Jump to content

Възможен ли е пожар в колата придизвикан от DLR-а?!?!


VASKONAY

Recommended Posts

Аз си купих от един колега от фв форума. L&R май му беше ника. СмартДРЛ. Две години го ползвах да пали дългите на 30%. След като си сложих ксенона и лупите го откачих от дългите и сега с него си управлявам дневните лед светлини които монтирах.

До сега работеше безотказно, но от близо месец не тръгва при загряла кола. Трябва да се навра под таблото да потърся проблема.

Иначе много яка екстра. Въобще не се налага да мислиш за фаровете :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пали дългите на 30%. След като си сложих ксенона и лупите го откачих от дългите и сега с него си управлявам дневните лед светлини които монтирах.

Демек може да се програмира до 100% ?

 

 

Моя е от същия на L&R - нямам грижи и смущения.

Дано не ти откажат дългите на прожекторите, чуваш ли бучене от фаровете?

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се чува бучене от фаровете,вързах ДРЛ-то на късата светлина на а6 цата тъй като не намерих къде да се закача само за дългите светлини.

Ако някой може да даде зелен картон нека сподели

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обикновено се свързва в леглата на бушоните, в твоя случай вляво на волана - имаш си всичко необходимо там + отделни бушони за 2-те дълги светлини. Като гледам колата ти, вероятно си префейс и бученето при теб е от крушките явно. На фейса дългите са "лупата" с перде + рефлектора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да коша ми е преди фейса,на старата кола всичко бях навързал на бушоните и нямах проблеми.Тук всичко е на правилните жици на самия ключ с изключение на това че бучи.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Дано не ти откажат дългите на прожекторите, чуваш ли бучене от фаровете?

Не какво бучене имаш предвид?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложна ми е на мен електрониката и трудно мога да я схвана темата  :hilezh:  Кажи ми къде трябва да го чуя този шум - в купето или до самия фар. На фара съм чувал единствено как ми жужи китайския баласт, но тогава ДРЛ не работи. Не знам дали има значение, но къси/дълги ми минават през допълнително монтирани релета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да го обясня подробно - самия фар бучи, защото у/вото за дневни светлини към дългите регулира % чрез накъсване на напрежението (импулси), по принцип не е проблем, но на фейсовите ц5 пластината за дълги и нейния соленоид са вързани в паралел на дългата секция, съответно соленоида трепти. На една италианска кола видях, че това е разбило втулката на пластината за дълги. Не знам дали при хелата би се случило същото, но... Бученето не се чува при работещ двигател, особено 2.5 тди :) обикновено като се използва "изпрати ме" функцията се забелязва. Префейсовите няма от какво да се притесняват - там може да бучи, но е от крушката на фара само, не е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моят DLR модул е от колегата L&R! Монтира ми го колегата BUZZI, за което много му благодаря и близо две години не съм имал никакви проблеми, бучене на фарове и т.н. Просто бях много изненадан от случилото се на момчето, за това и пуснах темата, която мисля че не е незначима!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се опитам да го обясня подробно - самия фар бучи, защото у/вото за дневни светлини към дългите регулира % чрез накъсване на напрежението (импулси), по принцип не е проблем, но на фейсовите ц5 пластината за дълги и нейния соленоид са вързани в паралел на дългата секция, съответно соленоида трепти. На една италианска кола видях, че това е разбило втулката на пластината за дълги. Не знам дали при хелата би се случило същото, но... Бученето не се чува при работещ двигател, особено 2.5 тди :) обикновено като се използва "изпрати ме" функцията се забелязва. Префейсовите няма от какво да се притесняват - там може да бучи, но е от крушката на фара само, не е проблем.

Искаш да кажеш че за моя кош А6 Ц5 1997 година това че бучи не е проблем и няма опасност да се пре....е нещо или и аз не те разбирам?

 

Забравих да спомена и др.нещо.Аз сега съм го пуснал на късата светлина но съм настроил модула да бачка на 50-60% а преди си беше по заводски настройки на 30% и дългата светлина и нямах пр.

Редактирано от turbinata82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако под бучене имаш в предвид брум (шум, пръщене) от радиото, то можеш да се справиш частично или цялостно, като се екранира DRL модула, колкото по-добра екранировка - толкова по-добър резултат.

 

А колегата Ogip, има в предвид бучене (жужене) от фаровете, който звук не всеки ще чуе, понеже трябва доста да се ослушваш около фаровете, а и твоята кола няма такива моторчета на късите, за да ги чуеш.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако под бучене имаш в предвид брум (шум, пръщене) от радиото, то можеш да се справиш частично или цялостно, като се екранира DRL модула. колкото по-добра екранировка - толкова по-добър резултат.

А колегата Ogip, има в предвид бучене (жужене) от фаровете, който звук не всеки ще чуе, понеже трябва доста да се ослушваш около фаровете.

