Satori Публикувано 6 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2015 Здравейте,Б5 1.8 адр не пали без да подам газ с педала... Имам газов инжекциот,но те мисля,че е от него. Как се оправя този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Най-вероятно помпата ти не държи налягане. На нея има клапан и ако той не държи се получава. Пробвал ли си да я палиш няколко поредни пъри без газ и от кой път пали?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Има още един вариант, а той е да ти изпуска някоя дюза на газовото и да пълни цилиндъра с газ от което няма да запали или ще е трудно. Дано съм помогнал и успехSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 7 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Помпата е нова - на по-малко от година е. Аз ди мисля нещо за дроселовата клапа,но не съм сигурен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Топла, студена или всякак? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Той дросела е ясен ако е той, дори да запали колата ще тресе и евентуално ще угасне първия път. Така че иди на газаджия са види да ме ти изпуска някоя дюза и да пълни цилиндъра с газSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Не е газова дюза, защото щеше да пали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Абе не е точно така щот имам приятел със S6 и му прави тая мизерия и пали едвам едвам и на газ и на бензин. Той цилиндъра е пълен с газ и ще върти докато не я изхвърли и тогава пали и пак на зор.Sent from my iPhone using TapatalkИмаче дросела го сваляш почистваш и трябва да се оправи ако е от него.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Не ми се спори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 А неискам да спорим а да ти помогна, но ти си знаеш. Успех с отсраняването на проблема!!!Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Аз проблем нямам, виж кой е автора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 А неискам да спорим а да ти помогна, но ти си знаеш. Успех с отсраняването на проблема!!!Sent from my iPhone using TapatalkНяма как да е газова дюза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 ОкSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 (Редактирано) Щом помпата е сменена,аз бих погледнал регулатора на налягането на горивото(бензина) Редактирано 7 Юни 2015 от ksi1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Да може да е той. При мен не затваряше на време и започваше да сълзи бензин точно на снадката с бензиновата рейка.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 7 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Ми мисля,че и топла и студена го прави. Къде е тоя регулатор за налягане ? Дроселът не знам как да го сваля и изчистя,а много искам. От 2009та насам не е чистен... Оборатите играят(вероятно от дросела). И да, понякога като запали и не подавам газ, гакне, но след едно форсиране до 2000-2500 оборота няма проблем след това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 значи проблема най вероятно е дросел. а регулатора се намира преди входа на рейката с дюзите един кръгъл е.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 7 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Хубаво, а някакъв гайд как се сваля дроселът? Никъде не можах да намеря добре направен гайд/видео за сваляне на дросел на б5 1.8 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 (Редактирано) Вакууууууууууууууууууум. Там търси. Редактирано 7 Юни 2015 от Evgeni K. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Може да е вакуум особено ако е новия мотор с газоразпределителната клапа на всмукателния колектор.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 7 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Какво ще рече тва вакуум ? Къде е тоя вакуум ? Моторът е ADR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 7 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2015 Вакума ти идва от картерната вентилация и има още един който трябва да идва от изпускателния колектор.Може да има още ако някой друг знае да каже аз не съм сигуренSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin_1976 Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Вероятно проблема няма да е от газовата, защото при мен беше скъсана мембраната на редуктора и палеше трудно само при загряла кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Хубаво, а някакъв гайд как се сваля дроселът? Никъде не можах да намеря добре направен гайд/видео за сваляне на дросел на б5 1.8 ...Дросела се сваля елементарно макар и да е малко на неудобно място. Вадиш въздуховода, разкачаш маркучите на охлаждането... от страната на купето ще ги видиш. Махаш жилото от педала на газта. Държи са на 4 болта, 2 ще ги видиш отгоре другите са от долната страна. Разположени са симетрично. Като ги отвиеш ма една хартиена гарнитурка... внимавай да не я скъсаш. След като извадиш въздуховода отдолу ще видиш маркуча за картерната вентилация. Виж да не е скъсан и да смуче въздух от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 8 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Направо шах. Как ще идва вакуума от картерната вент. Не пишете неверни работи. На ADR да сваляш дросел, не е като на АЕВ, и не карайте човека да сваля дросел. Като незнаеш кое е вакуум, почваш навсякъде да проверяваш всички маркучета дали са здрави и добре влезли, тънки, дебели всичките. Те и без това половината са вакуум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване