Jump to content

Относно окачването на B6,2001


Kissman

Recommended Posts

В момента автомобила е за смяна на окачването,понеже от доста време чувам тропане в дупки и я закарах да я видят.Диагнозата първоначално беше,че биалетките са за смяна,но други се изказаха,че всичко е разбито и няма да стане само с биалетки.Доколкото ме информираха майсторите,окачването се продава комплект-носачи,които са алуминиеви и ги наричат кокали,понеже имат подобна форма :-) болтове и още неща,като цените за комплект варират от 500 лв до 2000.Моето старото много трудно го демонтирали,понеже било оригиналното и болтовете клеясали,единия се скъсал и т.н.За съжаление нямам възможност да сложа окачване за 2000 лв, понеже се посъбраха да правя и други неща по колата и сумата много набъбна,та въпроса ми е за тия по- евтините комплекти- много ли са кекави и колко ще ме изкарат при положение,че се стремя да карам внимателно.Все си мисля обаче,че колкото и да са кекави все пак май ще е по- добре положението от разтропаното сегашно състояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кокалите са 8 броя.

Hа някои от тях може да се сменят самите тампони,но на други не може и се сменя целия носач.

Тая В6-ца явно ще е тотал дроб по окачването,както казваш,та се налага цялостна смяна на всички компоненти.

Предпочитам Лемфьордер носач нов за моя кола,но това е лично мое решение-марки има много,за всеки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е всичко за смяна!Както каза колегата по горе, може да се сменят болтовете и тампоните.Продават се,, кокали "и по отделно,така че...смени това което трябва!От оригиналното по добро няма!

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да преценя доколко е била дроб,все си мисля че не е ,понеже наистина потропваше,но не чак толкова много че да е непоносимо,и си мислех ,че с лек ремонт ще се опраеи.Ще отида днес на място да видя как стоят нещата и дали пък моето оригинално окачване не е било от този вид на който се сменят само тампоните.Възможно е майсторите да ме товарят с пари за нов комплект, понеже така им е по- лесно,а и винаги така правят всички,но като ми сложат евтин това значи че след време пак ще трябва да сменям целия комплект...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 500лв сменяш всичко.Обикновено се скапват долните носачи значи макс 250лв отделно работа.Приказките от сорта вземи си оригинални за 1000-1500лв защото издържали 200000 км това е лудост защото никой няма да ти даде гаранция толкова км.

Това е кола на 11-14г на минимум 250х.км.Колко би карал дадения автомобил и да вложиш само за предница тези пари?

Незабравяй че това не са вечните Б4 или Б5.Макс 20г в най добрия случай и в моргата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на В5 окачването е по-здраво и по-добро от окачването на В6/В7,8Е модела от края на 2000 година.

Аз не го вярвам.

В4 няма нищо общо с А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,реших проблема с около 500 лв за пълен комплект,отделно труд,но сега разбрах че имам кола-возията е страхотна,нищо общо с преди.Доволен съм,че смених всичко,защото шарнирите се бяха разбили, а и нямаше как да ползвам нещо от старото окачване.Разбира се,съгласен съм с мнението на колегата,че няма логика да се вкарват големи пари като инвестиция в стари коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ами тайна е,щом не можа да ми каже майстора :-) така им носели частите от фирма с която предпочитали да работят директно,те са вносители докато другите са прекупвачи и товарят крайната цена.Това ми беше отговорено,понеже и аз ги питах.

Редактирано от Kissman
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано ти е читав майстора и окачването да изкара много километри, но аз не бих купил от майстор части с неизвестна марка и произход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора някой сменял ли е неща на кола с предно по задния мост?

Планирам да сменям амортисьорите заради скъсани маншони и корозия по стволовете но нямам на идея какво се сменя/разбива отзад обикновенно.

Нямам време и място да я разкопам да разбера какво се е разбило и да го поръчвам - ще трябва да го направя предварително доколкото може че се оказва че някои части за нашите кенефи ги няма налични и трябва да се поръчат и произведат в НАСА и после да ми изпратят тези невероятни детайли със космическата совалка - операцията отнема от седмица до две.

 

Винаги си купувам някакви мега "екзотични" коли да се ева в главата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали този клип ще ти помогне.

Иначе при мен в завой с ниска скорост сечува някакво скърцане отзад в дясно и при оглед ми прилича на тампон на магаре, а там хамалогията е голяма  :wall:

Редактирано от bobitovn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора някой сменял ли е неща на кола с предно по задния мост?

Планирам да сменям амортисьорите заради скъсани маншони и корозия по стволовете но нямам на идея какво се сменя/разбива отзад обикновенно.

Нямам време и място да я разкопам да разбера какво се е разбило и да го поръчвам - ще трябва да го направя предварително доколкото може че се оказва че някои части за нашите кенефи ги няма налични и трябва да се поръчат и произведат в НАСА и после да ми изпратят тези невероятни детайли със космическата совалка - операцията отнема от седмица до две.

 

Винаги си купувам някакви мега "екзотични" коли да се ева в главата :hilezh:

 

Колега и аз в момента съм в тоя филм - значи освен задните амортисьори и прашниците се оказа и "тампоните на задната стабилизираща щанга" - те са два броя и са около 6лв. бройката :)

Така, че си ги вземи и тях  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...