не си прав,гледам си от София ако искаш дай да се видим някъде и да видиш как си бучи от фара и то доста с радиото смущения нямам 

 

В прочем за какви моторчета става на въпрос колега Nikosaul?

Редактирано от turbinata82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали за халогенни фарове става въпрос, не си с ксенон, съответно нямаш такова моторче. 

Ако жуженето го чуваш в купето, провери дали имаш добра замасяваща точка на DRL-а.

 

Тези моторчета са на ксеноновите фарове на фейслифтовите Ц5, служат за би-ксенон функцията.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали за халогенни фарове става въпрос, не си с ксенон, съответно нямаш такова моторче. 

Ако жуженето го чуваш в купето, провери дали имаш добра замасяваща точка на DRL-а.

По принцип моя модел е смарт ДРЛ.Той се връзва на дългата (и по желание може би на късите светлини моите са без ксенон,да) не на халогените и аз там съм го вързал на късите но с увеличена мощност на 50%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 можеш да се справиш частично или цялостно, като се екранира DRL модула, колкото по-добра екранировка - толкова по-добър резултат.

Не помага това, тъй като екранизацията елиминира електромагнитните трептения в пространството около модула, а всъщност той ги предава галванично към доста и дълги проводници извън него, което си е сериозна антена, това има отношение към радиоприемането на някои коли,  както и към комуникацията с чейнджъра понякога.

 

.Аз сега съм го пуснал на късата светлина но съм настроил модула да бачка на 50-60% а преди си беше по заводски настройки на 30% и дългата светлина и нямах пр.

 

Абсолютно се загубва смисъла при свързване с късите светлини, дори в твоя случай - точно обратен ефект. Целта на късите светлини е да светят максимално силно и максимално необременяващо насрещното движение - демек силен и отрязан сноп, при теб става и недостатъчен с модула през деня. Всички фабрични DRL имат за цел да светят натрапчиво точно насреща, с премерен интензитет.

 

Както казах - бученето откъм крушките (само) няма проблем - те са достатъчно инертни и безгрижни, правоъгълните пулсации не им влияят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не помага това, тъй като екранизацията елиминира електромагнитните трептения в пространството около модула, а всъщност той ги предава галванично към доста и дълги проводници извън него, което си е сериозна антена, това има отношение към радиоприемането на някои коли,  както и към комуникацията с чейнджъра понякога.

 

 

Абсолютно се загубва смисъла при свързване с късите светлини, дори в твоя случай - точно обратен ефект. Целта на късите светлини е да светят максимално силно и максимално необременяващо насрещното движение - демек силен и отрязан сноп, при теб става и недостатъчен с модула през деня. Всички фабрични DRL имат за цел да светят натрапчиво точно насреща, с премерен интензитет.

 

Както казах - бученето откъм крушките (само) няма проблем - те са достатъчно инертни и безгрижни, правоъгълните пулсации не им влияят.

Мерси много за отговора.На предната кола имах проблем с дългата светлина когато бях вързал този модул(примерно при еднократно присветкване от моя страна) модула явно е получавал смущения или нещо си там и светкваше още 2 пъти затова сега го боднах на късите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ogip, един кондензатор в изхода на MOSFET ДРЛ модул елиминира напълно хармоничните честоти в т.ч. и в радиоспектъра.
Основният проблем е носещата честота. Екранирането е задължително в радиопредаването.

Редактирано от Nikosaul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за отговора.На предната кола имах проблем с дългата светлина когато бях вързал този модул(примерно при еднократно присветкване от моя страна) модула явно е получавал смущения или нещо си там и светкваше още 2 пъти затова сега го боднах на късите!

Ако си с модула на L&R това присветкване 3 пъти на дългите е нарочно и се нарича "светлинен клаксон".

Трябва да се заслушам някоя вечер за жуженето. При мен сработват само на пуснат мотор и трябва при спиране бързо да ги видя, но аз нямам фабричен ксенон- това означавали че пак имам тоя превключвател?

И моят DLR модул е от колегата L&R! Монтира ми го колегата BUZZI, за което много му благодаря и близо две години не съм имал никакви проблеми, бучене на фарове и т.н. Просто бях много изненадан от случилото се на момчето, за това и пуснах темата, която мисля че не е незначима!

Така е ама поне пиши от къде е бил купен модула и кои го е монтирал та да знаем какво да избягваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 явно е получавал смущения или нещо си там и светкваше още 2 пъти затова сега го боднах на късите!

Това си е опция на DRL-то. Не е смущение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с модула на L&R това присветкване 3 пъти на дългите е нарочно и се нарича "светлинен клаксон".

Трябва да се заслушам някоя вечер за жуженето. При мен сработват само на пуснат мотор и трябва при спиране бързо да ги видя, но аз нямам фабричен ксенон- това означавали че пак имам тоя превключвател?

Така е ама поне пиши от къде е бил купен модула и кои го е монтирал та да знаем какво да избягваме.

Ми то си пише. Колегите са от този форум и вие ги знаете. Сигурен съм!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...