Jump to content

Б6 1.8 Т проблем след 180км/ч


AVJ 1.8 T

Recommended Posts

Зравеите колеги ! Наскоро се здобих с б6-цата така че съм новобранец в ауди клуб,но се надявам да остана задълго. :razz: Така да мина към въпроса,днес както си карах,реших да тествам бричката.До 180км/ч си ускори нормално и плавно,но след тях буквално заби муцуната и започна да мирише на изгоряло.След като се прибрах вдигнах капада да погледна дали всичко е ОК,видимо нямаше проблеми.Та вапроса ми е, от какво може да е проблема.Аудито е с газ инжекция !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 75
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Колега при тебе отчита ли ти грешка на таблото,след като си го махнал.Питам защото се поразрових из форума,и установих че имало някакви датчици по катализатора....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре му давате съвети да го маха, ама втората сонда като почне да набива грешките какво става? А и не е 150 лв катализатора. На Б6-цата не е керамичен а метален. Моя го дадох за 80 лв преко сили. Колега ти си с два ламбда сонди като мен. За да го махнеш и да няма проблеми, след това трябва да отидеш да ти изключат софтуерно втората сонда. Операцията струва от 100 лв нагоре. Ако го махаш, абсолютно задължително е да сложиш резонатор (предполагам си с две гърнета накрая) щото иначе почва да пляка отвратително в ниски обороти като тръгваш примерно. От опит ти ги казвам нещата. А на какво мирише? На развалени яйца ли? Като се прецака катализатора мирише на развалени яйца или сяра, абе на кенеф :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Не мирише на сяра баш на изгоряло си мирише(газове,може би нз).А за махането на катализатора,наи лесно е да го махна както казваш но после като вземе да ми хака само грешки,да се чудя кво става.Все пак това е ауди не астра....

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Хм... то само да мирише,но и губи мощност

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

+1

До 170км/ч сичко си е ок, ускорение демараж на мотора и тн... вече на 180 притеснителното е, не чак толкова че не ускорява а ,че мирише на изгоряло :huh:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам същия двигател и на газ повече от 190 не иска. Така че скороста тука не е определяща. Да не си запалил накладките или нещо? По-скоро изгорялото е притеснително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега не съм видял нито едно AVJ, дето да не пипа масло(може би ако са нови не пипат).Дано при теб е наред и да се похвалиш ако е така.Аз съм 2л./10000км. :)

5000км. след смяната на маслото, същото слиза от макс до мин. след това харча се увеличава.Слагал съм и оригинално масло и пак е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до сега не съм видял нито едно AVJ, дето да не пипа масло(може би ако са нови не пипат).Дано при теб е наред и да се похвалиш ако е така.Аз съм 2л./10000км. :)

5000км. след смяната на маслото, същото слиза от макс до мин. след това харча се увеличава.Слагал съм и оригинално масло и пак е така.

Мхм не сам го засичал още,понеже от 1 месец е при мене колата, но и това ще направя.А относно АVJ-я все пак е по оферта от 2000кобиковото бенз  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от съединителя ще приплъзва при всяка мачкане на газта, а не само на 180 :)

 Не е така колега - ако е износен съединител започва да приплъзва от най-високата предавка защото там е най-голямото натоварване на прилепването. После постепенно приплъзването стига и до по-ниските, докато накрая се получи и на първа скорост. Ако си включил пък на последна скорост (пета или шеста) и караш със 180, тогава напрежението на приплъзващия механизъм е максимално, защото то зависи и от мощността на двигателя, а на газ толкото са по-високи оборотите на двигателя толкова по-голяма мощност имаш.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...