ltr Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Здравейте съфорумци , имам смешен но и неприятен проблем, моля ако някой има идея да сподели. Та при по- обилен валеж и спряла кола ( както и при автомивка ) в краката на водача се насъбира вода ( която не е кой знае колко , но ако обема на дъжда е голям и локвата става значителна ). При преглед не виждам очевиден теч от някъде , изглежда по-скоро като че ли се стича по корите от някъде. Ще бъда много благодарен ако някой има идея или е решавал подобен проблем да сподели евентулното решение.Колата е Ауди А6/4Ф 3.0 ТДИ 2005 Благодаря предварително и поздрави ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunshai Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Ако имаш модул за телефон час по скоро вдигай мокета в шофьорските крака и извади кутията под мокета.Ако има модул вътре 100% вече е леш... Link to comment Share on other sites More sharing options...
koceg Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 От двете страни на предния капак,близо до стъклото,има канали за оттичане на водата при дъжд,и постоянно се пълнят с листа и боклуци и се запушват,и в резултат водата се събира и влиза в купето през дупките за кабелите.Обикновено това е причината,провери ги тез канали за водата,100% са ти запушени,продухай ги с въздух,или бъркай вътре с някаква тел,и виж дали ще се реши проблема.Предполагам да си ок след тази процедура. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kainy Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Модула за телефона е в доста приятна кутия и ще му е трудно да се намокри, но е хубаво да се провери за щети, най малкото за да се изпере мокета. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sunshai Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Точно тази приятна кутия се пълни до горе и се оказва хубав басейн...повярвай ми доста такива кутий съм чистил . Link to comment Share on other sites More sharing options...
heveo1 Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Имаш ли шибидах Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 21, 2015 Report Share Posted September 21, 2015 Горят си модулите за блутута с лекота. Сигурно колата е със сменя о предно стъкло и са си оставили ръцете. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koceg Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 Отдавна ли я имаш колата?Отскоро ли се пълни с вода?Ако е така,едва ли ще е от стъклото.Нещо сменял ли си отпред под капака.Аз смених задния стоп и ми се напълни багажника,казаха стъклото било пропускало,пък то от стопа беше. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted September 22, 2015 Report Share Posted September 22, 2015 Хубаво е да се махне гумичката, която е като дросел за оттичащата вода до ТЕЦ-а под кората на чистачките. В България повечето коли седят на открито и се събират листа и се запушва дренажа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ltr Posted September 28, 2015 Author Report Share Posted September 28, 2015 Благодаря ви за съветите нямах време да погледна , но тези дни ще го направя според вашите съвети и ще разкажа какъв е резултата.За информация - има шибедак и него обстойно го прегледах за някаква влага ( първо в него се осъмних ) но всичко беше сухо като пустинята Сахара , но това което ми споделихте за болкуците ще го проверя и ще споделя. Благодаря още веднъж за отзивчивостта и поздрави на всички ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafirovp Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 (edited) За Авант съм чел, че тръбичката за течност към задната чистачка прави проблем, отделно тръбичките от шибидаха също. Във двигателния отсек има само 2 дренажа, от двете страни на клапана за парното нали? Има едно видео във тубата, един как ръга една тел под самите чистачки, че даже и тях свали за да отпуши някакви дренажи. Аз лично не съм виждал отвори под чистачките. Edited September 28, 2015 by zafirovp Link to comment Share on other sites More sharing options...
hysterics Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Това за тръбичката при авант прави мизерия в багажника при усилвателя и навигацията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Я го дай това видео да го видим Link to comment Share on other sites More sharing options...
kainy Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Най-добре си е да се използва правилния инструмент (има и по-сложни, но това е най-простото): Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Искаш ли да ти дам да извадиш моята чистачка да видим колко такива може да счупим Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafirovp Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Аз превъртях резбата на едно такова вече. Иначе ето го видеото. Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
N1995 Posted September 28, 2015 Report Share Posted September 28, 2015 Трябва скоба за вадене на лагери. Преди това 2-3 вечери да спи накисната резбата с някакъв препарат за клеясали болтове, ама нещо силно... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted September 29, 2015 Report Share Posted September 29, 2015 Моите чистачки излязоха супер лесно като ми сменяха предното стъкло като докарах колата... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafirovp Posted September 29, 2015 Report Share Posted September 29, 2015 На мен пък ми превъртя резбата на скобата за лагери от зор, пък беше хубава. Добре е да си нагласите след това чистачките по схемата, като се мери когато не са във по-горното положение(на всяко второ задействане се спират малко по-нагоре, за да обърнат перото).И все пак по темата, под чистачките няма никакви дренажи нали? Само пред тях 2те дупки до клапана за парното.Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpematop Posted September 29, 2015 Report Share Posted September 29, 2015 Едното е при клапана на парното, другото е под сервоусилвателя на спирачките. Ако искаш да отпушиш това при сервото, трябва да открехнеш пластмасовия капак при маншона от лявата страна и да бръкнеш навътре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MSM Posted September 30, 2015 Report Share Posted September 30, 2015 Здрасти, Ако все още не си си решил проблема, предлагам ти да провериш уплътнението под черната кутия с кабелите и буксите от купето към двигателния отсек - оградено в червено на снимката (мисля, че се води електрик бокс ). Процедурата минава през сваляне на чистачките. Теча идва най-вероятно от там, а насъбрали се листа само го усилват и учестяват, но не го причиняват. Това е много съществен проблем (недомислено от някой инженер), защото от там се стича директно върху едни от най-важните букси в цялата кола (кабели за компа на двигателя, дюзи, аларма, климатроник и т.н.). С течение на времето кабелите ще клеясат, ръждясат и ще се скъсат. Отделно е страничния ефект върху блутут и електрониката под седалката.Просто свали основата на кутията, почисти и сложи хубаво уплътнението и затегни уплътнението и основата на кутията към купето и направи тест преди да сглобиш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now