AVJ 1.8 T Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Зравеите колеги ! Наскоро се здобих с б6-цата така че съм новобранец в ауди клуб,но се надявам да остана задълго. Така да мина към въпроса,днес както си карах,реших да тествам бричката.До 180км/ч си ускори нормално и плавно,но след тях буквално заби муцуната и започна да мирише на изгоряло.След като се прибрах вдигнах капада да погледна дали всичко е ОК,видимо нямаше проблеми.Та вапроса ми е, от какво може да е проблема.Аудито е с газ инжекция ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 А на бензин провери ли дали е същото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 при мен мерише така при по малка скорост 140 км и е от запушен катализатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVJ 1.8 T Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 На бенз не сам проверил,а ако е от катализатора кво праим? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Махат ти го, дават ти 150лв и хем колата ти върви хем се черпаваш бири Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVJ 1.8 T Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Хаха ако сам сигурен че това е проблема, не ме бърка да го махна,но има едно "НО" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STEFAN8898 Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Махай, при мен се беше задръстил, над 5 000 - 5500 оборота тъпчеше само, може и нови свещи да сложиш, не са скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVJ 1.8 T Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 (Редактирано) Колега при тебе отчита ли ти грешка на таблото,след като си го махнал.Питам защото се поразрових из форума,и установих че имало някакви датчици по катализатора.... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 17 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Добре му давате съвети да го маха, ама втората сонда като почне да набива грешките какво става? А и не е 150 лв катализатора. На Б6-цата не е керамичен а метален. Моя го дадох за 80 лв преко сили. Колега ти си с два ламбда сонди като мен. За да го махнеш и да няма проблеми, след това трябва да отидеш да ти изключат софтуерно втората сонда. Операцията струва от 100 лв нагоре. Ако го махаш, абсолютно задължително е да сложиш резонатор (предполагам си с две гърнета накрая) щото иначе почва да пляка отвратително в ниски обороти като тръгваш примерно. От опит ти ги казвам нещата. А на какво мирише? На развалени яйца ли? Като се прецака катализатора мирише на развалени яйца или сяра, абе на кенеф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVJ 1.8 T Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 (Редактирано) Не мирише на сяра баш на изгоряло си мирише(газове,може би нз).А за махането на катализатора,наи лесно е да го махна както казваш но после като вземе да ми хака само грешки,да се чудя кво става.Все пак това е ауди не астра.... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 17 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVJ 1.8 T Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Другият вариант според мене е,да не и достига газ но, този мирис на изгоряло от каде ще е според вас колеги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 От запаления съединител Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVJ 1.8 T Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 (Редактирано) Хм... то само да мирише,но и губи мощност Цитиране на предходно мнение! Редактирано 17 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Еми ще губи като приплъзва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Ако съединителя ти отделя много високо, колегата е прав - от него е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Ако е от съединителя ще приплъзва при всяка мачкане на газта, а не само на 180 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVJ 1.8 T Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 (Редактирано) +1До 170км/ч сичко си е ок, ускорение демараж на мотора и тн... вече на 180 притеснителното е, не чак толкова че не ускорява а ,че мирише на изгоряло Цитиране на предходно мнение! Редактирано 17 Юни 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Колега аз карам същия двигател и на газ повече от 190 не иска. Така че скороста тука не е определяща. Да не си запалил накладките или нещо? По-скоро изгорялото е притеснително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVJ 1.8 T Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 А дали е възможно да пипа маслото??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Аз до сега не съм видял нито едно AVJ, дето да не пипа масло(може би ако са нови не пипат).Дано при теб е наред и да се похвалиш ако е така.Аз съм 2л./10000км. 5000км. след смяната на маслото, същото слиза от макс до мин. след това харча се увеличава.Слагал съм и оригинално масло и пак е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AVJ 1.8 T Публикувано 17 Юни 2015 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Аз до сега не съм видял нито едно AVJ, дето да не пипа масло(може би ако са нови не пипат).Дано при теб е наред и да се похвалиш ако е така.Аз съм 2л./10000км. 5000км. след смяната на маслото, същото слиза от макс до мин. след това харча се увеличава.Слагал съм и оригинално масло и пак е така.Мхм не сам го засичал още,понеже от 1 месец е при мене колата, но и това ще направя.А относно АVJ-я все пак е по оферта от 2000кобиковото бенз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veni 76 Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Колега аз си купих от колега от форума катализатор който е перфектен. Но не може да го махнеш заради втората сонда . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 17 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2015 Описано е по-нагоре как се маха, "не може" е силен израз и го позлват само жените ни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko62 Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 Колега ти от каде си ако си от бургас можем да си видим и да ги посравним моето е същото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 18 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2015 (Редактирано) Ако е от съединителя ще приплъзва при всяка мачкане на газта, а не само на 180 Не е така колега - ако е износен съединител започва да приплъзва от най-високата предавка защото там е най-голямото натоварване на прилепването. После постепенно приплъзването стига и до по-ниските, докато накрая се получи и на първа скорост. Ако си включил пък на последна скорост (пета или шеста) и караш със 180, тогава напрежението на приплъзващия механизъм е максимално, защото то зависи и от мощността на двигателя, а на газ толкото са по-високи оборотите на двигателя толкова по-голяма мощност имаш. Редактирано 18 Юни 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване