Jump to content

Проблем с оборотите! Грешка на "умната" дюза!!!!


Teodor Petroff

Recommended Posts

Здравейте колеги, от скоро имам такъв приоблем че от време на време ми се вдигат оборотите до 1000 и след няколко километра спокойно каране се оправят, закачихме я на компа и ми показа една единствена грешка: в превод: неточен ампераж на "умната" дюза?!?! въпроса ми е на 100% ли трябва да я сменя и дали има някакви особенности около смяната??? Благодаря предварително!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега извинявай ама не те разбрах???? никой ли не е имал тоя проблем??? става въпрос за 2.5 тди код:АКЕ 132Кв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, а може ли да има такава възможност да ми дава грешка и пак да си е добре дюзата???  Щото си обмислям направо да я сменя но това трябва да стане макс. за ден по простата причина че без кола не мога.... и ако мога направо да си я намеря и да я сменя, и как да разбера каква ми трябва... помпа съм правил и там последната буква трябваше да съвпада..... по VIN код мога ли да разбера каква е???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вадиш тая гледаш я каква е и така избираш аз друг вариант нз мойта така я смених.щом ти дава грешка значи е за.смяна няма как да е добре и да ти дава грешка :) работата не е сложна но изисква внимание за слагането на нова гарнитура силикон подходящ и лепването на капака сиреч ако не си правил това по-добре не го прави а я дай в сервиз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш и сам да си я смениш, но си е малко играчка - трябва да се махнат тръбите за нафтата, за да свалиш капака, а после обезвъздушаването е отврат на тоя мотор  :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отврат е необходимостта от такова обезвъздушаване. Самото то не е е кой знае каква манипулация. След махане на тръбичките към дюзите не би следвало да се обезвъздушава. Дюзата може да излезе и трудно и да трябва едно приспособление като обратен чук.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за обратния чук го бях забравил, може да се побългари по някакъв начин метода, но най-вероятно ще трябва някакси да се лупа отдолу нагоре, за да излезе дюзата :D На мен ми се наложи обезвъздушаване след като свалях единия капак (съответно тръбичките), не искаше да пали. Иначе аз обезвъздушаването го правя като отвивам по малко всяка тръбичка откъм дюзата и въртя на стартер малко докато излязат мехурчета. Завивам и продължавам със следващата (почивайте, за да не стопите помпата  :hilezh: ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало на всичките 2.5 да са еднакви самите дюзи. Само разпръсквача може да е различен. Ако не е същия си сложи твоя.

 

Обаче имай предвид, че си има положение разпръсквача в дюзата на в-образните и не знам дали не е възможно да се сложи неправилно.

 

Аз си взех от 90 коня, смених си разпръсквача и ми работи на 2.5 редовия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

става ли  умната  дюза  от 2.5 150к.с. на 180к.с. само разпръсквача ли се сменя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за обратния чук го бях забравил, може да се побългари по някакъв начин метода, но най-вероятно ще трябва някакси да се лупа отдолу нагоре, за да излезе дюзата :D На мен ми се наложи обезвъздушаване след като свалях единия капак (съответно тръбичките), не искаше да пали. Иначе аз обезвъздушаването го правя като отвивам по малко всяка тръбичка откъм дюзата и въртя на стартер малко докато излязат мехурчета. Завивам и продължавам със следващата (почивайте, за да не стопите помпата :hilezh: ).

Отиваш до някоя морга, купуваш една тръбичка за дюза с гайките, изправяш я, завиваш я на твоята дюза, хващаш я под горната гайка с клещи или тръбен ключ, и почукваш по клещите отдолу- нагоре издйрпвайки дюзата. Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...