Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 2 часа, loshdancho написа:

Недей бре човек само ще ти вземат парите и нищо няма да направят. Чисто здрава кола им откарах, правиха нещо мърляха една седмица и накрая недостиг на нафта помпения елемент бил за смяна да си търся друга помпа ми викат, при положение че като я откарах беше в повече нафтата и имаше едно притрисане като и пусна газта. Само ще си хвърлиш парите и след два месеца пак ще си при тях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, нова прясна информация от София дизел център.

Помпата е здрава... Разглобена е и почистена ще се центрова на ново, и чакам цена за клапан дебит... Тоя път ще го сменя....на инат.

И саа кво да праим?!?! 

Баси такива надежди таех да е гръмнала...

И кабелчетата за диагностика нямам. Тоест имам, даже 2бр. изгоряли.

Дайте идеи от какво друго може да присветне ламБата за подгряване и да угасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ела да ти видим грешката, ама преди мача довечера да е.

Ламбата може да мига за хиляда неща - от неработеща стоп-машинка, до права черта на кардиографа.

На предната ми 6-ца мигаше винаги като минавам на точно едно и също място - пред експо центъра на Цариградско. Не записваше грешка и така си остана мистерия. :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де , ама колата угасна и не може да запали... Що е то? Минава ми  мисълта за изгоряла прехвърляща помпа и останала празна  кошница. И от там влиза в действие защита, от което гасне  дори при наличието на нафта. Нали  вътре  в смотаната кошница има нивомер...

Без кабел на място...няма да стане нищо.

Ама първо трябва да си взема помпата от София дизел център.

После да я монтирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше така от клапана за дебита. Нямаше палене или трябва да въртиш половин ден докато запали, а след това е едно прекъсване и тресене за страх :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от помпата при мен проблема!

Повтарям, Помпата е в София дизел център и от там ми казват, че е в ред, и въпреки това е разглобена за почистване и реглаж.

Ще се смени и клапан дебит, въпреки, че е здрав,  щото не ми се сваля пак....

Проблема е някъде другаде, От дебитомер няма да угасне, От пренадуване също, От аванс не е, Нямаше и орязване на мощността при мигането  на лампата за подгряване. Никакви странни звуци и прекъсване.

Остава да е комп(едц) или липса на нафта, окисляване на накоя букса, или загуба на сигнал от някъде... Колата изгасна изведнъж, и не иска да запали вече.

 

П.П. Мамка му, отново ме разубедиха, току що... Не ми дават да сменям клапана за дебита.....Ако имало и най-малкото съмнение, за проблем с него щели да ми предложат смяна.

На всичкото отгоре си е бил 80мг.

Отново съм в изходна точка. ...

 

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата не светваше ли от помпата в резервоара? Може да ти набие такава грешка от гаден горивен филтър. При мен беше така, светеща лампа, грешка за помпата в резервоара и накрая се оказа най-обикновен филтър, който не ми го бяха сменили в сервиза, след като бях занесъл нов ман.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно кошницата в резервоара е празна.  Когато датчика (G210) е на сухо почва да мига лампата. Най вероятна причина е неработеща изравнителна помпа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще и пусна директно ток, да видя дали ще избръмчи, а ако избръмчи, остава датчика в кошницата, или нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър вечер, слушате и четете актуалните новини на Душегуб радио.

най-важното през изминалия ден.

VP44 кацна благополучно, реновирана, настроена и почистена

Кошницата в резервоара;почти празна.

Не може да се подкачи гориво, дърпа въздух , тъй като е празна кошницата.

Помпата работи подадено и е директно12V, колата е угаснала за нафта защото сондата на помпата, която пълни кошницата едвам допира в нафтата. Но показва, че има под 1/4 гориво. Колата не е пищяла за резерва(малко гориво).

На таблото продължава да мига реотана.

Явно има някъде проблем в нивомери в резервоара, или сензор в кошницата.

Опитвах се отново да разгадая на Ханс червата с глисти дето ги е хакнал в резервоара?!?!?

Оказва се, че изравняващата помпа пълни кошницата, и обезвъздушава преливник, който после на самотек  на принципа на скачените съдове си допълва кошницата.  Помпата винаги се стреми да изпразва половината в която е сондата, и да вдига нивото на другата половина. От там заради разликата в нивата  горивото се връща в кошницата, не може през помпата защото има  обратен клапан в самата помпа.

Естествено роля играят нивомери, и сензора в кошницата. Компа знае кога къде колко гориво има и кога да пусне помпата.

При мен явно е отчел грешка, че остава празна кошницата и започва да мига реотана.

Ама защо е останала празна?!?!?!

Според мен системата представлява ето това.

резервоар.jpg

 

 

Обаче при мен се е получило ето това:

резервоар 2.jpg

 

 

 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно ако и на по-новите куатрота стрелката за нивото на гориво е също толкова неадекватна както при ц5, то няма си взема куатро повече. Тва не е имало случай в който можеш да прецениш колко гориво имаш приблизително освен ако не си го налял току що до гърлото :) Та с тия дизели(то и ние с бензина) не трябва да се пада под 1/2 че тия смотани помпи не се знае кога и колко ще прехвърлят от единия съд в другия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, това е така, колата угаснала за нафта със светещ реотан за подгряване, без да светне резервата.

Утре си чакам новия кабел и ще тествам защо свери ЛамБата за подгряване.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има някаква повреда за да става това в резервоара.

Аз пълня винаги до горе и после пълня пак, след като ми е светнала лампата и не е гаснала колата, досега за нафта.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз пълнех до горе, даже бях тръгнал да си фулирам... Ама друг път ми е светело резервата когато остане нафта за около 100км. А сега угасна при показание 1/4. 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема идва от там, че резервоара е на две и се прехвърля гориво от едната част към  другата по нИнам си ква схема. Нищо чудно да е прехвърлило гориво и при лашкане помпата да е засмукала въздух. Аз на моето 2,7 съм забелязал, че като горивото ми е под 1/4 и раздам газта ускорението не е както трябва и има леки "пресекулки"...  отдавам го на гравитацията, двата съда и шибаната помпа която разпределя горивото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схемата е: лявата половина пълни на самотек кошницата, а за да започне този самотек се прехвирля гориво от дясната за да се вдигне нивото в лявата. Това става чрез помпата, като едновремено с пълненето на лявата половина се извършва обезвъздушаване на преливника. Ако проследиш стрелките на пътя на нафтата става ясно . Аз съм го нарисувал само с една шлауфка за пълнене(на лявата половина) и преливане, но реално има втора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво стана? Помпата работи ли? Довечера заминавам, но в неделя следобед ще мога да мина да ти пусна една диагностика, ако не си приключил с това.

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С Ваг-ком може да се пусне помпата в резервоара да бачка, не е нужно да й се подава директно ток (т.е бърза проверка дали тя работи без разглабяне).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се въоръжих за войната на душегубите...Нова батерия за компа с 100%+Аh почистване на охлаждане и преинсталиране на всичко, нов кабел VCDS

Иначе помпата в резервоара върти..не съм я пробвал дали засмуква, ама е безсмислено щом е изпразнила дясната половина.

Най-лесното е да му сипя нафта до горе и да видя какво ще стане. Ама това не ми решава проблема. Съмнявам се в нивомерите или в просмукване на въздух по системата на преливане за кошницата.

Ще го сглобя фиктивно резервоара,  ще изтрия грешките. Да видя коя ще остане активна. После ще го мисля.

 Да запитам...Може ли да се види през вагком показанията на нивомерите (ляв и десен) и  сензора в кошницата.

В какви граници трябва да варира съпротивлението на потенциометъра (реостата) на нивомерите.

За да знам какво вижда компа, че става в резервоара и какво наистина става.

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, много се навивам да си купя едно гедоре 1/4 и 1/2 и да си купя един душегуб и да си човъркам... по принцип двигателят приятен ли е каране, за да си имам и нещо за занимавка освен Тръца... Единият вариант е да си го купя с доказан проблем и да няма изненади.. а другият е да стрелям в тъмното, някак си звучи примамливо.. Разбира се искам да е ръчка,за да не се набивам яко във филма с перфектната комбинация мултитрошляк душегуб.. )

 Послепис.. Сори за спама, просто темата ми е безкрайно интересна(главно по увлекателния начин, който автора описва неща) и ми се въртят едни такива мисли в главата :stupid:

Редактирано от James
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...