Jump to content

Обективно мнение за А6 Allroad 3.0 tdi 233 ps 12.2007-12.2008


Recommended Posts

Здравейте,

 

Интересувам се  от А6 Allroad 3.0 tdi 233 к.с. в периода декември 2007 - декември 2008.

 

Спрял съм се на 2 около 160к км твърдят , че са. Карал съм различни коли и имам доста приятели, които си купуват чисто нови. Едната изглежда като 200-220к реалистично. Другата още не съм имал възможност да видя.

 

Интересувам се дали има хора притежавали такива коли или техни познат/приятели.

 

Обща информация за тази платформа - надеждност (двигател, електроника, окачване), поддръжка и тн.

Колата ще се кара 60% градско и 40% извънградско като не мисля, че ще надвиша 400км/седмица.

 

Моля за обективното ви мнение, подкрепено с факти.

 

Също моля препоръчайте къде мога да направя диагностика, за да разбера най-реалистично "какво ме чака", ако избера да сключа сделка с продавача.

 

Благодаря за вниманието към темата ми.

 

Приятен уикенд,

 

Мартин


Видях в друга тема, че препоръчват https://www.facebook.com/D.Bros.Automotive?fref=ts. Какви са ви впечатленията ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че с номер на рамата ще мога да разбера кога и какво е сменяно в оторизарни сервизи на VAG group. Интересувам се от лични впечатления за модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

диагностика трябва да направиш преди да сключиш сделка (след като си карал колата поне 30-40 мин за да видиш какви грешки прави). На мои приятели с такъв двигател, но в на А6 купето им се разказа играта от ремонти: общо взети тези коли са като минно поле - никога незнаеш какво ще гръмне, а то гърми на четирицифрени суми винаги. Поддръжката на такава кола е страшно висока, поне за първата година сигурно ще направиш поне 5-6К лв (без застраховки+еко такси+данък, които са още поне 1500 лв) . Лошото е че основните проблеми са в турбините на двигателя и скоростите, които не излизат при диагностика. За скоростите пробвай на студено как ги сменя, дали подритва, буксува или се чуват някакви звуци при смяна на скоростите. Слушай и за странни звуци при форсиране (от турбините). Тази с велур+кожа изглежда износена от вътре, а двигателя е прекалено излизан .... Виж и какви са гумите, ако са с Dot преди 2010 са за боклука, независимо от грайфера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора

Спрете да пишете глупости и да плашите хората!

Ако си купи някоя от най-евтините ,обявени на пазара на 1000000км може,но проверена и гледана кола трудно!

Ама там и цената е друга,така че с тия изказвания 5-6хил по-леко така.

Не е като да не купуваме и караме коли

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Индикативно: Ако си се спрял на концепцията Allroad като фен, второто поколение (4F) е много по-здраво от първото (C5) - говоря като цяло за въздушното окачване. Здравината обаче се дължи и на намаления максимален клиренс (20мм. по-малко от "стария" Allroad).

Субективно: Лично за мен Allroad C5 е истинския Allroad, в 4FH много от "мускулите" на първообраза са поспаднали. Хубава кола е, няма спор, но не е същия титан.

Обективно: Според мен би трябвало един Allroad 2007-2008 да е равен на стандартна 4F фейслифт 2008-2009, респективно при втората идва вече предимството на по-новия дизелов двигател и мисля че се усеща и подобрение в работата на кутията. Ако избирах пред Allroad 2007-2008 с 233 к.с. и 4F фейслифт с две години по-нова, вероятно щях да се спра на втората.

 

И последно: Това с километрите, за съжаление, в 99% от случаите на автотържищата, няма как да е истина.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ASB-то е хубав мотор, но олроуда е същия дори да е в началото на 2007-ма произведен. Тъйче търси запазен екземпляр. Но дори и 2.7 тди след чип си върви доволно, ако не намериш 3.0 виж за 2.7...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...