Jump to content

Не пали без подаване на газ


Satori

Recommended Posts

Най-вероятно помпата ти не държи налягане. На нея има клапан и ако той не държи се получава. Пробвал ли си да я палиш няколко поредни пъри без газ и от кой път пали?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има още един вариант, а той е да ти изпуска някоя дюза на газовото и да пълни цилиндъра с газ от което няма да запали или ще е трудно. Дано съм помогнал и успех

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той дросела е ясен ако е той, дори да запали колата ще тресе и евентуално ще угасне първия път. Така че иди на газаджия са види да ме ти изпуска някоя дюза и да пълни цилиндъра с газ

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е точно така щот имам приятел със S6 и му прави тая мизерия и пали едвам едвам и на газ и на бензин. Той цилиндъра е пълен с газ и ще върти докато не я изхвърли и тогава пали и пак на зор.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Имаче дросела го сваляш почистваш и трябва да се оправи ако е от него.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А неискам да спорим а да ти помогна, но ти си знаеш. Успех с отсраняването на проблема!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Няма как да е газова дюза
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом помпата е сменена,аз бих погледнал регулатора на налягането на горивото(бензина)

Редактирано от ksi1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да може да е той. При мен не затваряше на време и започваше да сълзи бензин точно на снадката с бензиновата рейка.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми мисля,че и топла и студена го прави. Къде е тоя регулатор за налягане ? Дроселът не знам как да го сваля и изчистя,а много искам. От 2009та насам не е чистен... Оборатите играят(вероятно от дросела). И да, понякога като запали и не подавам газ, гакне, но след едно форсиране до 2000-2500 оборота няма проблем след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи проблема най вероятно е дросел. а регулатора се намира преди входа на рейката с дюзите един кръгъл е.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакума ти идва от картерната вентилация и има още един който трябва да идва от изпускателния колектор.Може да има още ако някой друг знае да каже аз не съм сигурен

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно проблема няма да е от газовата, защото при мен беше скъсана мембраната на редуктора и палеше трудно само при загряла кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво, а някакъв гайд как се сваля дроселът? Никъде не можах да намеря добре направен гайд/видео за сваляне на дросел на б5 1.8 ...

Дросела се сваля елементарно макар и да е малко на неудобно място. Вадиш въздуховода, разкачаш маркучите на охлаждането... от страната на купето ще ги видиш. Махаш жилото от педала на газта. Държи са на 4 болта, 2 ще ги видиш отгоре другите са от долната страна. Разположени са симетрично. Като ги отвиеш ма една хартиена гарнитурка... внимавай да не я скъсаш. След като извадиш въздуховода отдолу ще видиш маркуча за картерната вентилация. Виж да не е скъсан и да смуче въздух от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо шах. Как ще идва вакуума от картерната вент. Не пишете неверни работи.

На ADR да сваляш дросел, не е като на АЕВ, и не карайте човека да сваля дросел.

Като незнаеш кое е вакуум, почваш навсякъде да проверяваш всички маркучета дали са здрави и добре влезли, тънки, дебели всичките. Те и без това половината са вакуум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...