Jump to content

Проблем при каране по инерция Audi A6 3.0 TDI автоматик


gardax

Recommended Posts

Здравейте,

Наскоро си закупих Audi A6 3.0 TDI 2005 година с автоматична скоростна кутия. Още като купих колата и излязох извън града да се прибирам забелязах, че когато отпусна гаста и колата намали и падне под 1500 оборота (без значение на 6 шеста, пета или друга скорост) започва сама да си подава малко гас и оборотомета подскача постоянно между 1200-1500 оборота, докато накрая не намаля със спирачката и не си свали на по-ниска предавка. Това се случва само когато колата се движи и не докосвам педала за гаста. Някой има ли предположения на какво се дължи това и нормално ли е да е така?

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди на сервиз да ри видят кутията, може да минеш с упдейт може и да смениш ъпдейтната кутия. Форумна диагностика на скорости е доста смело изпълнение предвид цената на потенциалния ремонт :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината миже да се намери м/у 500-700лв втора употреба или за 500лв да рециклират твоята. С рециклирана за 500лв + масло за кутията около 300лв и труд м/у 200 и 400 няма как да стъпи над 1,2к целия ремонт.

Но играта на оборотите не е задължително да е от заминала турбина. Може да е от софтуера или маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм много сигурен в тези сметки, но нека така да бъде 1000-1500лв., ако е турбината ;)


Broom аз не коментирам само цената на турбината, а всичко, както rrrumen  е обяснил...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също :-) да играят оборотите може да е от ниско ниво на маслото, износени феродови дискове на скоростите, проблем с локъп ... но това според мен. Все пак е добре да я погледне диагностик...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!
 

Оказа се, че наистина  проблема е в хидросъединителя. Цената му чисто нов е 1150лв като става толкова ако се върне старият, който така или иначе не ми трябва.

 

Благодаря на всички за компетентните мнения!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Оказа се, че наистина проблема е в хидросъединителя. Цената му чисто нов е 1150лв като става толкова ако се върне старият, който така или иначе не ми трябва.

Благодаря на всички за компетентните мнения!

Ти смени ли я? Играта на оборотите спря ли? Колко е гаранцията след ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах я. Очаквам днес или началото на другата седмица да взема колата и предполагам ще се оправи играта на оборотите след като в сервиза потвърдиха, че това е причината. Ще дам по-подробна информация като взема колата.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бая хора с ъпдейт на софта се оправи (40-50лв, който е наложителен и без това).. не знам защо на това се мяташ първо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза ми казаха, че проблема е в турбината със сигурност и за това тръгнах нея да сменям. Реално бяха прави понеже я смениха и колата се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ти наблюдава ли процедурата, и сигурен ли си, че са я сменили? Аз изпитвам страх, когато ми кажат, че нещо скъпо ще се сменя. Понякога може да е нещо дребно, но те ти казват, че са извършили скъп ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единият от монтьорите ми е приятел и за това им се доверявам така. Не присъствах на подмяната, но вярвам, че не би ме излъгал. Иначе съм съгласен, че отидеш ли в сервиз, където не познаваш никого, винаги може да те излъжат с нещо, което уж е за смяна, но те ако решат да те измамят могат да го направят по много начини, по които няма как да се усетиш лесно...най-малкото може да оставиш колата за нещо елементарно и те да подменят какво ли не с друго, което е пред края на живота си.


Сигурен ли си, че не са ти сложили рециклиран :)
Иначе какво плати финално?

 

Вярвам, че наистина е нов понеже познавам единият от монтьорите. Цената на турбината е 1150лв, като връщаш старата. Иначе покрай това направих и обслужване (масла и филтри, веригите/оптегачите ми казаха, че не са за смяна все още) и общо всичко + работата ми излезе 2050лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единият от монтьорите ми е приятел и за това им се доверявам така. Не присъствах на подмяната, но вярвам, че не би ме излъгал. Иначе съм съгласен, че отидеш ли в сервиз, където не познаваш никого, винаги може да те излъжат с нещо, което уж е за смяна, но те ако решат да те измамят могат да го направят по много начини, по които няма как да се усетиш лесно...най-малкото може да оставиш колата за нещо елементарно и те да подменят какво ли не с друго, което е пред края на живота си.

 

Вярвам, че наистина е нов понеже познавам единият от монтьорите. Цената на турбината е 1150лв, като връщаш старата. Иначе покрай това направих и обслужване (масла и филтри, веригите/оптегачите ми казаха, че не са за смяна все още) и общо всичко + работата ми излезе 2050лв.

 

Какво е това обслужване 900 лв.? Не е ли множко?

Редактирано от Pagemakerboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е познат може и да е сменена турбината, че иначе можеше и доливане на масло да е било само...

Редактирано от Broom
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...