QuattroFTW Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Привет, Бихте ли ми казали, при този красавец автоматичната мултитроник ли е?! И ако някой има инфо - към този момент 5-6 хиляди за тези години добра цена ли са или съм на долната граница и трябва да внимавам! Благодаря Ви за вниманието и евентуалните отговори! Лека и безавариина )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 Няма мултитрошляк с куатро задвижване така че кутията е типтроник. Ама я хвърли поглед на тази тема за да си наясно с това онова...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
QuattroFTW Публикувано 1 Септември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 , да се плаша ли от избора си и да мина към 2.8 Quattro (193 Hp) или да настоявам?! ))) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 1 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2015 ти си решаваш, може да караш и 50 хил.км без да се обади кутията може и утре да се строши. Ако ще имаш едни свободни кинти за ремонт по тази кола (примерно 2 к.лв) защото тя цялата си иска своето то тогава взимай. Ако оабче нямаш свободна пара първия по-сериозен проблем ще те торпилира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rasing Solutions Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 Поздрави за темата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 чисто информативно, по какво се различават 230 и 250 коня 2.7битурбо? Могат ли да се разпознаят по нещо друго освен код на двигател, години на вграждане, нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 Чисто информативно потърси и ще намериш отговор. Едно и също нещо предъвкваме през няколко седмици.250 е фейслифт, произвежда се от 2001 на сетне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 (Редактирано) чисто информативно, по какво се различават 230 и 250 коня 2.7битурбо? Могат ли да се разпознаят по нещо друго освен код на двигател, години на вграждане, нещо?Главните разлики, ако може да се обобщят са в картерната вентилация, еко нормите, екутата като горивни карти и обд свързаност, всмукателните и изпускателни колектори. При 250-ките вече има няколко допълнителни варианта с разлика в блоковете, дебитомерите, бобините и още някои дреболии.Реално, ако се търси 2.7Т, аз бих гледал само последните бройки след 2003 година при възможност:- колата е с последното еку- с усилен блок- с безсмъртен дебитомер на Хитачи- новите бобини с вградени комутатори- ревизирани изпускателни колектори, които не се разцепват- ревизиран всмукателен колектори, уж с подобрен дизайн- ревизирана картерна вентилация като качество на използваните маркучи и клапани- подобрени вакуумни магистрали и премахване на проблемните точки спрямо старите модели- един куп еко простотии, които аз лично бих евакуирал на момента, но като цяло са окТова е като цяло, може да пропускам нещо. Редактирано 2 Септември 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 т.е. излиза като при тръцовете. наглед све са 1.8Т ама разлики доволно сериозни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 (Редактирано) Като цяло, но има малка разлика. При 2.7Т всмукателният колектор е по-добър при последните мотори като дизай без разлика в големината на портовете, докато при 1.8Т добрата глава и колектор са при AEB заради големите портове, но пък тя няма VVT, което за мен е главния бонус на по-новите мотори - 1.8Т, 2.4, 2.8, 2.7Т, 3.0, 4.2..... Забравих да спомена нещо, един от главните проблеми при 2.7Т е маркучът, който обединява двата турбо пътя преди дросала, наричан "throttle body boot", търпи също промяна. Ето за това говоря. Оригинално е вграждан гумен до 2004 година в 2.7Т с изключение на RS4 B5. От времето, топлина, вибрации, бла бла, гумата се къса. В последните 2.7Т-та от 2005 година в америка, този маркуч се заменя от метален преходник.Ето го. Оригинален парт номер - 078133356ah. За да се монтира са нужни семеринг и нови тръби от интеркулерите до новия компонент или да се набавят оригинални такива, които никак не са евтини сравнено с две тръбета оразмерени и огънати в ем комплект и два къси силиконови маркуча, за да свържат тръбите и компонента с 4 скоби. Ето го как изглежда на живо. Редактирано 2 Септември 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 По тази логика на глава от АЕБ не може ли да се прехвърли целия ГРМ от по-късните версии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 (Редактирано) ГРМ?Ползвах гугле. Да, може да се сложи обтегач за VVT в глава от AEB. Демек, ако имаме AWT мотор например, може да се ползва всмукателен колектор и глава от AEB, в нея да се сложи обтегачът за VVT, ако не се лъжа само трябва да се намерят прехдони болтове, има разлика в диаметъра на болтовете за глава, едните са 10, другите 11мм или нещо от сорта. Редактирано 2 Септември 2015 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 що бре ГРМ си е съвсем нормална абриевиатура на Газо Разпределителен Механизъм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 2 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2015 Я съм АйТи/програмиС по образование, тоо термин ми е убягнал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 15 Септември 2015 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2015 (Редактирано) А това гумено разклонение колко пара е и има ли много разглобяване за да се смени? Редактирано 15 Септември 2015 от TiL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване