IvoPP Публикувано 29 Август 2015 Доклад Share Публикувано 29 Август 2015 (Редактирано) Колеги, не можах да намеря във форума как да си настроя силата (интензивността) на светене на фаровете. В момента фаровете са настроени да се включват със завърането на контактния ключ. Интензивността им е зададена: 97% когато ключа за фаровете е включен и 100% когато е изключен т.е. колата е на дневни светлини. Интересува ме как да намаля силата на светене на дневния режим, че започва да ми издиша акумулатора? Имам vag com, така че мога да бръкна в компютъра на колата. Проблемът е, че сега се уча да работя с този софтуер. Колата е тази от подписа. Редактирано 29 Август 2015 от IvoPP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex5659 Публикувано 29 Август 2015 Доклад Share Публикувано 29 Август 2015 Става като избереш 09-Cent. Elect. -> Adaptation -> Channel 005Channel 005: Daytime Running Lights Dimming (Low Beam)Affective with Halogen only.- Standard: 92 %- Range: 51...100 % Моята съм я нагласил на 60%. Повече инфо на: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Central_Electronics_(8EC/8ED) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Август 2015 Доклад Share Публикувано 30 Август 2015 (Редактирано) И аз мисля да намаля дневните на 50%, но се претеснявам да не започнат да горят по-бързо. Четох че при по-нисък волтаж спира халогенния цикъл на крушката. Освен това намалих на баща ми на Голфа на 50% и едната му изгоря след 2 седмици - не знам дали стана от това. Някой друг имал ли е проблем с по-бързо изгаряне при намалени халогени? Редактирано 30 Август 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Милчев Публикувано 30 Август 2015 Доклад Share Публикувано 30 Август 2015 От 6 години карам с дневни светлини на 30% , нямам изгоряла крушка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 2 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 Благодаря колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 2 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 (Редактирано) Колега Alex5659, Благодаря и за линка! Редактирано 2 Септември 2015 от IvoPP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 10 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 От 6 години карам с дневни светлини на 30% , нямам изгоряла крушка!Колега Милчев, опитах да настроя дневните на 30%, но отказва да ги промени. Минималната стойнос, която ми позволява е 51%. Има ли някаква хитрост при въвеждането или просто моя контролер не приема стойности извън референтните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 10 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2015 Има хитрост - при В6 няма вариант за намаляване, за това с колегата сме с допълнителни модули от колегата L&R. При неговите модули има и 20%. Заводския модул обаче не може по-малко от 51% (то за това подсказката е такава - 51-100%). Милчев имаше предвид, че процентите НЕ влияят негативно на живота на крушките. Между другото аз карам от няколко години на 20% на дългите. Свети малко, вижда се отдалеч, не заслепява. И да, крушка на дългите не ми е горяла още! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 11 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Благодаря за отговора! Няма да се мъча да ги намалявам повече, след като явно не може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 към колегите Pav3I и Милчев, вие с оригиналния модул на б6 ли сте и сте добавили допълнителен модул за да имате въобще дневни светлини или сте си насадили модула от б7 и към него е тази хитрост за допълнително намаляване интензивността? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 Я раздуйте за този модул,искам и аз такъв.В момента съм през ваг>смяна регион,ама светкат със завъртането.Кажете за тоя модул,цена,начин на монтаж и т.н.т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 11 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2015 По спомен цена за двуканален модул беше към 50-на лева. Ако колата няма сигнализация за изгоряла крушка - може да се монтира и едноканален. То е по-евтин. Друго инфо: http://smartdrl.com/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 16 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2015 На мен ми се ще да насадя модула от б7, за да се възползвам от оригиналното изпълнение за дневни светлини през дългите. След като стана ясно, че силата се намалява максимум само до 51% възможен ли е варианта на дългите да сложа по-слаба крушка, за да не заслепява? Аз съм с биксенон, така че при дълги халогенната крушка не помага особено за по-добро осветяване. И още едно питане. При б7 сензорите за дъжд и светлина в един датчик ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lizard Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 Да, в един датчик са. И при B6 е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Volodka Публикувано 17 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2015 при б6 въобще нямa сензор за дъжд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hobotnik Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Колеги, днес закарах колата при човек който трябваше да ми монтира модул за дневни светлини на Б6, обаче човека се отказа след като видя, че била с някакъв електронен блок за управление на фаровете понеже имала функция "ауто" и ми каза че не иска да рискува тъй като има голям шанс да изгори нещо ако се засекат сигналите с модула.Иска ми се да имам тази функция с примерно 30 процента дълги, но ....Дайте съвет ако някой му знае реда .От Варна съм.Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Защо просто не я програмираш с ВАГ-КОМа да светят дневните? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hobotnik Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Няма функция "дневни светлини". Ако има вариант сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 (Редактирано) Къде я търсиш тази функция? Просто отиваш на "Сентрал Електроникс" модула, натискаш "Коудинг" и сменяш предпоследната цифра от 0 на 1, ако си с халогени или на 2 ако си с ксенони. Тук е описано: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Central_Electronics_%288EC/8ED%29 Coding ?xxxx: Chassis 0 = Limousine (PR-K8B) 1 = Avant (PR-K8D) 2 = Cabriolet (PR-K8K) x?xxx: Driving Light Switch 0 = Rain/Light Sensor (G397) not installed (PR-8K0/8K1/9C6/8K4) 1 = Rain/Light Sensor (G397) installed (PR-8K3/8K7/9C7/8K9) xx?xx: Trailer Hitch 0 = Trailer Hitch not installed (PR-1D0) 1 = Trailer Hitch installed (PR-1D2) xxx?x: Headlights 0 = Halogen Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K0/8K7) 1 = Halogen Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K1/8K3/9C6/9C7) 2 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K9/8K4) 3 = Bi-Xenon Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K0/8K7) 4 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running/Tail/License Plate Lights (PR-8Q3/8Q5+8K1/8K3) xxxx?: Country 1 = Rest of World/Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries with Bi-Xenon 2 = Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries without Bi-Xenon 3 = USA/Canada with Bi-Xenon 4 = Canada without Bi-Xenon 5 = Special Vehicles Редактирано 31 Октомври 2015 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Извинявай колега, подведох те. На Б6 това не става. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Е за последната цифра си важи - сменяш 1 с 2 фаровете светват още с контакт-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hobotnik Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Идеята ми е да светят дългите на 30 процента.Дали ако взема модул от Б7 ще стане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 200 пъти по-лесно е да си монтираш модул от рода на СмартДРЛ. Вече няколко години карам с такъв без грижи.Единственото условие е, че ако имаш функцията следене за изгоряла крушка - модула трябва да е двуканален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hobotnik Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Незнам дали такъв или друг тип искаше да слага майстора, но се отказа.Съмнявам се да успея да си го сложа по-добре от него.Ще го питам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Майстора ти не е от най-добрите, но поне знае да не пипа неща които не разбира. Съветвам те да си намерих по-добър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване