ko.map Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Здравейте, Интересувам се от А6 Allroad 3.0 tdi 233 к.с. в периода декември 2007 - декември 2008. Спрял съм се на 2 около 160к км твърдят , че са. Карал съм различни коли и имам доста приятели, които си купуват чисто нови. Едната изглежда като 200-220к реалистично. Другата още не съм имал възможност да видя. Интересувам се дали има хора притежавали такива коли или техни познат/приятели. Обща информация за тази платформа - надеждност (двигател, електроника, окачване), поддръжка и тн.Колата ще се кара 60% градско и 40% извънградско като не мисля, че ще надвиша 400км/седмица. Моля за обективното ви мнение, подкрепено с факти. Също моля препоръчайте къде мога да направя диагностика, за да разбера най-реалистично "какво ме чака", ако избера да сключа сделка с продавача. Благодаря за вниманието към темата ми. Приятен уикенд, МартинВидях в друга тема, че препоръчват https://www.facebook.com/D.Bros.Automotive?fref=ts. Какви са ви впечатленията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ko.map Публикувано 23 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Забравих да кача обявите : http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11431630704650113&slink=9ooyp3- тази я видях на живо. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11427132224262829&slink=9ooyp3 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Не съм в течение на олрода, но много евтини ми се струват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brazer Публикувано 23 Май 2015 Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Първата ми се струва на мноооого над обявените километри... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ko.map Публикувано 23 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Май 2015 Мисля, че с номер на рамата ще мога да разбера кога и какво е сменяно в оторизарни сервизи на VAG group. Интересувам се от лични впечатления за модела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gusti Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 в mobile.de цените са от 12 000 евра нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 диагностика трябва да направиш преди да сключиш сделка (след като си карал колата поне 30-40 мин за да видиш какви грешки прави). На мои приятели с такъв двигател, но в на А6 купето им се разказа играта от ремонти: общо взети тези коли са като минно поле - никога незнаеш какво ще гръмне, а то гърми на четирицифрени суми винаги. Поддръжката на такава кола е страшно висока, поне за първата година сигурно ще направиш поне 5-6К лв (без застраховки+еко такси+данък, които са още поне 1500 лв) . Лошото е че основните проблеми са в турбините на двигателя и скоростите, които не излизат при диагностика. За скоростите пробвай на студено как ги сменя, дали подритва, буксува или се чуват някакви звуци при смяна на скоростите. Слушай и за странни звуци при форсиране (от турбините). Тази с велур+кожа изглежда износена от вътре, а двигателя е прекалено излизан .... Виж и какви са гумите, ако са с Dot преди 2010 са за боклука, независимо от грайфера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 25 Май 2015 Доклад Share Публикувано 25 Май 2015 Хора Спрете да пишете глупости и да плашите хората!Ако си купи някоя от най-евтините ,обявени на пазара на 1000000км може,но проверена и гледана кола трудно!Ама там и цената е друга,така че с тия изказвания 5-6хил по-леко така.Не е като да не купуваме и караме коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 26 Май 2015 Доклад Share Публикувано 26 Май 2015 (Редактирано) Индикативно: Ако си се спрял на концепцията Allroad като фен, второто поколение (4F) е много по-здраво от първото (C5) - говоря като цяло за въздушното окачване. Здравината обаче се дължи и на намаления максимален клиренс (20мм. по-малко от "стария" Allroad).Субективно: Лично за мен Allroad C5 е истинския Allroad, в 4FH много от "мускулите" на първообраза са поспаднали. Хубава кола е, няма спор, но не е същия титан.Обективно: Според мен би трябвало един Allroad 2007-2008 да е равен на стандартна 4F фейслифт 2008-2009, респективно при втората идва вече предимството на по-новия дизелов двигател и мисля че се усеща и подобрение в работата на кутията. Ако избирах пред Allroad 2007-2008 с 233 к.с. и 4F фейслифт с две години по-нова, вероятно щях да се спра на втората. И последно: Това с километрите, за съжаление, в 99% от случаите на автотържищата, няма как да е истина. Редактирано 26 Май 2015 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 29 Май 2015 Доклад Share Публикувано 29 Май 2015 ASB-то е хубав мотор, но олроуда е същия дори да е в началото на 2007-ма произведен. Тъйче търси запазен екземпляр. Но дори и 2.7 тди след чип си върви доволно, ако не намериш 3.0 виж за 2.7... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване