Jump to content

Aуди А4 Б8 комби


Recommended Posts

Имам нужда МНОГО ама много да оплюете следните обяви.

 

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11438772341004129&slink=ast34e

 

http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=270289687&cd=635674043690000000&asrc=st

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=208370236&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&scopeId=C&zipcode=&export=NO_EXPORT&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&categories=EstateCar&features=FOUR_WHEEL_DRIVE&isSearchRequest=true&sortOption.sortOrder=ASCENDING&fuels=PETROL&minFirstRegistrationDate=2008-01-01&maxFirstRegistrationDate=2010-12-31&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=9&pageNumber=1

 

едни еретични мисли ме гонят от 7 дни по всичко което изчетох (обърнах внимание на мненията на robobug, ако може да се купува нова кола - sure ама нема толко пAри) - 'новия' матор 239кс дизел (предпочитам ръчка макар, че не знам колко е разумно). Колебая се за големия матор обаче - държа да е 4х4. 

 

Ултимативното ми решение на проблема би било А4 комби 2.0ТФСИ 4х4 от към екстри държа на 4 основни другите са ми все тази...

- ксенон

- кожен салон

- мулти волан

- климатроник

 

на месец имам минимум 1500 км като дори 2 уйкенда да мръдна някъде отиват на 2-2.2к км на месец на година не карам повече от 30к до 35к.

 

Общо взето мисля, че тези автомобил пасват минах през следните разногласия за себе си :

 

- Ауди А6 4Ф 2.7-3.0 комби 4х4

- Ауди А6 4Ф 3.2 ФСИ 4х4 комби

- VW Пасат 3.2 фси комби 4Motion

- VW Пасат 2.0 TDI CR комби  

 

За VW-тата имам следното изискване: Навигация/Кожа/DSG/Мулти волан.

 

Като цяло не ме притеснява ТЕХНИЧЕСКАТА поддръжка на автомобила(ест да не го взема от обора..) толкова колкото разхода. За 3.2 ФСИ мнение от СОБСТВЕНИК на такава А6-ца софийско градско е 12-15 това ме 'спира' най-много. Пример за момента тръцо ме вози по 12/100 чесън и ми е супер, но взе да ме оставя. (не ме хранете за тръца моля Ви :) )

 

Наясно съм че 2.7-3.0тди идват с едно ПОНЕ 10/100 градско, но 10 < 15, но пък поддръжка на дизел си е приключение без край.

 

Общо взето бюджета варира от 12к нагоре доо колкото жената даде да се развърже кесията. НЕ бих се церемонил да дам и някои друга хилядарка отгоре, НО да знам че този автомобил е здрав надежден и в близките Х години няма да ме ангажира от към техническа поддръжка.

 

Винаги съм склонен да направя разумен компромис стига автомобила да си заслужава.

 

Last but not least - искам нова кола, не искам 15 годишен автомобил който вече е цъкаща бомба. (целя се в 7-8 годишен).

 

Помагайте!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4/В8/ е винаги пред ФВ Пасата.А6/4F/ фейс също.

Темите във форума си ги чел,няма смисъл да се повтаряме,но щом те блазни най-вече разхода си за дизел.

Другото-в момента ФВ ги плюят много,но 2.0TDI CR /2009-2010 години/ няма нищо общо с тея работи за парния локомотив-ела да видиш дизел 2008 с DPF на реален километраж-не можеш си изцапа пръстите в ауспуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да съм прям зетя ми кара Пасат Б6 2007 ПД и неговия ауспух е по чист от на 80% колите тук.. бесен съм че пасатите нямат 4motion със 2.0ТФСИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След забежките ти към Субару, гледам си се ориентирал правилно. Аз лично бих избрал Б8 пред пасат. Ако трябва да ги подредя 4ф фейс > б8 > пасат. Съответно ако караш повече градско Б8 е по-добрия избор. Сигурно си чел, но да припомня, че при 3.0 дизел 239кс може да имаш проблем с помпата. Райно може в повече детайли да сподели до кой вин са проблемни. Иначе 3.0 тди е прекрасен избор, както за а4 така и за а6. Пъргав, балансиран и икономичен мотор. Ако си късметлия може да попаднеш на тфси което не е маслояд.

Колата от първата обява ми изглежда като на 300 + хиляди км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

johnny_ случва се млади сме :) 

 

1. Проблем с помпа ? - това съм го изтървал някъде можеш ли да поясниш ?

2. Едно хубаво 2.0ТФСИ 4х4 авант не намирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И доста трудно ще намериш, също и читаво 3.0 ТДИ, защото аз от 2 месеца следя обявите защото искам да сменя 2.0 с 3.0.

