Jump to content

1.8T проблемно първо палене


Knight Rider

Recommended Posts

  • Отговори 97
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

16 hours ago, loshdancho said:

Бах и тръцовете, тия почнаха и лятото.

Никой не ти говори за 90гр. Гледай  преди да палиш какви са темп. 

 

Не го разбрах това за лятото. 

За зимата знам само, че ладите и нафтовите гробници имат проблем с паленето. :) но нали затова измислиха добавките? И за 3+ лева на литър може да караш 30 годишна нафтова кола на 1 2 милиона километра. И нека после обесняват колко евтино било да имаш и караш нафтова кола. 

Аз нямах проблем с паленето. Вече 7+ години откакто имам колата, която скоро навърши 21години. Проблема започна преди 2 месеца. 

 

Иначе Да, има логика да проверя темп. Датчици. За антифриза съм го сменя вал 2 3 пъти така, че трябва да имам вкъщи поне 1 напълно изправен. Така че след 2 3 седмици като имам време ще и обърна внимание и ще проверя показанията на основните датчици. 

 

По скоро ме интересува дали някой е намрил евтина помпа отнякъде. Цялата кошница, с маркучи, клапъни и тн. Защото имам подозрения в нещо около самата помпа. Тя ми се струва изправна. Но нещо около нея, а то има много неща в кошницата в резервоара, около нея, може да има проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предлагам да си смениш гумичките на бензиновите инжектори. Твърде възможно е да ти дърпа възух от там преди да е работил мотора, след това вече се уплътняват и не дърпа въздух. Това е свързано с връщането на бензина от горивопровода в резевоара когато изстине. Толкова е малко, че не стига да протече, в същото време смуче въздух и връща горивото обратно. Не бързай да сменяш помпи.

Успех! 

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, zoo said:

Аз предлагам да си смениш гумичките на бензиновите инжектори. Твърде възможно е да ти дърпа възух от там преди да е работил мотора, след това вече се уплътняват и не дърпа въздух. Това е свързано с връщането на бензина от горивопровода в резевоара когато изстине. Толкова е малко, че не стига да протече, в същото време смуче въздух и връща горивото обратно. Не бързай да сменяш помпи.

Успех! 

Добре де, ако смуче въздух от там, няма ли да влияе върху тримовете? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и защо пали отлично всеки път след като съм заредил акумулатора на зареждачката? За мен това е странен факт, който пък ме насочва стартер или може би проблемна маса. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо не пречи разбира се да имаш няколко фактора, които се наслагват. даже обикновенно е така. за това, едно по едно оправяш. що е бензинка няма да ти стартера проблем, ако ти е слаба искрата и не ти зарежда е друг въпрос, но ще имаш намалена мощност, но не винаги.

ако смуче въздух от О-пръстените еку-то си обогатява сместа само след като успешно запали. а в началото се шашкат оборотите и не пали лесно, тъй като сместа идва бедна, а след 5 -10 мин работа вече разширенията го елиминират. това е обяснението за мен.

тия гумички са голяма простотия, мани, ами са по 3-5 лв Бош бройката, а ти трябват 8бр  и явно не са обикновена устойчива на бензин гума.

помпата преди да я сменяш, премери налягането и виж дали в тръбичката към рейката има бензин, след престой. нищо не пречи да сложиш клапанче, но пък получаваш още един възел който да умре ненадейно в лицето на това клапанче иначе е 5 лв алуминиево 

 

тия па 7 лв,  добре де :)

https://bazar.bg/obiava-21079558/vazvraten-klapan-za-gorivo

 

6b6d834057dafd1eb284efa7f5baa8b6.jpg

Редактирано от zoo
добавка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мисля да го опитам тоя клапан.

Ама ти запознат ли си дали е годен за наще бензинови системи? Всмисъл какво има вътре? Мембрана, топче? От какъв материал е? Да не се прецака нещо от налягането и да почне да се разпада и да задръсти горивната система?

 

И не трябва ли самата помпа или кошницата, в която помпата седи,  да има подобен клапан, за да не се връща горивото назад, когато помпата не работи?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са наШИте горивни системи? А чуждите?

В клапанчето има пружинка и сачма. Материалът и за двете е въглеродна стомана. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм запознат със спецификите на горивните системи на всички авто производители. Знам, че при "нашите"/Ауди бензинови системи налягането е 4 бара. Ако тоя клапан е предвиден за по-ниско налягане? 1 2 бара? Може частите в клапана да почнат да се разпадат. А и никъде не е описано нищо за тоя клапан. Или всички бенз. Инжекционни системи по света работят на 4 бара налягане на горивото? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах с такъв клапан 10 години. Сигурно още си върви с него. Незнам - продадох го така. Аудито пали от първия път откогато го сложих. Но ти щом си мислиш че твоето ауди е някакво специално и безценно - купи си нова помпа. Но не от 80 лева за голф че пак няма да палиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сега точно чета как най-добре да си закача манометъра, за да измеря налягането в рейката преди 1вото палене, по време на паленето, след като запали и да кажем 10 15мин след като изгася двигателя. Аз по скоро бих си купил нова помпа  с кошница за 500+ лева ако съм 100% сигурен, че проблема е в нея, отколкото да режа маркучи, да снаждам маркучи и тн. Бих опитал номера с клапана, за да съм по сигурен, че проблема е в помпата. Но от друга страна ако оправи проблема и снадките не протекат ... защо пък да не го оставя. Но 1во ще замеря налягането, според мен това е най-важното преди да се предприемат каквито и да е действия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай петстотин лева, не се занимавай да режеш маркучи. А да ти кажа има и нови аудита продават. Купи си едно там няма проблеми. Аз си купих нова кола , но не ауди. 

