Jump to content

А6 странен проблем


korekt_car

Recommended Posts

Здравейте,

Карам А6 4Ф 3.0 ТДИ 2005 и от извесно време след автомивка колата почва да набива доста грешки. В продължение на два дни след автомивката започва да изрежда грешка в ЕСП, грешка в адаптивни фарове, грешка в ръчна спирачка при запалени фарове те се рестартират (премигват), а при замерване с мултицет зареждането пада до 12 при премигването иначе си е нормално 14,4

Отваряни са и двете кутии под чистчките и двете са ок тоест няма влага по тях, около тях е чисто и няма окислени букси.

Сменил съм три сервиза но никои не може да ми диагностицира проблема камоли да го реши.

Така, че ако някой има идея или е имал същия проблем ще съм му благодарен ако сподели как да се реши.

 

post-3487-0-06458200-1444138472_thumb.jp

post-3487-0-42258600-1444138497_thumb.jp

post-3487-0-81292200-1444138537_thumb.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам, че на мен ми се случи (чакайки да ми измият колата с мазане на кожата - сигурно час) да ми изпише Undervoltage на MMI. Оттогава, спирам всички плафони, като я карам на баня ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааааа, да.

Аз принципно го правя това от време оно на всички коли, та в първия момент си помислих нещо във връзка с мокрене да не се получава при него.

От доста време не давам на мивка да ми изчистят те колата отвътре, мамата и еб@ват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема не е в акумулатора.

Сменях го с оригинален миналата година, а и първо от там започнах и аз по тестер на бош дава че акумулатова е на 94% тоест с него всичко е ок

но даде отново странна грешка в колата ми изписва, че е паднал тока а при проверка акумулатора е на 94% зареждането е ок.

Чудя се дали може да е от диоден блок на динамото ???

А динамото го правих преди два, три месеца (реле регулатор, ротор и всички лагери) но това рестартиране спиране да зарежда и по-голяма консумация на ток ме шашка както и всички майстори.

Редактирано от korekt_car
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да са много неща. На Стефан му беше заминал дебелия кабел от акумулатора, кофти контакти тук таме и тн. 10 годишни бараки като наще си страдат и все повече ще страдат от подобни глупости. Може да имаш вода някъде на 10те места където събира тая лодка и да прави отечка. Иди на някой жичкаджия да измери да види какво се случва с колата. Така по форума освен гимнастика на пръстите друга файда няма да имаш при такъв проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че само проблеми ни чакат е ясно.

На жичкаджия е от два дни вече трети майстор във Варна но никой не може да хване от къде идва проблема.

Плюса от динамото който е при двигателя съм го сменял преди 2 години.

Проверени са и двете кутии под чистачите там всичко е ОК. Къде другаде събира вода ????

Някой може ли да препоръча майстор във Варна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми отзад при навигацията събира, долу под седалката в блутута събира, отпред в дясно в краката на мястото до шофиора ако не се лъжа бяхме коментирали с Арсов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя къде се намира? Ако е кабела до въздушната кутия,онзи ден го гледах и стои на пластмасова стойка.Къде се натяга? Между другото днес ми закачиха акумулатора със някакъв уред и показа че е на 50 % заряд.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Виж си четките на динамото.На Мен ту ми зареждаше ту не и всички майстори казваха че е ел проблем

Защото ми даваше много грешки.Смених на своя глава четките и при свалянето на динамото се оказа че четки въобще няма,толкова износени бяха,смених ги и ВС в наред!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един модул , който е на задната страна на багажното отделение , при резервната гума. При мен проблема беше от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

замери волтажа грешките в модолите идват от лош ток, аз ми светваше есп, спирачки абс дори кутията изключваше на неотрална а на ваг имаше сигурно 50 грешки. никога не ми светна лампа за динамо. касмет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
На 10/7/2015 at 12:17, N1995 написа:

Ми отзад при навигацията събира, долу под седалката в блутута събира, отпред в дясно в краката на мястото до шофиора ако не се лъжа бяхме коментирали с Арсов.

Колега, някакво решение относно водата където се събира при навигацията. Изолиране на кабелите и евентуално да се покрие и усилвателя. Къде точно се събира водата? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това няма да ти реши проблема с водата. Стандартния проблем с водата при навигацията е от отводнителната тръба. Доколкото разбрах и в Порше не я заменят, а просто слагат шлаух около нея и готово. Аз имах този проблем, както и теч заради уплътнението на багажника (комби). От уплътнението ми събираше вода върху щората, а от тръбава върху усилвателя. Уплътнението май беше 170лв, само оригинално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...