Ако искаш 2.0ТДИ има доста хубаво което се продава сега на колегата Райно.

Редактирано от grozdev_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,7tdi са предимно на предно. Не върви, а харчи малко по-малко (несъществено от 3.0).

3.0 Фейските почват от над 18-20к.

3.0 не фейс си прави 15 градско дизел от собственик на такова, дето го смени за Д3 бенз. Особено 4х4 и автомат. 3.0 дизел на Е90 4х4 автомат прави 12-13, 4ф не фейс е по-тежка и лакома.

3.2 фси знаеш на Павката, че средния на бордовия му е 16.

2.0ТФСИ по ежедневния маршрут ще е на 10/100. Голф5 с тоя мотор до Румъния даде 9.8 със 140-160, а настъпването в прохода 14. Голфа е 300 кила по-лек, значи пак 12-13 при нормално-стегнато каране.

Пасата е грозен.

Вземи си някое 2.0тди в пасат или Б8 и стига се занимава с глупости. Б8цата е по-хубава от всякъде, ама там 20к тряя ти е бюджета.

п.с Твоя кошер е на около 700 000км, как няма да те изоставя ?

 

п.с2 Вкарваш си трън в гащите със сравнително по-нов и голям мотор, ама парит са си твои

 

 

Казах ти - вземи си някоя корейка 2008-2010г за никви пари, наблъскана с екстри и евтина поддръжка. Не си аз, не ти тряя тоя голям мотор, да се тоталнеш и с него. Караш като баба ми и 140кс с чип спрямо твоя кошер ще ти се видят като самолет.
 

Или виж някой Авенсис 2007ма. Поне ремонти няма правиш.

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авенсиса е няма такъв неманеврен туч.В града ще ти се стори,че караш мадара с ремарке.За бензиновите TFSI мотори,трябва да си знаеш,че ще носиш тубичка с масло в багажника.На колега Райно б8-цата е това което търсиш,но е над бюджета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и аз не разбрах бюджета 12-15к Лв ли е или Евро...но като цяло има няккаво значение, макар и минимално:) ...но за б8 е панацея, ако става дума за левове...то и за Евро е малко IMHO ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Парите са му 10-12-15к ЛЕВА. Хич не знам къде е тръгнал за фейслофтова 4ф, В8 и тн.

Шанса му е да се вмести в труп 4фка tdi, някое 3.2 пасаторче или 2.0CR passat

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги, от кога почна да ми броиш парите ?! :)

На Павлю на ФИС-а му пише 13 не 16, иначе всеки кара както му е комфортно / бабешката или джигитската.

 

Бюджета стартира от 12к лева и свършва до 21к-22к лева като фейсово 4ф е много далеч от сметките.

 

И защо по дяволите слагаш по 2 литра отгоре на всяка стойност нали карам като баба :)

 

На Райно Б8цата е бонбон, но не мога да си я позволя. Нещата си отиват към Пасат 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е а6 4ф сии ма някои ограничения, 3.0д само след фейса си заслужава, 3.2 пък го няма във фейса. Ръчка си заслужава и при двата мотора много по добре е от автомата но пък той си е по комфортен. Въпрос на избор. Ако е Б8 най балансиран с оглед на парите е 2.0тфси.

Според мен ако те устройва б8-цата я вземи нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги, от кога почна да ми броиш парите ?! :)

На Павлю на ФИС-а му пише 13 не 16, иначе всеки кара както му е комфортно / бабешката или джигитската.

 

Бюджета стартира от 12к лева и свършва до 21к-22к лева като фейсово 4ф е много далеч от сметките.

 

И защо по дяволите слагаш по 2 литра отгоре на всяка стойност нали карам като баба :)

 

На Райно Б8цата е бонбон, но не мога да си я позволя. Нещата си отиват към Пасат 

 

Да, добре. Фиса му когато го попита толкова ли е разхода му показваше 15,8. Не 13. Паметта ти е странно къса.

Сметка на парите не ти правя, ама ше си го набиеш и ще ти се смея как ще плащаш и ти 10г за няква купчина ламарини. Тамън си заделил нещо и дай ги набием в няква ламарина. Ти си знаеш де, ще те поздравя ако ръснеш 20к за кола и толко. Ти ще си береш после плодовете, сладки или кисели.

Но нищо де, като вземеш някое 3.2 фси обещавам да те взимам като ходя към офиса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва ако не 'фърлиш турбина :D

Модераторите могат да заключат темата благодаря на колегите за изказаните мнения. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...