Teodor Petroff Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 Здравейте колеги, от скоро имам такъв приоблем че от време на време ми се вдигат оборотите до 1000 и след няколко километра спокойно каране се оправят, закачихме я на компа и ми показа една единствена грешка: в превод: неточен ампераж на "умната" дюза?!?! въпроса ми е на 100% ли трябва да я сменя и дали има някакви особенности около смяната??? Благодаря предварително!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Optix Публикувано 14 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2015 Объркал си колегата нещо, на друг явно искаш да пишеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor Petroff Публикувано 16 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 колега извинявай ама не те разбрах???? никой ли не е имал тоя проблем??? става въпрос за 2.5 тди код:АКЕ 132Кв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 замери с мултицет омовете на дюзата ако е под 100 си търси друга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor Petroff Публикувано 16 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 Благодаря колега, а може ли да има такава възможност да ми дава грешка и пак да си е добре дюзата??? Щото си обмислям направо да я сменя но това трябва да стане макс. за ден по простата причина че без кола не мога.... и ако мога направо да си я намеря и да я сменя, и как да разбера каква ми трябва... помпа съм правил и там последната буква трябваше да съвпада..... по VIN код мога ли да разбера каква е??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 16 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2015 вадиш тая гледаш я каква е и така избираш аз друг вариант нз мойта така я смених.щом ти дава грешка значи е за.смяна няма как да е добре и да ти дава грешка работата не е сложна но изисква внимание за слагането на нова гарнитура силикон подходящ и лепването на капака сиреч ако не си правил това по-добре не го прави а я дай в сервиз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Можеш и сам да си я смениш, но си е малко играчка - трябва да се махнат тръбите за нафтата, за да свалиш капака, а после обезвъздушаването е отврат на тоя мотор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Отврат е необходимостта от такова обезвъздушаване. Самото то не е е кой знае каква манипулация. След махане на тръбичките към дюзите не би следвало да се обезвъздушава. Дюзата може да излезе и трудно и да трябва едно приспособление като обратен чук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Това за обратния чук го бях забравил, може да се побългари по някакъв начин метода, но най-вероятно ще трябва някакси да се лупа отдолу нагоре, за да излезе дюзата На мен ми се наложи обезвъздушаване след като свалях единия капак (съответно тръбичките), не искаше да пали. Иначе аз обезвъздушаването го правя като отвивам по малко всяка тръбичка откъм дюзата и въртя на стартер малко докато излязат мехурчета. Завивам и продължавам със следващата (почивайте, за да не стопите помпата ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Би трябвало на всичките 2.5 да са еднакви самите дюзи. Само разпръсквача може да е различен. Ако не е същия си сложи твоя. Обаче имай предвид, че си има положение разпръсквача в дюзата на в-образните и не знам дали не е възможно да се сложи неправилно. Аз си взех от 90 коня, смених си разпръсквача и ми работи на 2.5 редовия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 2 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2015 става ли умната дюза от 2.5 150к.с. на 180к.с. само разпръсквача ли се сменя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2015 (Редактирано) Това за обратния чук го бях забравил, може да се побългари по някакъв начин метода, но най-вероятно ще трябва някакси да се лупа отдолу нагоре, за да излезе дюзата На мен ми се наложи обезвъздушаване след като свалях единия капак (съответно тръбичките), не искаше да пали. Иначе аз обезвъздушаването го правя като отвивам по малко всяка тръбичка откъм дюзата и въртя на стартер малко докато излязат мехурчета. Завивам и продължавам със следващата (почивайте, за да не стопите помпата ).Отиваш до някоя морга, купуваш една тръбичка за дюза с гайките, изправяш я, завиваш я на твоята дюза, хващаш я под горната гайка с клещи или тръбен ключ, и почукваш по клещите отдолу- нагоре издйрпвайки дюзата. Редактирано 3 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване