Jump to content

Сила на светене на фаровете


IvoPP

Recommended Posts

Колеги, не можах да намеря във форума как да си настроя силата (интензивността) на светене на фаровете. В момента фаровете са настроени да се включват със завърането на контактния ключ. Интензивността им е зададена: 97% когато ключа за фаровете е включен и 100% когато е изключен т.е. колата е на дневни светлини. Интересува ме как да намаля силата на светене  на дневния режим, че започва да ми издиша акумулатора? Имам vag com, така че мога да бръкна в компютъра на колата. Проблемът е, че сега се уча да работя с този софтуер. :hilezh:  Колата е тази от подписа.

Редактирано от IvoPP
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става като избереш 09-Cent. Elect. -> Adaptation -> Channel 005

Channel 005: Daytime Running Lights Dimming (Low Beam)

Affective with Halogen only.
- Standard: 92 %
- Range: 51...100 %
 

Моята съм я нагласил на 60%.

 

Повече инфо на: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Central_Electronics_(8EC/8ED)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля да намаля дневните на 50%, но се претеснявам да не започнат да горят по-бързо. Четох че при по-нисък волтаж спира халогенния цикъл на крушката. Освен това намалих на баща ми на Голфа на 50% и едната му изгоря след 2 седмици - не знам дали стана от това.

 

Някой друг имал ли е проблем с по-бързо изгаряне при намалени халогени?

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 6 години карам с дневни светлини на 30% , нямам изгоряла крушка!

Колега Милчев, опитах да настроя дневните на 30%, но отказва да ги промени. Минималната стойнос, която ми позволява е 51%. Има ли някаква хитрост при въвеждането или просто моя контролер не приема стойности извън референтните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има хитрост - при В6 няма вариант за намаляване, за това с колегата сме с допълнителни модули от колегата L&R. При неговите модули има и 20%. Заводския модул обаче не може по-малко от 51% (то за това подсказката е такава - 51-100%).

 

Милчев имаше предвид, че процентите НЕ влияят негативно на живота на крушките. Между другото аз карам от няколко години на 20% на дългите. Свети малко, вижда се отдалеч, не заслепява. И да, крушка на дългите не ми е горяла още!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към колегите Pav3I и Милчев, вие с оригиналния модул на б6 ли сте и сте добавили допълнителен модул за да имате въобще дневни светлини или сте си насадили модула от б7 и към него е тази хитрост за допълнително намаляване интензивността?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я раздуйте за този модул,искам и аз такъв.В момента съм през ваг>смяна регион,ама светкат със завъртането.Кажете за тоя модул,цена,начин на монтаж и т.н.т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен цена за двуканален модул беше към 50-на лева. Ако колата няма сигнализация за изгоряла крушка - може да се монтира и едноканален. То е по-евтин. Друго инфо: http://smartdrl.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се ще да насадя модула от б7, за да се възползвам от оригиналното изпълнение за дневни светлини през дългите. След като стана ясно, че силата се намалява максимум само до 51% възможен ли е варианта на дългите да сложа по-слаба крушка, за да не заслепява? Аз съм с биксенон, така че при дълги халогенната крушка не помага особено за по-добро осветяване.

И още едно питане. При б7 сензорите за дъжд и светлина в един датчик ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, днес закарах колата при човек който трябваше да ми монтира модул за дневни светлини на Б6, обаче човека се отказа след като видя, че била с някакъв електронен блок за управление на фаровете понеже имала функция "ауто" и ми каза че не иска да рискува тъй като има голям шанс да изгори нещо ако се засекат сигналите с модула.Иска ми се да имам тази функция с примерно 30 процента дълги, но ....Дайте съвет ако някой му знае реда .От Варна съм.Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде я търсиш тази функция? Просто отиваш на "Сентрал Електроникс" модула, натискаш "Коудинг" и сменяш предпоследната цифра от 0 на 1, ако си с халогени или на 2 ако си с ксенони. Тук е описано: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Central_Electronics_%288EC/8ED%29

 

Coding

    ?xxxx: Chassis
        0 = Limousine (PR-K8B)
        1 = Avant (PR-K8D)
        2 = Cabriolet (PR-K8K)
    x?xxx: Driving Light Switch
        0 = Rain/Light Sensor (G397) not installed (PR-8K0/8K1/9C6/8K4)
        1 = Rain/Light Sensor (G397) installed (PR-8K3/8K7/9C7/8K9)
    xx?xx: Trailer Hitch
        0 = Trailer Hitch not installed (PR-1D0)
        1 = Trailer Hitch installed (PR-1D2)
    xxx?x: Headlights
        0 = Halogen Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K0/8K7)
        1 = Halogen Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q0/8Q1+8K1/8K3/9C6/9C7)
        2 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K9/8K4)
        3 = Bi-Xenon Headlights w/o Daytime Running Lights (PR-8Q3/8Q5+8K0/8K7)
        4 = Bi-Xenon Headlights with Daytime Running/Tail/License Plate Lights (PR-8Q3/8Q5+8K1/8K3)
    xxxx?: Country
        1 = Rest of World/Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries with Bi-Xenon
        2 = Nordic Countries/Denmark/Croatia/Baltic Countries without Bi-Xenon
        3 = USA/Canada with Bi-Xenon
        4 = Canada without Bi-Xenon
        5 = Special Vehicles

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200 пъти по-лесно е да си монтираш модул от рода на СмартДРЛ. Вече няколко години карам с такъв без грижи.

Единственото условие е, че ако имаш функцията следене за изгоряла крушка - модула трябва да е двуканален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали такъв или друг тип искаше да слага майстора, но се отказа.Съмнявам се да успея да си го сложа по-добре от него.Ще го питам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ти не е от най-добрите, но поне знае да не пипа неща които не разбира. Съветвам те да си намерих по-добър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...