Jump to content

Питане за диференциално налягане !!


Recommended Posts

Здравейte колеги  !!Искам да  попитам 1,2 ;) !Става въпрос за 1.8Т с чип около 190 коня е ,а турбото надува на около 1.1 , 1.2бара!Газовата система е Фобос 1. Само информативно да ги кажа тези неща да знаете за какво става въпрос!!На скоро сложих ето такъв изпарител http://nigsgas.it/#/...cts/open=6&id=0и всичко беще ок до момента в който не заредих скапана газ и в момента в който настъпвах колата започваше да забива после да тръгва и пак да забива и така все едно не и стигаше газ.После заредих на други и го правеше доста по малко, но колата спря да върви.Имам кабел и след като го закачих ми направи впечатление че диференциалното налягане от 1350 мбара(празен ход)при настъпване стигаше до 780мбара (при натоварен двигател),а при отпускане на газта скачаше до 3Мбара.Свалих филтъра за течна газ и беше доста мръсен а е на около 2000км и го смених след което малко се оправиха нещата но пак не ми харесва!Въпроса ми е това нормално ли е толкова да пада диференциалното налягане  или изпарителя който е на 1 месец е дефектен ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали и клапана на изпарителя и го почисти. Ако и тогава има проблеми провери дали от щуцера за вакума не надува газ.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е знак че изпарителя е заминал ли?

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бре младеж, първо почисти клапана пък тогава ще мислим дали е заминал изпарителя.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапана е ок ! Свалих филтъра за газовата фаза който е от този тип https://www.google.bg/search?q=%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80+%D0%B7%D0%B0+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%84%D0%B0%D0%B7%D0%B0&biw=1366&bih=669&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQsARqFQoTCNP0-M6Kz8gCFURaLAod-CAJuQ#imgrc=MaROweXcLd-2ZM%3A който е на около 2 хиляди и сложих стария който е ето такъв http://dox.bg/files/dw?a=bb8fc1299e и с него колата върви с по голяма лекота и налягането пада от 1350 до около 1000 и си върви нормално !След това купих нов https://www.google.bg/search?q=%D1%84%D0%B8%D0%BB%D1%82%D1%8A%D1%80+%D0%B7%D0%B0+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0+%D1%84%D0%B0%D0%B7%D0%B0&biw=1366&bih=669&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQsARqFQoTCNP0-M6Kz8gCFURaLAod-CAJuQ#imgrc=MaROweXcLd-2ZM%3A ето такъв като мислех че се е задръстил от скапана газ !Сложих го и колата пак стана мудна като преди и налягането пак започна да пада доста повече !Може ли да е с по-малка пропускливост и затова да ми създава тези проблеми ?

Редактирано от alexx_1990
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да прав си извинявам се ! Ето това е http://bsm-bg.com/index.php/bg/products/car-injection-systems/izpariteli/331-n-i-g-s-r-due-300 !

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареждането с лоша газ е съвпадение някакво , провери си вакума, скобите на маркуча за газта от изпарителя до дюзите . Като я вържеш с лаптопа ГИ какво казва ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сложих нов филтър по голям и за сега си върви добре,но на лаптопа не съм я закачвал днес защото нямам възможност .Маркучите за газта съм ги проверил със сапунена пяна и не издиша от никъде ,а маркучите на вакумите са сменени всички преди време и на буустметъра показва -0.7 което знам че е нормално !Утре ще я закача и ще пиша какво показва .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги проблема остава ! Сега пробвах колата .Като я карам леко си върви и в момента в който я настъпя тя забива после пак тръгва и пак забива и така !Налягането пада от 1350 до 300 дори в някой случай .Помагайте !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега мисля че трябва да имаш филтър подобе тип http://www.shop.stargasvedrare.com/image/cache/data/filtri/130620111014-500x500.jpgна самия изпарител ,него чистил ли си ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като проблема ти както каза е дошъл след зареждане на лоша според теб газ се мъчим да го открием някъде по веригата запушване ,но като че ли няма такова при теб.Можеш да увеличиш малко налягането от винта на изпарителя също така си с турбо и ако рейката ти се снабдява с газ само от една страна те съветвам да махнеш тапата от другата и да сложеш щуцер и доставиш газ от двете  страни . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега принципно след като сложих новия изпарител колата вървеше перфектно без никакви такива проблеми !Искам да кажа че със инсталацията която е била до сега колата не е имала проблеми и тъй като проблема е в налягането дори да и пусна газ от другата страна то как ще се реши проблема с налягането ? Единственото което ми идва наум вече е или некво сериозно запушване и аз незнам къде или изпарителя се предаде след месец работа !За друго не се сещам . Ти нещо друго имаш ли на идея?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С каква сонда си на бутилката, възможно е да има проблем със скоростният клапан на сондата.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето такава е сондата колега  http://fobosgas.com/product/132/komplekt-multiklapan-nivomer-mimgas-feroni-sas-senzor-nivo.html

Редактирано от alexx_1990
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има по някоя дефектна бройка в почти всяка партида, която страда от проблеми със скоростният клапан. Сондата е за тръба ф8 нали?

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги свалих сондата,но съчма няма ! Нали съчмата трябва да е под тази тръбичка която дърпа газта от бутилката ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ползвам темата на колегата и аз да питам за 1.8 тръц за диферентното налягане. как компа го разчита като на място е вакум около 0,30-0,40 и след 2000 об като мине от вакум в надув? компа е Тамона и в софтуера му няма отметка че колата е турбо.

още нещо- вакумчето което е от колектора до изпаритела и мап сезора на газовата  от вакум като стане надув какво става с изпаритела и как работи той защото симптомите на колата са същите каот на колегата. тръгва забива пак тръгва минава на бенз....

изпаритела е tomaseto а рейката OMVL. може ли тая тамона да работи на турбо кола или направо да се реже и да се сложи фобос или нещо друго което може да подкара турбо да работи що годе нормално без да се кара на заварка на газ. 

октавия 1.8t 20V ARX

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте Колеги ! След като прегледах всичко и се оказа че няма проблем по тръбите реших да отида до газаджията ! Отидох при него и той вдигна налягането и намали времената !Колата спря да го прави за 1 2 дена и после започна да го прави отново ,но по рядко ! Направи ми впечатление,че когато я запаля на студен двигател държи диференциално около 1490мбар,а когато загрее пада до 1320мбар!Нормално ли е ?Когато настъпя колата диференциалното пак пада много до около 550мбар на 1-ва .На следващите предавки не толкова !Другото което е че като я карам леко в градски условия и колата мине 2000 оборота изобщо не се усеща колата да дърпа което е хубавото при тоя мотор !Предполагам че е до настройка това не знам !

Редактирано от alexx_1990
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Запушено е някъде и недостига газ или изпарителя е за мембрани. Филтъра на газовия клапан на течната газ сменен ли е?

Ако работи добре на високи не е от филтри и трябва да се пренастройват карти и т.н.

Редактирано от iwanst
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...