Jump to content

Audi A6 (4B,C5) 2.7 T quattro (230 Hp), 1999-2000


Recommended Posts

Привет, 

 

Бихте ли ми казали, при този красавец автоматичната мултитроник ли е?! И ако някой има инфо - към този момент 5-6 хиляди за тези години добра цена ли са или съм на долната граница и трябва да внимавам! Благодаря Ви за вниманието и евентуалните отговори! Лека и безавариина :)))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма мултитрошляк с куатро задвижване така че кутията е типтроник.

 

Ама я хвърли поглед на тази тема за да си наясно с това онова......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти си решаваш, може да караш и 50 хил.км без да се обади кутията може и утре да се строши. Ако ще имаш едни свободни кинти за ремонт по тази кола (примерно 2 к.лв) защото тя цялата си иска своето то тогава взимай. Ако оабче нямаш свободна пара първия по-сериозен проблем ще те торпилира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чисто информативно, по какво се различават 230 и 250 коня 2.7битурбо? Могат ли да се разпознаят по нещо друго освен код на двигател, години на вграждане, нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто информативно потърси и ще намериш отговор. Едно и също нещо предъвкваме през няколко седмици.

250 е фейслифт, произвежда се от 2001 на сетне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чисто информативно, по какво се различават 230 и 250 коня 2.7битурбо? Могат ли да се разпознаят по нещо друго освен код на двигател, години на вграждане, нещо?

Главните разлики, ако може да се обобщят са в картерната вентилация, еко нормите, екутата като горивни карти и обд свързаност, всмукателните и изпускателни колектори. При 250-ките вече има няколко допълнителни варианта с разлика в блоковете, дебитомерите, бобините и още някои дреболии.

Реално, ако се търси 2.7Т, аз бих гледал само последните бройки след 2003 година при възможност:

- колата е с последното еку

- с усилен блок

- с безсмъртен дебитомер на Хитачи

- новите бобини с вградени комутатори

- ревизирани изпускателни колектори, които не се разцепват

- ревизиран всмукателен колектори, уж с подобрен дизайн

- ревизирана картерна вентилация като качество на използваните маркучи и клапани

- подобрени вакуумни магистрали и премахване на проблемните точки спрямо старите модели

- един куп еко простотии, които аз лично бих евакуирал на момента, но като цяло са ок

Това е като цяло, може да пропускам нещо.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло, но има малка разлика. При 2.7Т всмукателният колектор е по-добър при последните мотори като дизай без разлика в големината на портовете, докато при 1.8Т добрата глава и колектор са при AEB заради големите портове, но пък тя няма VVT, което за мен е главния бонус на по-новите мотори - 1.8Т, 2.4, 2.8, 2.7Т, 3.0, 4.2.....

 

Забравих да спомена нещо, един от главните проблеми при 2.7Т е маркучът, който обединява двата турбо пътя преди дросала, наричан "throttle body boot", търпи също промяна. Ето за това говоря.

 

45049_x800.jpg

 

20121103_125155-1.jpg

 

Оригинално е вграждан гумен до 2004 година в 2.7Т с изключение на RS4 B5. От времето, топлина, вибрации, бла бла, гумата се къса. В последните 2.7Т-та от 2005 година в америка, този маркуч се заменя от метален преходник.

Ето го.

 

aa0169_img_7167.jpg

 

Оригинален парт номер - 078133356ah. За да се монтира са нужни семеринг и нови тръби от интеркулерите до новия компонент или да се набавят оригинални такива, които никак не са евтини сравнено с две тръбета оразмерени и огънати в ем комплект и два къси силиконови маркуча, за да свържат тръбите и компонента с 4 скоби.

 

Ето го как изглежда на живо.

 

8208070O.jpg

 

8208071d.jpg

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГРМ?

Ползвах гугле. Да, може да се сложи обтегач за VVT в глава от AEB. Демек, ако имаме AWT мотор например, може да се ползва всмукателен колектор и глава от AEB, в нея да се сложи обтегачът за VVT, ако не се лъжа само трябва да се намерят прехдони болтове, има разлика в диаметъра на болтовете за глава, едните са 10, другите 11мм или нещо от сорта.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

А това гумено разклонение колко пара е и има ли много разглобяване за да се смени?

Редактирано от TiL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...