Хайде лек ден и със здраве. То колкото и да се опитваш да помогнеш...

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, kostaIliev said:

Дай петстотин лева, не се занимавай да режеш маркучи. А да ти кажа има и нови аудита продават. Купи си едно там няма проблеми. Аз си купих нова кола , но не ауди. 

Хайде лек ден и със здраве. То колкото и да се опитваш да помогнеш...

На новата кола също ли наряза маркучите за гориво? :)

Би ли споделил с какво образование си? Какво си завършил? Ако не е тайна разбира се. Звучиш ми като инженер :)

 

И май не си виждал изгоряла кола от теч на гориво. Аз съм виждал остатъците от голф 3 и то дизел. Дори летите алуминиеви джанти се бяха разтопили. Беше останала само средната част с болтовете. А само за сведение бензина се пали доста по лесно от нафтата. 

 

 

 

Редактирано от zeroheat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако те гони параноята и си нямаш вяра на уменията да срежеш маркуч и поставиш елементарен щуцер, иди при някой, който го умее. Тоест при всеки средноинтелигентен и с поне една дясна ръка твой съгражданин.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, NIKO said:

Ако те гони параноята и си нямаш вяра на уменията да срежеш маркуч и поставиш елементарен щуцер, иди при някой, който го умее. Тоест при всеки средноинтелигентен и с поне една дясна ръка твой съгражданин.

 

Точно тея "майстори" най много ме притесняват. Досега само 2 пъти ми се е случвало да ходя на "сервиз/майстор" и да не трябва после сам да до оправям някакви неща, които те са пропуснали или да поправям други които те са счупили.

 

Веднага мога да дам пример с един голям сервиз, казва се Колос. Отидох там с предишната си кола сеат Толедо за смяна на ремъци и обслужване. Всичко точно като взех колата, но още на 1вия светофар почнаха леко да треперят оборотите. Отне ми около 3 часа за да разбера, че са ми проболи една мембрана/клапан на картерната вентилация и от там винаги се смуква по малко не отчетен въздух, който не е минал през дебитомера. Добре, че си взех фактурата. На другия ден им направих рекламация, разбира се. И "майстора" призна, че му е било трудно да свали въздуховода, за да стигне до капака на ангренажния ремък. И като решение ми предложиха да пуснат картерната вентилация да си духа под мотора. Така било при Ладите и си работели идеално. :) не знам как да коментирам това. Имам сигурно над 10 подобни примера за коли в моето семейство и сигурно над 30 подобни на мои приятели. Един от супер забавните е на един приятел на астрата. При вдигане на колата на подемника "майстора" е забравил някакъв дълъг болт на едната ръка на подемника. Та въпросния болт пробива прага на астрата. След скандал за тая дупка от около 2см се навили да му я китосат и боядисат безплатно. Както можете да се досетите след по малко от 2 години там изби ръжда. Опелите и без това са податливи на ръжда. 

Та няма нужда да ми хвалите кадърността на "майсторите" и българите като цяло. Сигурно има читави де. Но са много трудно откриваеми. За сега съм намерил само едно горе долу читаво място, но уви там опашката е много голяма. Чака се по над 3 седмици за свободно записване. А някой път просто нещата са спешни, затова за жалост не мога за всяко нещо да ходя при тях. 

Не ми се обиждайте, но говоря от личен опит и на хора около мен. Имам и много примери за приятели купили си чисто нови и почти нови коли. Но не искам да спамя повече темата на човека. По представителствата също работят много мърльовци и некадърници, така че не мога да обвинявам само гаражните майстори. Но като цяло няма оправия. Такъв е материала, както казва бат Бойко. Затова гледам да се оправям сам доколкото мога. Защото от "майсторите" с една лява и една дясна ръка получавам сродно качество като от моите 2 леви ръце. :) просто освен нерви и време, губя и пари. 

За жалост нямам много свободно време. Но при 1ва възможност ще изследвам по обстойно проблема. И ще споделя какво е помогнало при мен. 

Редактирано от zeroheat
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, zeroheat said:

 

Би ли споделил с какво образование си? Какво си завършил? Ако не е тайна разбира се. Звучиш ми като инженер :)

 

Тук позна че съм инженер. Когато се притесняваш за клапана - слагаш си нова помпа и си палиш колкото си искаш. На новата си кола нищо не съм правил , защото върви и се държи в пълна изправност. А и имам 7 (седем) години гаранция. Има си хора които да оправят всичко + безплатна пътна помощ до сервиза даже ако се наложи.

Един съвет - сложи си здрави скоби , че наистина при мен един път пропускаше малко бензин :hilezh: . Но бързо се усетих по стрелката. То си капе на земята няма как да се запалиш там. Но всеки си решава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това имах предвид. Че снадките може да прокапят. Мен ми обясниха да го срежа преди рейката, демек точно над колекторите(над мотора), ако от там прокапе .... :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахаах е а кажи ми

аз м/удругото се чудих не е ли по-добро място в багажника при самата помпа. Да се сложи точно на изхода на помпата?

 

А ти иначе Киа ли си си купил и ако може да те питам на ЛС, че и мен ми допадат те?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай.

Слага се ПОД колата десет сантиметра преди безниновия филтър ! когато разбереш къде се намира филтъра ще ти стане ясно защо и как.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...