vladyp Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Здравейте колеги. Накратко, от няколко дни мотора работи нестабилно на празен ход, претриса леко и от време на време оборотите пропадат за част от секундата. Прави ми впечатление, че по бууст метър-а седи на -7 вакум, но от време на време се мени на -6 или -5. Свещите са сменяни преди 15к км. Дросела е чистен преди година, дебитомера днес беше сменен и проблема си остана. Проблема го има и на газ и на бензин. На газ обаче колата върви до 5к оборота и след това умира, на бензин няма проблеми до края на оборотомера. Не знам дали е свързано.Някакви насоки, къде да нищя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MyAngel Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 Нормално на газ колата да е по-зле, тъй че това последното надали е следствие на проблема. Клапан за бензинови пари, бобините са на доста километри на тия стари талиги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 5 Май 2015 Доклад Share Публикувано 5 Май 2015 (Редактирано) Провери дали не е скъсана връзката на картерната вентилация. Редактирано 5 Май 2015 от AgopXX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 15 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2015 Мерси колеги за насоките! "Проблема" се оказа извадено вакум мъркуче от колектора към изпаритела на газовата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Мислех си, че проблема е решен, но уви.. След като оправих, маркучето колата спря да работи нестабилно на празен ход, работи си идеално, но от време на време когато е изключена от скорост, оборотите пропадат изведнъж се едно че ще угасне, чак лампата на акумулатора присветва и след това се нормализират. Прави го и на бензин и на газ. Отделно от този проблем, колата не върви всеки път еднакво. Смених дебитомера, с втора ръка вървенето се подобри много, преди надуваше максимум до 0.4, сега надува до 0.6, но не всеки път. Прави ми впечатление че след 3.5к оборота надува до 0.6, преди това се едно се мъчи при пълно натискане на газта... Вчера чистих дросела, подобрение няма... Грешки на ваг, също няма. Дайте съвет, какво още да гледам или ако някой от форума има желание да я погледнем или да ме прати някъде. Естествено си плащам. От София съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Клапана N75 може да е причината за надуването, намерин някакъв за проба. За играенето на оборотите търси омазнен маркуч по турбопътищата, картерната вентилация под всмукателите или интеркулера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 Добре ще пробвам с друг н75. Оборотите не играят, колата работи супер на място, но от време на време оборотите пропадат се едно че ще угасне, когато не е на скорост. По някой път има и леко забиване, когато подам газ, но след това поема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 20 Май 2015 Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 М сега надува до 0.6, но не всеки път. Прави ми впечатление че след 3.5к оборота надува до 0.6, Нормално е сега.А също трябва да изпробваш надува при еднакви условия всеки път.Един е надува на 1-ва скорост и друг на 5-та.Провери също и на разтоварващия клапан да не му е скъсана мембраната.Еднопосочния клапан за маслените пари ,под смукателния колектор може да не затваря добре,но той ще пречи само на надува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 20 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Май 2015 (Редактирано) Проверявам налягането, винаги на лек баир и от 3та скорост нагоре. След 2к оборота надува на 0.5 горе долу, и се усеща че се мъчи, повече бучи от колкото върви, това е при натиснат педал до долу. Около 3.5к оборота вече надува до 0.6 и върви много по леко. Разтоварващия клапан е двубутален бейли и си работи нормално. Как да проверя този клапан под смукателя? Редактирано 20 Май 2015 от vladyp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Виж мнение #3 на AgopXX.На снимката,където ти е белязал да провериш пластмасовата тръба,от върха на стрелката започва един т-образен маркуч(тройник).Вътре в него има еднопосочен клапан за,който е захванат свободния маркуч.Този влиза в колектора отдолу до дросела.Като надуваш трябва да не пропуска изобщо.Този маркуч ми се е цепил,тъкмо ще го провериш.Изобщо по тая верига ако взима въздух отнякъде ще ти разваля оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 21 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Пропадането на оборотите може ли да е от пробив по картерната вентилация, защото иначе на празен ход оборотите са супер. В случая, не е ли по-добре и по-лесно да изолирам направо вентилацията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 21 Май 2015 Доклад Share Публикувано 21 Май 2015 Може да е,това имах превид по-горе.Ти прецени как ти е по-лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Мисля да изолирам вентилацията направо, защото видях че е омаслена доста на едно место под колектора. От форума разбирам че това е маркуча който трябва да затапя с два болта. Правилно ли съм разбрал? Става въпрос за мъркуча по средата на снимката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 (Редактирано) Значи има малка дупчица и оттам губиш налягане, като надуе турбото. Дупчиците се появяват по средата на тройника или точно там където е дай омазнено. Мисля че е по добре да се оправи, все пак трябва да излизат някъде парите. Аз съм изкарал навън вентилацията от страната на турбото Редактирано 22 Май 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 22 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Аз също ще изкарам вентилацията от към турбото, но до колкото разбрах се затапва и мъркучето от вентилацията към колектора? Това ли е въпросното мъркуче? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 22 Май 2015 Доклад Share Публикувано 22 Май 2015 Ще ти покажа снимка малко по късно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 27 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Развитието е следното: Нов н75, може би бууста е малко по-добър или си въобразявам. На диагностика показа, че клапана за бензиновите пари е сдал багажа( този с буксата) и от него пропадат оборотите. Посъветваха ме да карам на леко отвита капачка на бензина, защото вакума бил толко голям че можел да смачка резервоара, дори имало такива случаи. Сега дилемата ми е да изолирам клапана или да купя нов, но ме е малко шубе с това побългапяване.. За сега няма да пипам картерната вентилация, защото я прегледахме и е ок.Един въпрос към колегите със стоково АЕБ. При вас бууста как е, при мен след 2к оборота се вдига почти до 0.5 и чак на 4к става 0.6. Нормално ли е или още от 2к, трябва да се вдигне на 0.6? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 27 Май 2015 Доклад Share Публикувано 27 Май 2015 Без да му вадиш куплунга, вадиш двете тръбички от клапана и ги затапваш, нищо страшно. Ето четиво по въпроса:http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=171685 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 28 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Мерси, доста интересно четиво, изглежда този клапан и сдухания дебитомер са били проблема на колата... Все още се чудя, дали да не взема нов или да го изолирам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 Сложи работещ, а нов или моргов, избора си е твой. Без него не стават работите, на студено може би ще трае, но сега лятото на слънце ще стане инфекция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 28 Май 2015 Доклад Share Публикувано 28 Май 2015 А някой имал ли е претрисане по време на шофиране? С постоянна скорост, от нищото почва едно давене на пресекулки, стигало се е да изгасване на двигателя. Гася, паля и претрисането изчезва. Идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 29 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Днес смених въпросния клапан с нов бош. За съжаление, положението не се оправи и последва чесане по кратуната.... Айде пак на диагностика имаше 2 грешки, едната за бедна смес, другата за лош сигнал към дебитомера. Решихме да пробваме със стария дебитомер и хоп, пропадането на оборотите изчезна, както и другите аномалии, но колата пак умря, повече от 0.4 бууст не иска. Явно и двата дебитомера, които имам са щета. Нов на бош е 380лв с отстъпката, за други марки чух че не са удачни, остава да търся пак втора ръка читав... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 (Редактирано) За твоя двигател дебитомера на втора до прекъсвач трябва да дава около 120гр,ако нямаш чип. Редактирано 29 Май 2015 от ksi1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 29 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 Взех втора ръка, няма как да го видя кви данни дава, но колата вече е самоует На този етап сагата приключи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване