Jump to content

Моля да ми препоръчате крушки Н7


Recommended Posts

Здравейте,

 

Моля да ми препоръчате някаква марка и модел на крушки H7. Цена до 90-100 лева за двете. В момента съм с някакви евтиняци, които нищо не хвърлят нито напред, нито настрани и светят жълто :)

 

Искам да осветяват възможно най-добре и надалеч напред и настрани + по-бяла светлина.

 

Благодаря предварително!

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пробвах Филипс екстрийм вижън на фейсова Б5.

Първо изгоряха много бързо.

Второ, по-лошото, прецакаха рефлектора на фара - на единия, защото на другия крушката изгоря доста бързо и той е сравнително запазен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пробвах Филипс екстрийм вижън на фейсова Б5.

Първо изгоряха много бързо.

Второ, по-лошото, прецакаха рефлектора на фара - на единия, защото на другия крушката изгоря доста бързо и той е сравнително запазен.

Второто не е вярно,а за първото на самата лампа и дават 400 часа живот смяташ по колко часа караш на ден и се ориентираш устройва ли те.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам как може да си толкова категоричен какво ми се е случило на фаровете.

Животът на крушката зависи от тока и температурата. "дават 400 часа живот" е лишено от смисъл без споменаването при какви условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Първо изгоряха много бързо.

 

 

 

Животът на крушката зависи от тока и температурата. "дават 400 часа живот" е лишено от смисъл без споменаването при какви условия.

Значи какво излицза,че с тази лампа се е покачил тока и температурата?Лампата 12V55W както стандартната лампа нали така.Аз пък не мога да разбера кое те кара теб да си толкова категоричен в това,че след като си карал за кратко тези лампи на 15-20 годишната си кола и изведнъж са съсипали покритието на фаровете.Несериозно и лишено от смисъл както сам каза.Ето на който му се чете http://download.p4c.philips.com/files/1/12972xvs2/12972xvs2_pss_bulbg.pdf

Спирам да пиша за да не цапам на колегата темата.

Редактирано от DZVER
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм го написал доста ясно, но специално за теб ще си направя труда да напиша още по-подробно.

Колата е немска, на 190к км и няма нищо общо с колите предлагани на българския пазар. Когато сложих хвалените филипси беше на 12 години, като фаровете нямаха следа от употреба. След доста кратко време изгоря крушката на единия фар, която смених обратно с оригиналната. Другият фар (който си остана с филипса) видимо потъмня. 

 

И да, с тази лампа се покачва температурата. Токът зависи от напрежението, което при различните автомобили варира с над 2 волта на клемите на фаровете.

На който му е интересно да чете - учебника по физика от 6-ти клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си Филипс +30%, аз карам с такива доста отдавна. Светят осезаемо по-бяло без разни цигански синкави отенъци и прочие. ДОволно дълготрайни са карал съм 2+ год. на къси почти всеки ден по минимум 2 часа. И според мен не се нагряват толкова много по сравнение с "обикновенните" халогенни лампи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крушките Philips Vision Plus са хубави халогенни крушки и светят много добре, с такива карах на предишната ми кола и издържаха приблизително две години, тъй-като бях монтирал DRL модул, и ги палех постепенно на 50% през деня, може би това условие помогна много за живота им. 

Живота на крушката X-tream Vision е 400 часа, ако я включиш и я оставиш да свети, но ако я включавш и изключваш постоянно, живота им се скъсясява и се очаква да бъде до 200 часа.

Подробно иноф тук:http://www.philips.bg/c-p/12972XVS2/x-tremevision-car-headlight-bulb/specifications
 
Робо е прав, че напрежението необходимо за работата на тези крушки е по-голямо (повечето светлина не идва от въздуха, това е вследствие на специално нанесено покритие на волфрамовата жичка, което я кара да отделя повече светлина с цветна температура около 3100 Келвина), от което следва че и температурата на крушката е малко по-висока.

Робо, може би си имал проблем с реле-регулатаора на алтернатора, тези крушки са много чувствителни към работното напрежение. На една от предишните ми коли, Golf V, много често ми горяха подобни крушки (на всеки шест месеца заминаваха комплект крушки OSRAM NIGHT BREAKER), оказа се заради нестабилно напрежение.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Робо е прав, че напрежението необходимо за работата на тези крушки е по-голямо (повечето светлина не идва от въздуха, това е вследствие на специално нанесено покритие на волфрамовата жичка, което я кара да отделя повече светлина с цветна температура около 3100 Келвина), от което следва че и температурата на крушката е малко по-висока.

 

Защо напрежението да е по-голямо при положение,че и двете лампи са  12v 55 W? 

Какво е общото между "цветната температура" и покачване на температурните градусите?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро неправилен изказ.

 

Но тук има нещо странно. Ако една нажежаема лампа си е все 55W при 12V то енергията в която преобразува електрическата е сумата от топлинната такава и светлинната такава. За да имаме повече светлина излиза че трябва да имаме по-малко топлина. Защото по някакъв начин излъването на енергия е повечко във видимя спектър отколкото в ИЧ спектъра (топлината).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пряки впечатления не.Тези лампи правят съществуващото петно бяло това е.И е по-гъзарско

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да внеса малко разяснение, за да стане малко по-ясно как работят автомобилните крушки нажежаема жичка и халоген газ.

 

Всички лампи с нажежаема жичка и халоген газ с предназначение за автомобилната индустрия са със следните параметри 12V 55W (това е стандарт в момента), но се различават по светло-отдаването (измерва се в единица Lumen), което светло-отдаване e в зависимост от цветната температура на източника (измерва се в единица Kelvin), обаче как се получава повече светлина за едно и също напрежение U=12V и една и съща мощност P=55W?

 

Повечето хора знаят че напрежението в автомобила е 12V, но всъщност работното напрежение в автомобила е в големи граници от 7.5V до 16.8V, като за това има регулаторни устройства, които се стремят напрежението да бъде регулирано между 13.2 - 14.6V, и повечето лампи с нажежаема жичка и халогенен газ отдават около 55W светлинна мощност за целият диапазон на регулираното работното напрежение. Накратко повечето халогенни лампи отдават 55W при 13.2-14.2V, а в останалите възможни напрежения мощността е около 55W. т.е. доста неточна работа, нали.!? Но така или иначе лампите с нажежаема жичка отдават във вид на светлина само 5% от приложената мощност а останалите 95% са във вид на топлина, така че няма никакъв смисъл да се търси точност.

Такива лампи като OSRAM NIGHT BREAKER, PHILIPS X-TREAM VISION, VISION PLUS, използват точно условието на точност в работното им напрежение, за да се повиши светло-отдаването, като това се получава и с промяна на цветната температура на нажежаемата жичка. Как точно, става това? Когато се променя състава на елементите, от който е направена нажежаемата жичка се променя цветната температура (Kelvin) и така се повишава светло-отдаването (Lumen). Цветната температура не влияе пряко на отдаваната топлина, защото съотношението между светлина и топлина се запазва на 5% към 95%. Обаче за да за да свети такава крушка при посочените от производителя параметри трябва да се осигури работно напрежение U=13.2V, като за всяко друго напрежение няма да се постига заложената цветна температура, съответно в тези случаи работното напрежение се трансформира в повече топлина отколкото светлина, т.е. при недобре работеща система за регулиране на напрежението в автомобила, крушките ще греят повече отколкото ще светят, но това ще е незабележимо без специализирана измервателна техника.

 

На въпроса на колегата пуснал темата, дали лампи Philips White Vision с бяла светлина 4300 Kelvin са добри, според мен да по-добри са, защото се доближават до цветната температура на крушките с ксенон газ, и ще имат по-добра видимост на тъмен и мокър асфалт.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,за 90-100 лв защо не си сложиш китайски ксенон ? Аз преди 2 години махнах Найт Брейкъра и си боднах ксенон /китайски /  5000 к  Светлината е в пъти по-добра и вече 2 г никакви проблеми. Глупости са че кит. ксенон заслепява. Моите фарове са добре регулирани и никой не се е оплакал че го заслепявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Моите фарове са добре регулирани и никой не се е оплакал че го заслепявам.

 

Как очакваш да ти се оплаче чрез телевизията или в държавен вестник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо робувате на марки и маркетингови писания, в стил магнитни наколенки...особено ми е любимо в пуснат линк към ПДФ  горе - "Крушките предлагат 100% повече светлина (хиляди варианти за измерване, все едно китайските мощности на аудио системите - от паспортна мощност до PMPO), с до 35 метра по-дълъг светлинен лъч, в сравнение със стандартните лампи (е, това пък от смяната на една крушка да се удължава лъча... :)  

Има прости физични закони и те обуславят изискванията за фаровете - да светят силно и да имат ясно очертан и регулиран сноп. Дали са китайски крушките и фаровете и светят отрязано, остро и ниско, или оригинални ауди-помътнели-хела-шитове с заслепяващи разсейки от матиралото предно стъкло и за компенсация на несветенето са вдигнати от драйвера високо, за да вижда още повече надалеч, всичко е до задфарото устройство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано искам да си оставя колата във фабричен вид, така че ксенонът отпада. В момента съм с някакви много евтини крушки за под 15 лв. двете, които си светят повече от година и половина вече, но наистина не са много добри на тъмно и извънградско. Ще пробвам тези White Vision, защото 48 лв. не е кой знае какво. Интересно ми е да видя и сините габарити :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото проблемът е в крушките :) знам как светеше предният филипс и как светят тези. просто се колебаех между 2-3 модела на марката :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече съм с Osram Night Breaker Unlimited. Преди Osram да пуснат Unlimited, бях с Night Breaker Plus и съм много доволен. Тук има сравнение между двете: http://www.powerbulbs.com/eu/blog/2013/10/whats-the-difference-between-the-osram-night-breaker-plus-and-the-night-breaker-unlimited

Единствения им минус е, че имат по-кратък живот от стандартните халогенни крушки и не са евтини, но пък светенето си заслужава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам Osram coolblue и съм доволен от крушките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...