Jump to content

А6С5 quattro ПОДКАЧВАЩА ПОМПА


stefan81

Recommended Posts

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

момчета моята е АКЕ мотора 2000 година и има помпа въпросът обаче ми е не стига ток до там ? мерих с уреда няма ток нито на бушона нито на кабелите от зад кое е релето за помпата


проблемът при ,мен е че първоначално като запаля след няколко секунди почва да мига лампата на подгрева за около 30 сек и после угасваше но сега свети постоянно къде се намират релетата да видя да не е изгоряло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета моята е АКЕ мотора 2000 година и има помпа въпросът обаче ми е не стига ток до там ? мерих с уреда няма ток нито на бушона нито на кабелите от зад кое е релето за помпата

проблемът при ,мен е че първоначално като запаля след няколко секунди почва да мига лампата на подгрева за около 30 сек и после угасваше но сега свети постоянно къде се намират релетата да видя да не е изгоряло

То и аз имам помпа, ама функцията на тази помпа е друга. Та каква помпа имаш? Знаеш ли или само предполагаш. А лампата на таблото може да мига и от другата помпа VP44. По ми прилича даже да е от нея. Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега имам две помпи едната прехвърля от едната част на резервоара към другата и една която подава към филтъра и до двете не стига никакъв ток не е вп-то със сигурност


и каква е функцията на твоята помпа ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прехвърляща от пусто в празно.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е нереално а: ИНТЕРЕСНО, мисля, че съм го написал така. И ми е ИНТЕРЕСНО защото ми минават мисли за бъдещи рационализации.

Съжелявам ако съм написал нещо, което те е засегнало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

момчета моята е АКЕ мотора 2000 година и има помпа въпросът обаче ми е не стига ток до там ? мерих с уреда няма ток нито на бушона нито на кабелите от зад кое е релето за помпата

проблемът при ,мен е че първоначално като запаля след няколко секунди почва да мига лампата на подгрева за около 30 сек и после угасваше но сега свети постоянно къде се намират релетата да видя да не е изгоряло

тази помпа заработва при завъртане на мотора, на контакт не работ. Мойта като я откача и запаля без нея започва да мига лампата за подгряването
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Стана ми интерсна темата и реших да пиша за статистиката.Имам А4 98г. 2.5Afb което също има въпросната помпа с филтър отдолу

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че в кошницата при помпата в резервуара има малък нивомер и като падне нивото в кошницата пуска помпата да я пълни ако имаш повече гориво не я пуска.така мисля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е нереално а: ИНТЕРЕСНО, мисля, че съм го написал така. И ми е ИНТЕРЕСНО защото ми минават мисли за бъдещи рационализации.

Съжелявам ако съм написал нещо, което те е засегнало.

Колега грешно си ме разбрал.Не съм се засегнал а просто избягахме от темата че няма ток остави помпите там ток не стига ....

тази помпа заработва при завъртане на мотора, на контакт не работ. Мойта като я откача и запаля без нея започва да мига лампата за подгряването

Колега не е така с един приятел тука от форума бяхме разглобили неговата пак 2.5 тди аке мотота и като дадеше на контакт помпата хвърляше нафта на 3 педи разтояние плюс това не може да не отива никакъв ток там трябва да има някакъв постоянен може 1 волт да е но трябва да има

post-49753-0-14782800-1446362563_thumb.j

post-49753-0-14782800-1446362563_thumb.j

Редактирано от kaycata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега грешно си ме разбрал.Не съм се засегнал а просто избягахме от темата че няма ток остави помпите там ток не стига ....

Колега не е така с един приятел тука от форума бяхме разглобили неговата пак 2.5 тди аке мотота и като дадеше на контакт помпата хвърляше нафта на 3 педи разтояние плюс това не може да не отива никакъв ток там трябва да има някакъв постоянен може 1 волт да е но трябва да има

Ok, може това се наблюдения при мен как работи. Моята тръгва чак като завърти стартера. Мисля ,че е по добре да заработва на контакт за да качва гориво преди да запали.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро сработва като завърти ГНП. Чувал съм като се завърти на ръка колелото на ГНП да сработва прехвърлящата помпа в резервоара, но както съм писал - гориво не идва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за прехвърлящата помпа ОК. Но както е ясно има варианти и с подкачващи помпи. Незнам кой е по одачен да имаш или да нямаш. Това си е още едно нещо за смяна ката изпатка а цената на всичко заедно с кошницата е 1300 лв. Има опции само помпата за около 250лв.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама никой не снима... Аз в кошницата място за втора помпа нямам. И никой не знае как е окабелена. Въобще са само пледположения. ЕТКА, МЕТКА... ВИН,МИН, ПИН...няма ли кой да извади схема, снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...