Jump to content

Проблем с дюзи на 2.0 TDI PD 140hp


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Искам да попитам дюзи от 1.9 TDI PD 131hp дали пасват на 2.0 TDI PD 140hp, защото се съмнявам в 2 от моите дюзи, тъй като дават много различни стойности от останалите 2. Като запаля колата, тресе. След като загрее двигателя се успокоява на тихи обороти а като подам газ пуши бяло. Също ме интересува как се регулират дюзите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите на дюзите как ги гледаш, преди или след като е в работна температура ( 90 градуса на водата). Дюзите се гледат, само когато колата е загряла. При стартиране на двигателя, ако тресе и пуши, при не загрял автомобил, може и да е от о-пръстените на дюзите. Не бързай, дай повече инфо за проблема !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имам една добавка която доста ми помага за това на 60 литра се сипва 20 гр. тя е на БМВ защото там тези проблеми са редовни при дизелите мисля че струва около 15 лв - 20 лв 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги решихме проблема, всичко идваше от там, когато закупихме колата започнахме да я караме при един хвален майстор за обслужвания. Тази зима излезе един проблем колата палеше много трудно на равен терен а на баир нямаше ядове. Та като му я закарахме той каза че свалял дюзите и им сменял опръстените, и установи, че проблема е от помпата. И След известно време проблема с пушенето се появи и преди това в началото колата само пушеше адски много на нафта но след това започна да работи все едно на три цилиндъра и я закарахме при майстора като я разглобил то звани и вика, че дюзите били наред и всичко идвало от турбината и била за рециклиране :D (направо била в окаяно състояние) уж я давал за рециклиране ала бала но като я сложил на колата незнайно как остановил, че дюзите били за почистване. Та оправи я той като целия ремонт излезе 1100лв като казал, че или колата ша кара много или няма да кара въобще :stupid:  като се взе колата от него нямаше ядове след няколко дни започна директно да пуши и да тресе  :steinigung: отворихме я с един друг човек и ко да видим на трети цилиндър болта който държи дюзата развит и хлопа звънахме на майстора и поиска да му я закараме та явно се обеди, че е сгрешил и оправи колата без пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги,имам нужда от вашата помощ.Интересувам се от къде купувате нови дюзи на добра цена или къде мога да поръчам рециклирана дюза или да изпратя моята да я рециклират.Става въпрос за А4В7 140коня,2006г,мотора е BPW.

Редактирано от mrusev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно си запознат с този магазин в Истанбул.Моля те,ако знаеш адреса да ми го напишеш,може и на лични.Да дюзите ми са Бош.

Редактирано от mrusev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко струва една такава рециклирана дюза? Някой знае ли къде е рециклирана и какво включва това рециклиране? Дали се прави в БОШ и сменя ли се разпръсквача? Просто ми е любопитно, знам, че когато си купуваш нова дюза от дилъра у нас - може да върнеш старата и цената е малко по ниска. Това значи че старите се рециклират наистина, но важно е къде и как :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,моята одисея с дюзите продължава.Днес бях в сервиз на Ауди и там ми потвърдиха,че проблема е в 2 дюза.Помолих ги да ми напишат номера на дюзата и тръгнах да търся втора употреба.В една морга ми казаха,че тоя в сервиза нещо е объркал едната цифра.Даде ми номер 030130079QX,a човека на моргата ми казва че номерата на моята кола са 038130079QX.Утре ще ходя пак да се разправям с тия от сервиза.Ако някой по запознат ,прочете нека ми каже дали има дюзи с първия номер или тия нещо са объркали.И още един въпрос за тези букви след номера,видях че има различни,можете ли да ми кажете какво се различава на дюзите според последните букви?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички,които отделят време и ми пишат подробно.Все още не съм много запознат с всички характеристики и подробности за колата.Добре че са форумите за да научи някой неща човек.Днес в сервиза ми взеха 46 лв за 15 мин и с ченгел му вадих думите на тоя в сервиза.Голяма мъка да ти дадат някаква информация да не им вземеш занаята.Благодаря още веднъж,утре ще търся дюза и ще гледам да я сменя и ще пиша какво е станало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

Колеги имам ауди а3 2.0тди искам да попитам какви варианти за проблем има 4те дюзи да ми показват различни стойности 1ви/-1,32 2ри/1,25 3ти/2,99 4ти/-3,01 при положение че преди седмица я закачихме всички стойности бяха 0+- малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и двата пъти на загрял двигател при равни условия ли са гледани?

Редактирано от D.Stoykov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Аз взех решение да си поръчам 4 дюзи и да ги сменя всичките. Преди месец смених една, проблема който имах се оправи, но още една е за смяна и така не се знае каква ще сложа, защото ги сменям със втора употреба. Така, че не ми се занимава повече и реших да ги сменя и 4-те. Намерил съм от къде да ги поръчам в Германия и се връзват на добра цена 1900 лв. четирите. Надявам се до 10-20 дни да съм ги сменил и да споделя мнение, а за желаещите да направят същото упражнение - ще дам контакт с представителя на БОШ от който ги поръчах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...