за quattro-то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Quattro-то не си питал. Какво по конкретно те интересува за него?

Моята няма и мисля, че няма двигател ACE с Quattro, но никак не съм сигурен.

Иначе за Quattro информация във форума и в интернет, като цяло има, колкото искаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Другия въпрос, за да не отварям нова тема, ми е на кои двигатели се монтира куатрото. То като опция ли е?...

:bia:

Може би не си видял. Това ми е въпроса, странното е че съм виждал Аудита с 2.0 на който има табелки quattro :flehan:

Ето примерно на тези обяви пише че има:

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...4419&f1=details

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...7971&f1=details

http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2...4298&f1=details

:bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Любо

Има де, има! Май и двамата не четем, какво пише другия! Виж по-горе!

Това е за А6 '95 с ACE:


Sales type Man. Year Description Engine Code Transmission Code
4A20B5 1995 AUDI A6/S6/QUATT. ,AV. 95 ACE AXN
CKG
CVV
CPU

Целия списък е много дълъг. Толкова дълъг, че съм склонен да вярвам, че на всеки двигател може да има Quattro. По-добре, обаче да се изкаже някой по-компетентен от мен.

Редактирано от koko_plioko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...