nurv Публикувано 30 Юни 2015 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2015 Колеги търся вашето мнение и опит. След два неуспешни опита при различни майстори и все купуване на Victor Reinz гарнитури на капаците продължавам да доливам 4-5 литра на 10 000км. По принцип освен загубата от гарнитурите и гумичките или нещо по-сериозно имам за смяна, защото сутрин изпушва при запалване. Но сега търся мнението ви по въпроса възможно ли е да се спрат тия течове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubo1918 Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 колега щом на студеният старт изпушва синкав пушек това не е от гарнитурите на капака.може да е от маслообирачи на клапаните сегменти и ред причини Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Възможно е,но това е прекалено голям разход на масло за тез километри.Ти направо като смятам как ти го харчи,няма нужда да го сменяш въобще.Само филтри )))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Ако толкова масло изтичаше през гарнитурите под мотора ще е локва. Вътре в двигателя търси проблема. При мен от 7 г почти няма течове на аналогичния 2.6 от по-старото поколение. Пълно разглобяване на мотора и смяна всички гарнитури с нови (аз също използвах Рейнц), както и силикон на по-уязвимите места. За капаците се знае отдавна - кривят се и само със силикон се оправят нещата или с нови капаци.Гумички на клапани и сегменти са ти проблема най-вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ares 1967 Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Направо си за основен ремонт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 1 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 (Редактирано) Това за двигателя го има, но отделно си продължава и от гарнитурите да тече или тапи на валовете (ако правилно съм разбрал в едно клипче). Иначе каквото изтече не пада на земята а директно си изпушва от колекторните тръби. Доста неприятно е с пусната климатизация. Някой от вас минавал по този път с по-сериозните ремонти (смяна на гумички и сегменти) може ли да ме ориентира ценово как стоят нещата? А иначе за основен ремонт както ме посъветва колега по-горе мисля, че е тотално погрешно. Колата си върви като пушка без драми. Както се казва мога да си ги наливам тия 4 литра масло и да не се занимавам, но ме дразни. Редактирано 1 Юли 2015 от nurv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Извинявай ама тея 4-5 л ако ти олеят тръбите, зад теб няма нищо да се вижда. Според мен проблемът е вътре в мотора, външните течове едва ли са ти кой знае какво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 1 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 (Редактирано) Съгласен. Сигурен съм, че и тапите на валовете не са сменяни. Но все пак не съм автомобилен спец затова се консултирам и с вас. Ще поискам смяна на гумичките на клапаните и сегментите както ме посъветва ти. Редактирано 1 Юли 2015 от nurv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audimen Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Здр.колега,аз съм минал по този път който ти е посочил колегата gsb :клапани,водачи,гумички,фрезоване на главите,шлайф цилиндри,сегменти...........абе всичко както му е реда,и ще видиш как ще се развенчае мита,че тези мотори са "лейки"и че нямало спиране на течовете на масло. А тези които ти казват че това било нормално да доливаш масло особено няколко литра на 10к км. това не е вярно.И аз преди ремонта си мислих че моята кола е пушка и много върви, но сега ускорението е в пъти по-добро а нивото на масло не пада и с милиметър на щеката.Единствено трябва да решиш заслужава ли си влагането та такава сума за ремонт.При мен си заслужаваше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pumata Публикувано 1 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 (Редактирано) И аз съм минавал по пътеката - ремонт на глава, в.т.ч ремонт на клапани, смяна на гумички, шлайфане и смяна на гарнитури, Смяна на бутала и сегменти с шлайфане на цилиндри не се наложи. Налягането в цилиндрите беше в нормата преди подмяната. Предложението провери налягането в сервиз преди да тръгнеш към ремонта. Трябва да си наясно с текущото състояние на двигателя. Харченето на масло спря. Редактирано 1 Юли 2015 от pumata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 1 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2015 Компресията е в граници. Гледана е. Днес махнах пластмасовите капаци и видях, че тръбата за картерните газове е спукана на 5места и е оляла целият двигател. Просто поредният теч. Тази тръба може ли да причини прекъсване на работата на двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 2 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 Може защото засмуква въздух не отчетен от дебитомера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 2 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2015 (Редактирано) Благодаря за мнението Някой с е ЕТКА може ли да ми каже номер, че в магазините ме гледат неразбиращо? Ето за тази става въпрос. Доста упорито е пълнела едната свещ. Редактирано 2 Юли 2015 от nurv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hahy Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 Колеги, и аз започнах упорита борба с теча на масло от лявата глава. При смяна на гарнитурите дясната спря, но лявата буквално си е..... майката. Две ги смених с/без силикон и неспира течовете. Какво да му правя вече ? МолявЕ са дайте акъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 18 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2015 На този мотор, първо се сменят тапи. Става за 15 минути, струват 20 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hahy Публикувано 22 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2015 Тях не съм, признавам си. И тях ще ги .. просто гарнитурата на левия капак тече отпреде от дъгата - около триъгълничето на самата гарнитура дето е засека .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване