Jump to content

Аз ремонтирам душегуб 2.5 TDI


loshdancho

Recommended Posts

Аве Данчо,ма ти фейс имаш ли :) ако нямаш няма да ти я отвори :-D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 636
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте колеги! Извинявам се ако питането ми не е точно за тази тема, но досега не съм посещавал форума и ми е трудно да се ориентирам все още. По стечение на обстоятелствата от месец-два ми се налага да карам един Душко, който засега добре се държи, но се появи един дребен, но дразнещ проблем - дисплейчето по средата, което показва разхода, изминатите километри и т.н. си работеше, но дадох колата на приятел за два дни и откакто си я взех въпросното дисплейче не показва нищо. Самото то работи - при подаване на контакт изписва разни работи, но при движение - нищо. Човека ми каза, че нищо не е пипал, но според мен е натиснал нещо. Пробвах с двата бутона отстрани на лостчето на чистачките, както и с двата на километража - без резултат. Някакви идеи? Качвам и две снимки да видите ако не съм обяснил като хората. Имам предвид зоната под лампата за накладките.

 

IMG_20171212_235328.jpg

IMG_20171212_235338.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

video-1513100877.mp4

Преди 5 часа, loshdancho написа:

Страницата, която заявихте, не може да бъде показана в момента. Тя може би е временно недостъпна или връзката, на която сте щракнали може би е невалидна или изтекла, или може би нямате разрешение да виждате тази страница.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, ank написа:

Здравейте колеги! Извинявам се ако питането ми не е точно за тази тема, но досега не съм посещавал форума и ми е трудно да се ориентирам все още. По стечение на обстоятелствата от месец-два ми се налага да карам един Душко, който засега добре се държи, но се появи един дребен, но дразнещ проблем - дисплейчето по средата, което показва разхода, изминатите километри и т.н. си работеше, но дадох колата на приятел за два дни и откакто си я взех въпросното дисплейче не показва нищо. Самото то работи - при подаване на контакт изписва разни работи, но при движение - нищо. Човека ми каза, че нищо не е пипал, но според мен е натиснал нещо. Пробвах с двата бутона отстрани на лостчето на чистачките, както и с двата на километража - без резултат. Някакви идеи? Качвам и две снимки да видите ако не съм обяснил като хората. Имам предвид зоната под лампата за накладките.

 

IMG_20171212_235328.jpg

IMG_20171212_235338.jpg

На лоста за чистачките има един бутон отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Моля за малко акъл.....

Тия дни имах малко време и закачих vag com_а.

Всичко си е ок докато не превключих

_контролен модул енджин

_бейсик серингс

_канал 4

Подгрева стана дискотека мотора вдигна обороти и работата беше нестабилна.

Не съм сменял никакви настройки само гледах живи данни.

Като набих хикса на vcds всичко огасна и мотора се кротна.

Няма грешки(само умна дюза и късо към тампон на мотора-не вярвам да е от това.Карам я така една година вече) , всички показатели са в норма.

Не знам дали е от това , но след тази случка вече втори път заводската аларма се включва без причина.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дискотеката е нормална, вдигането на обороти също, нестабилната работа се дължи на дюзата и тампона.

Принципно се променя само аванса и от там звука на мотора.

Заводската аларма, може да и се намалят обемните датчици  до 50%.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.12.2017 г. at 0:42, elektro88 написа:

Във тая кола има нещо нередно....Според мен.
При положение, че е зацепена на 0.0градуса(100.2%) показва 15градуса ама на 16-17% (вместо на 20-30%).

Даже при зацепване на 0.0градуса би трябвало да е по-близо  към 30% показанието(тя си има 2градуса дадени механично , ако е зацепена на 4градуса да отива към 20%:lupe: ама тука е зацепена на Нула и пак е извън нормите:nixweiss:) . Според мен си е почнал да задържа и задира. Още малко и няма да може да изпълни теста.

Карай докато откаже хептен да пали и запише грешка(тогава ще почне да пуши бяло и да мирише сладникаво гадно)....После се знае...700лв авансаторно бутало. Само не я мъчете на стартер много, че ще думне и транзистора.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора тресе и работи нестабилно само като е закачен vag com-а. Имъче няма грижи по работата,усеща се съвсем лека вибрация в купето.Но ще приема че е нормално щом е познат проблема.

Ами тоя фокус със обемните датчици как се прави?

Мерси много за бърия отговор.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През вагком..Ама къде беше не помня, въпреки, че аз си го правих.

Мотора не трябва да тресе и работи нестабилно, въпреки, че е закачен на вагком. От тампона и дюзата е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз затова реших да питам тъка.

Мотора си работи като часовник-върти пали и заминава(да не ме чуе дявола само).

И онзи ден като разцъквам из опциите на vag-а изведнъж-ужас и безподобие.....пуф паф пуф паф дискотека.

Викам тука нещо се окоти...

Надърпах кебелите и всичко заспа.

По невнимание бях пуснал и някакъв чек на спирачната система че abs i esp блеснаха и те...И стях се видях в чудо докато разбера че на работещ мотор трябва държа спирачката 1мин. че да си направи теста и всичко угасна.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още едно питане.

Какво ви е мнението за монтаж на power box на тоя мотор.

От доста време ми се върти в глават но не намирам много инфо.

Ще ми се малко да я стресна само не искам сериозна намеса с ремап писане на софт и смяна на една щайга части.

Дали си заслужава.

Турбото е рециклирано, помпата вече гърмя уж е с доживотна гаранция след ремонта [emoji23].

Какво друго може да се счупи.

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пауър бокс ако е 150-163кс... И може би ще добута с родилни мъки  още малко. Ама не колкото до 180. Тука рестриктор са дюзите, не пропускат повече гориво. Турбината е 'по-малка" до колкото съм чел, за помпата не знам дали има разлика механично, но софруерно има. Имаше един потребител @coresnet с такава кутийка, лъжеше компа за горивото и караше помпата да пуска повече. Ама разхода му е с 2-3л повече от моя въпреки, че аз съм със 180кс.

По-добре си оправи тампона и дюзата... Ако искаш нещо с +1400 лв за дюзи и турбина  в Шумен и става 220-260кс. 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със 163 магарета.Но към момента такава инвестиция от 1400 не ми се прави(още оплаквам помпата....)

Идеята ми е да я позасиля малко в ниските,но ще продължавам да умувам за сега.

Поздрави и весели празници.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам няколко питания, тъй като ми се появиха няколко дребни проблема и реших първо да питам, в случай че се срещат често, за да не губя време да се ровя не където трябва

- първо: стрелката на температурата не ми работи (или по точно съвсем рядко сработва и после пак пада долу и не мърда), от няколко дни обаче изобщо не работи. Да сменям ли датчика или може да е от друго? Имал съм същия проблем само че с друга кола и там се оказа, че едно кабелче беше прекъснато и при неравности ту работеше, ту не. Засега съм си сложил един термометър да си гледам каква е температурата, но ме дразни и ми се иска да си работи стрелката на таблото. 

- второ: аварийните светлини не ми работят - по-точно - мигат само от лявата страна като ги включа, а иначе мигачите за ляво и дясно си работят. Но при паркиране или спиране някъде е неудобно, защото заблуждавам останалите. Същото се случва и когато заключвам колата с централното - светят само левите мигачи. С тоците принципно не съм много добре и мисля да си викна един познат жичкаджия да се занимава, но реших преди това да проверя тук дали не е някакво често срещано явление. 

- трето: искам да долея масло в скоростната кутия, тъй като отнякъде капе по малко (5 степенна автоматична е кутията), та въпроса ми е какво масло да ползвам и дали пробката играе ролята и на нивомер както е при някои коли или се проверява по друг начин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, loshdancho написа:

Пауър бокс ако е 150-163кс... И може би ще добута с родилни мъки  още малко. Ама не колкото до 180. Тука рестриктор са дюзите, не пропускат повече гориво. Турбината е 'по-малка" до колкото съм чел, за помпата не знам дали има разлика механично, но софруерно има. Имаше един потребител @coresnet с такава кутийка, лъжеше компа за горивото и караше помпата да пуска повече. Ама разхода му е с 2-3л повече от моя въпреки, че аз съм със 180кс.

По-добре си оправи тампона и дюзата... Ако искаш нещо с +1400 лв за дюзи и турбина  в Шумен и става 220-260кс. 

 

Не лъжи хората :D Разходът си ми е каталожния (около 12,5-13). Powerbox-а не лъже компа, моя конкретно удължава времето на соленоида за количество. Имах и дигитален бокс, който работеше по CAN, но с него не беше толкова бърза колата. Мога да се пусна с всяка сток 6-ца 180 к.с, няма да избяга ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай стига де:hilezh: нали си ми казвал, че под 13-14 не падала.Освен да си променил нещо...

Иначе това удължаване на времето, дефакто едц не го знае, начи си е излъгано.:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, зимата отива над 13. Иначе е под :D като цяло си гори колкото пише в книжката. Иначе за соленоида - така е, компа не знае какво се случва :D шменти капели... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми дава надежда.

Значи мога да си навия на ината и за около 200лв. да сложа една кутийка за да живнат макло 163-те и да видя ще се радвам ли ще плача ли.....

Изпратено от моят SM-G935F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих си правил експерименти с някакви евтини кутийки със съмнителен произход. Особено с душко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са евтини кутийки със съмнителен произход - не. Ако са от реномирани производители (някои от тях предлагащи се официално в дилърствата на Ауди!) - може. Не подценявайте тези "кутийки" ;) има доста труд (интелектуален) вложен в тях...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, ank написа:

Здравейте, имам няколко питания, тъй като ми се появиха няколко дребни проблема и реших първо да питам, в случай че се срещат често, за да не губя време да се ровя не където трябва

- първо: стрелката на температурата не ми работи (или по точно съвсем рядко сработва и после пак пада долу и не мърда), от няколко дни обаче изобщо не работи. Да сменям ли датчика или може да е от друго? Имал съм същия проблем само че с друга кола и там се оказа, че едно кабелче беше прекъснато и при неравности ту работеше, ту не. Засега съм си сложил един термометър да си гледам каква е температурата, но ме дразни и ми се иска да си работи стрелката на таблото. 

- второ: аварийните светлини не ми работят - по-точно - мигат само от лявата страна като ги включа, а иначе мигачите за ляво и дясно си работят. Но при паркиране или спиране някъде е неудобно, защото заблуждавам останалите. Същото се случва и когато заключвам колата с централното - светят само левите мигачи. С тоците принципно не съм много добре и мисля да си викна един познат жичкаджия да се занимава, но реших преди това да проверя тук дали не е някакво често срещано явление. 

- трето: искам да долея масло в скоростната кутия, тъй като отнякъде капе по малко (5 степенна автоматична е кутията), та въпроса ми е какво масло да ползвам и дали пробката играе ролята и на нивомер както е при някои коли или се проверява по друг начин?

Провери си показанията от температурния датчик дали са приблизителни с монтирания термиметър на топла и студена кола. Става с вагком. От там вариантите с два табло или датчик. За аврийните си трябва жичкаджия, коментирано е, че понякога проблема е в самия бутон за аварийните, може да се пробва с друг. Масло в скоростите....ако тече между скоростите и торконвертора....имаш огромен проблем, и ще гръмнат скоро. Отделно, че с малко масло има вероятност да запалиш пакетите и да тотализираш скоростите. Пробката е контролна, ама се докарва кутията  на температура и тогава се сипва на работещ мотор. Аз си ходя в Джемини-4  дваж годишно за проверка на нивото. Може да тече и от торсена, и от предния  диференциал. Трябяа да се яиди точно от къде, че  маслата са различни

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...