Evg_RS Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Здравейте колеги искам да попитам дали някой някога е слагал на ауди 80 куатро кутия, от 2.5тди куатро кутияМерси предварителноКолата е ауди 80 компетишън турбо вече и искам да сменя скоростите с такива от а4 2.5тди куатро 2003г. дали става и какво трябва да се преправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Едва ли някой го е правил. Ще следя темата, че и аз карам 80 quattro и ми е интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evg_RS Публикувано 23 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 ок мерси все пак мисля да по експериментираме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 23 Август 2015 Доклад Share Публикувано 23 Август 2015 Освен кутията, ще ти трябва и заден диф със същото предавателно число. Освен ако 6 степенната кутия по случайност не е със същото предавателно число на диференциала, като на сегашната ти кутия. Компетишъна май в общия случай е с кутия AXN, която е с диф 4.55.Не знам обаче 6 степенната 01Е кутия от петак дизел с какво главно предаване е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 Чел съм,че 6 степенните кутии В4- RS2/S2 са с по дълъг корпус. Ако и при дизела е така,ще трябва да се търси и кардан от RS2 защото ще е по къс. Ако главното предаване е 3,89 или 4,11 ще трябва да търсиш и заден диф,направо търсиш цяла дизелова трансмисия от А4/В5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 (Редактирано) Не знам с какъв мотор е компета, но дизелови скорости на мотор под 2.2 е безсмислено да се слагат, освен ако колата не се кара само на извънградско. Според мен и на 2.2 му идва доста дълга дизеловата кутия, но да приемем, че е засилено достатъчно. Иначе в града ще можеш да караш само до 4-та. По-добре търси бензинова кутия 01E, при 6 степенните 4.11, 1-ва, 2-ра и 3-та предавка нямат разлика дизел/бензин, но при 4-та, 5-та и 6-та разликата е доста голяма. Демек ще си спънеш колата ненужно. За сравнение на S4 C4 4.2, ръчната кутия(CMG май) е по-къса от на 2.5тди(DQT), грубо по спомен 4-та на дизела беше като 5-та на бензин, 5-та на дизела беше като 6-та на бензин. При S6 C5 4.2, кутията(EYE или нещо такова) май е още по-къса от тази в S4 C4 4.2. При S4 B5, кутията(DSY) е дълга колкото при S4 C44 4.2, но имат разлика в 4-та и 5-та, при S4 B5 са по-дълги. Също по спомен говоря, на A4 B6 2.5тди не е с кутия на 4.11, а с 3.88/3.89, кодът е нещо с F. С кутиите трябва да се внимава много, защото променят колата коренно. Редактирано 24 Август 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evg_RS Публикувано 24 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 Mersi mnogo no pospomen mislq 4e e s kod GBB koqto e 4.11no ne sam na 100% siguren a za kopito e 2.0 16v turbo i mislq da se kara za sega na 2 bara za ponatataka kakvo doide Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 но при 4-та, 5-та и 6-та разликата е доста голяма. Демек ще си спънеш колата ненужно. За сравнение на S4 C4 4.2, ръчната кутия(CMG май) е по-къса от на 2.5тди(DQT), грубо по спомен 4-та на дизела беше като 5-та на бензин, 5-та на дизела беше като 6-та на бензин. При S6 C5 4.2, кутията(EYE или нещо такова) май е още по-къса от тази в S4 C4 4.2. При S4 B5, кутията(DSY) е дълга колкото при S4 C44 4.2, но имат разлика в 4-та и 5-та, при S4 B5 са по-дълги.МхмПри мен 4та надува от 160-180 и драпа чак до 270-280 по километраж,което е ужасноЗа 5та -6та няма да споменавам.Кутията е DQT дизелова на бензинов мотор ,ама ти знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 (Редактирано) 2.0 16v turbo i mislq da se kara za sega na 2 bara za ponatataka kakvo doideКоето не значи абсолютно нищо. 2 литра на 2 бара с К03-ка е едно, 2 литра на 2 бара с 35-ца е друго. Ти си знаеш де, аз само казвам, малко смешно звучи. Аз карам 2.7 на 0.8 бара, което може да е 280коня, 300коня или 500+ коня. Редактирано 24 Август 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evg_RS Публикувано 24 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 (Редактирано) KKK K29С това карам за момента Редактирано 24 Август 2015 от Evg_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 24 Август 2015 Доклад Share Публикувано 24 Август 2015 Търси от кутия АКМ 3,4 и 5 предавка /предно/ и ги сложи на твоята кутия. Тогава 6 предавка няма да ти е нужна, защото нейната 4 се равнява на твоята 5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evg_RS Публикувано 25 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 А тази АКМ от какъв двигател е и дали няма да има разлика в предавателното число като сменя 3,4,5 предавка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 (Редактирано) Слагат ги на старите В3. Имам едно 1.6К и е с такава кутия. С 3000 об на 5 предавка беше с около 125 км/ч. На дизеловото В4 с мотор 1Z ,предавателните числа на предавките са същите като на АКМ,но главното предаване е 3,89- с 6200 оборота сигурно ще си с 300. Довечера ще ти покажа една таблица да си сравниш скоростните кутии Редактирано 25 Август 2015 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Костадинов Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Щом на 4-та стигаш 280, чудно ми е колко ли вдигаш на 6-та, трябва да са поне 400 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 25 Август 2015 Доклад Share Публикувано 25 Август 2015 Ако това е към моя коментарНа 5та колата прави 308км/ч по ГПСНа 6та газ не мое се дава,само поддържа леко така.По спомен на теория с тази кутия 6та е 360км/ч Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 Моята нова 6-скоростна кутия е до 311км/ч теоретично На 6-та 3000 оборота са при 154 м/ч по гпс Ама колата стана бая лагава та сега се оглеждам за турбинка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Август 2015 Доклад Share Публикувано 26 Август 2015 С каква кола и двигател беше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evg_RS Публикувано 27 Август 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2015 Koi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 27 Август 2015 Доклад Share Публикувано 27 Август 2015 Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 27 Август 2015 Доклад Share Публикувано 27 Август 2015 С каква кола и двигател беше?И с каква кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 27 Август 2015 Доклад Share Публикувано 27 Август 2015 Последно знам за К03-029 и мапКутия незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 28 Август 2015 Доклад Share Публикувано 28 Август 2015 Мизерен K03-029 чакам го да умре и после ще давате съвети какво да насадядюзи от BEX, 2-ри интеркулер страничен от BEXнякакъв незнаен Чипспреднячка с 5 скорости направихме я с 6 скорости от А6-тица- GYXето тук може да си дръпнете какви калкулации съм правил докато си избера кутията http://www.x-non.com/img/transmissions.xls ооообаче много дълги тия диференциали на дизелите. като километри скоростите и оборотите на старата ми 5скоростна кутия (HFD) са абсолютно еднакви новата но с новата набира по-бавно и виждам зор на 1-ва ако съм спрял на сериозен наклон. налага се на полусъединител и почти 2000 оборота да драпам че иначе гасне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 28 Август 2015 Доклад Share Публикувано 28 Август 2015 Затова сега ще слагам бензинова кутия,че да видя какво може мойта кола.......Бах таз дизелова кутия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 28 Август 2015 Доклад Share Публикувано 28 Август 2015 Аз от колко време ти говоря, а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 28 Август 2015 Доклад Share Публикувано 28 Август 2015 Затова сега ще слагам бензинова кутия,че да видя какво може мойта кола.......Бах таз дизелова кутия Т'ва на 600 коньовата ли?Аз насадих дизел щото 6 скоростните бензинови са със същата Vmax като 5скоростните и даже 6-тата е почти еднаква като 5-та в 6-скоростнатаа аз исках обороти надолу че като злобя в немачко и държи 5000+ оборота и да не види зор и новомонтираната глава ще постна в общата тема за 4-рките днес-утре резултати от вагком-а и масления радиаторвчера при 27 градуса външна температура и баирите в Австрийско правих лог да видя как загрява, как отваря/затваря термостата, колко е температурата на масло, вода в радиатора, вода в главата и т.н.за сега съм доволенИмах притеснения че като стои полуотворен масления термостат ще ми качи разхода и ще преохлажда двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване