Satori Публикувано 8 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2015 Проблемът се оправи по толкова тъп начин,че ме е срам да споделя.... Жилото където се свързва с дрозела нали има една скоба и нарези по защитата на жилото - от там май се опъва жилото. Преместик го с 2-3 нареза(да е малко по-опънато) и сега пали бая по-лесно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Колата ти трябва да пали БЕЗ дори да си докоснал газта, независимо къде и как ти е "свързано" жилото, т`ва не ти е примитивния ВАЗ карбуратор за да я "газираш" по усет, мерак и настроение. Ако продължаваш да "помагаш" с краченце, имаш проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Въпроса е, че като е опънато жилото вероятно не сработва ТПС-а както трябва (все едно си натиснал леко педала на газта) и затова да не може да пали без газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 ТПС? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Това е датчика, който следи дали е натиснат педала на газта най-общо и е свързан механично към дросела - т.е. върти се заедно с него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Направо шах. Как ще идва вакуума от картерната вент.....Не иде вакуум.... иде въздух и може да му шашка дебитомер/ дросел кое колко да отваря/затваря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Виж другите "мнения" преди мен и ще разбереш защо съм го написал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Объркал съм се. ...ама и да свали дросела едно почистване няма да му е в минус. Аз на моята кола заради обикновената газова я правех тая процедура през 10-15хил.км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Morket Публикувано 9 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Evgeni K. Аре по спокойно с иронията ако обичаш няма безгрешни хора а шах се играе в парка с дядовците не го търси тук. а относно коментара ми случва се човек да се обърка . Най-добре е колегата да си почисти дроселла.Sent from my iPhone using TapatalkА и между другото колега огледай си картерната вентилация да нямаш пробив от някъде и да смуче излишен въздух.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 9 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2015 Тези дни смятам да седна и да взема да го изчистя тоя дросел,дано се справя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 12 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2015 Така,днес тръгнах да свалям дросела да го чистя,но като свалих въздоховода от дебитометъра към дросела, 2та маркуча влизащи или излизащи (не знам точно) започнаха да се късат - видимо са стари, а и на допир се усеща,че са отишли вече. Тези маркучи се намират в пластмасовата твърда тръба(въздоховод) непосредстмено преди дросела (след чеката връзка от дебитометъра). Че ще ги сменям - ясно е, но проблем ли е да карам седмица-две така? След около седмица ще я нося за смяна на масло,филтри и т.н.,ще им кажа да изчистят дросела и да сменят старите маркучи,но до тогава има ли опасност за колата ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 13 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2015 За тоя за картерните газове няма проблем, но за другия не знам какъв ефект ще има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване