Jump to content

Не пали без подаване на газ


Satori

Recommended Posts

Проблемът се оправи по толкова тъп начин,че ме е срам да споделя.... Жилото където се свързва с дрозела нали има една скоба и нарези по защитата на жилото - от там май се опъва жилото. Преместик го с 2-3 нареза(да е малко по-опънато) и сега пали бая по-лесно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти трябва да пали БЕЗ дори да си докоснал газта, независимо къде и как ти е "свързано" жилото, т`ва не ти е примитивния ВАЗ карбуратор за да я "газираш" по усет,  мерак и настроение. Ако продължаваш да  "помагаш" с краченце, имаш проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е, че като е опънато жилото вероятно не сработва ТПС-а както трябва (все едно си натиснал леко педала на газта) и затова да не може да пали без газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е датчика, който следи дали е натиснат педала на газта най-общо и е свързан механично към дросела - т.е. върти се заедно с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо шах. Как ще идва вакуума от картерната вент.....

Не иде вакуум.... иде въздух и може да му шашка дебитомер/ дросел кое колко да отваря/затваря. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Объркал съм се. :bia:

...ама и да свали дросела едно почистване няма да му е в минус. Аз на моята кола заради обикновената газова я правех тая процедура през 10-15хил.км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Evgeni K. Аре по спокойно с иронията ако обичаш няма безгрешни хора а шах се играе в парка с дядовците не го търси тук. а относно коментара ми случва се човек да се обърка . Най-добре е колегата да си почисти дроселла.

Sent from my iPhone using Tapatalk

А и между другото колега огледай си картерната вентилация да нямаш пробив от някъде и да смуче излишен въздух.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така,днес тръгнах да свалям дросела да го чистя,но като свалих въздоховода от дебитометъра към дросела, 2та маркуча влизащи или излизащи (не знам точно) започнаха да се късат - видимо са стари, а и на допир се усеща,че са отишли вече. Тези маркучи се намират в пластмасовата твърда тръба(въздоховод) непосредстмено преди дросела (след чеката връзка от дебитометъра). Че ще ги сменям - ясно е, но проблем ли е да карам седмица-две така? След около седмица ще я нося за смяна на масло,филтри и т.н.,ще им кажа да изчистят дросела и да сменят старите маркучи,но до тогава има ли опасност за колата ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...