dokoboy Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 Здравейте колеги!Реших се на тази интервенция поради факта че трябва да сменям капачка и кабели.Като гледах оригиналните за Ауди ме заболя главата.За Голф 150 коня най-много стъпват на 200 лева,разгледах няколко сайта обстойно.Варианта е капачка Беру и кабели Бреми.Питането ми е-как се процедира и има ли тънкости,че мойто майсторче е младо,но има доста познания и хъс за работа.Благодаря Ви предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Защо искаш да обръщаш делкото? Слагаш капачка+кабели за АБФ и заспива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dokoboy Публикувано 15 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Моята капачка сочи надолу.Бях чел, че в това положение кабелите от АБФ стават късиИначе какво ще кажете за кабели Бреми колеги, бива ли ги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 15 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 Карам с бреми от седем години, никакви проблеми с тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dokoboy Публикувано 15 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2015 (Редактирано) Благодаря колега! Цитиране на предходно мнение! Редактирано 28 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dokoboy Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Здравейте колеги!Поръчах си кабели Бреми от сайт и днес ги доставиха.Обаче тарикатите ми пратили Тесла.Какво да правя,да ги връщам ли или да ги карам?Чета много противоречиви мнения за Тесла.Още не съм ги монтирал и не знам как работят.Ще съм благодарен за съветите ви! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Слагай не бой се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Абе то не е баш така, щото човека е платил за хубави кабели, а му пращат други. Не са 20-30 лв. За тия мошеници - това са си все кабели! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dokoboy Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 (Редактирано) https://mot.bg/kabeli-za-sveshti-za-vw-golf-iii-1h1-hatchback-t1875Re: Авточасти MOT.BG - Поръчка #169011757от:Plamena Pavlova (plamena@mot.bg) дата: 17.06.2015 11:25 до:Дончо Дончев (dokoboy@abv.bg) Това са същите кабели , които сте поръчали, това са ни докарали в офиса.Принципно Теслата са по-скъпи в Магазина , само да Ви уведомим.Ако не Ви устройват, може да ги върнете. On 17.6.2015 г. 11:21 ч., Дончо Дончев wrot Здравейте!Днес получих поръчаните кабели от Вас.С изненада установих ,че сте ми пратили кабели марка Tesla ,a аз ви поръчах Bremi.Ако исках такива кабели ,щях да си закупя от кварталният магазин.Водещото в избора ми беше кабели Bremi на цена от 135лв. а получавам Tesla пак на същата цена.Ако не сте имали наличност,защо не сте ме уведомили ,а ми пращате каквото вие си решите?Моля ,свържете се с мен в най-кратък срок ,защото кабелите ми трябват и ми създавате излишни главоболия! -------- Оригинално писмо -------- От: Авточасти MOT.BG sales@mot.bg Относно: Авточасти MOT.BG - Поръчка #169011757 До: dokoboy@abv.bg Изпратено на: 15.06.2015 12:15 Авточасти MOT.BG - Поръчка #169011757Благодарим Ви, за интереса към продуктите ни. Вашата поръчка е приета и ще бъде обработена във възможно най-кратък срок. Очаквайте обаждане от наш служител за потвърждение. Ако Вие имате допълнителни въпроси - не се колебайте и се свържете с нас на тел: 0700 18 015.Информация за поръчката Поръчка №: 169011757Дата: 15/06/2015Начин на плащане: Наложен платежНачин на доставка: Доставка до офис на еконт Email: dokoboy@abv.bgТелефон: IP адрес: 46.10.24.222 Адрес за плащане Адрес за доставка Дончо ДончевПавликени 5200Велико ТърновоBulgaria Дончо ДончевХристо Смирненски 7Павликени 5200Велико ТърновоBulgaria Продукт Модел Количество Цена Общо Комплект запалителни кабели Bremi #MT013693 MT013693 1 112.67лв 112.67лв Sub-Total: 112.67лв Доставка до офис на еконт: 0.00лв Total: 135.20лвМожете да се свържете с нас и като отговорите на този мейл.Авточасти MOT.BG Та такива работи с тоя сайт колеги.Помислете си преди да поръчвате! Редактирано 17 Юни 2015 от dokoboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Нямаше ли опция "преглед преди да платиш"? Случвало ми си е и на мен някой търговец да забрави да чекне опцията, но от Еконта му се обаждат и разрешават преглед. Лично аз не бих дал и 10 лв. за запечатана непрозрачна торбичка с незнайно съдържание. Карам кабели Тесла на Ладата и вече 5-6 години нямат проблем, но там запалителната система е друга. Не се знае и качеството на продукта на къде е тръгнало за това време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dokoboy Публикувано 19 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2015 Здравейте колеги!Сложих въпросните кабели на колата.Смених, капачка и палец Беру нови.Утре ще ходя на диагностика,ще видим майстора какво ще ме посъветва за кабелите.Иначе колата работи добре,не бие ток сега.Не съм закачал и датчика на 4-ти цилиндър,колата пали от раз и върви добре.В заключение по смисъла на заглавието на темата да обобщя-на АСЕ мотор стават кабели, капачка и палец от Голф 3 АБФ без да се завърта делкото,като главният кабел към бобината и този на 3-ти цилиндър са малко по- опънати.В парично отношение този вариант е със 100-150 лева по-евтин от този за АСЕ мотор.За кабели Тесла,ако се наложи ще пусна друга тема.Благодаря на отзовалите се колеги!Темата е за ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 6 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2015 В една тема бях писал,че съм виждал на Ауди 100/А6 С4 с двигател АСЕ,капачката на делкото да сочи нагоре,а при В4-ките сочи надолу.Нямам представа на какво се дължи това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 (Редактирано) Дължи се на различния тип датчик на Хол . При монолитния датчик на Хол всичко е от страната на буксата, докато при този с плочката самия датчик е на противоположната стана на буксата, т.е. разликата между двата типа датчика е, че са на 180 градуса и това налага обръщане на делкото. Сменял съм го на Б4-ката на баща ми и се наложи да завъртя на 180 градуса делкото. Другия вариант е да се разменят кабелите на дистрибуторната капачка на кръст - ефекта е същия. Редактирано 7 Юли 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 7 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2015 На ACE- то не съм я обръщал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване