Jump to content

Покупка на A3 (8PA) дизел...моля за мнение по обява


Recommended Posts

Свържи се с колегата и пиши ако искаш какво сте се разбрали, хора сме все пак - ще стигнем до консенсус.

Разбира се, че ше напиша какво става. Все пак редно е. Вие тилкова ми помагате, че не виждам как ще стане другояче. Та с него (колегата Holz_8885) засега не успяваме да се срещнем. Имам още 2-3 варианта върху които работя.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За тази А3-ка какво мислите?

Сали някой я е гледал вече?

Според годината и фейса, следва да е вече с 4 буквеният мотор, т.е. с Common Rail мотора и без вс болести от преди фейса, чиито модели вс ме съветват да прескоча...

http://mobile.bg/details/11442509275399523

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде да почна.....  :steinigung:

 

Колата не е фейслифт и е творение-чудо тип Франкенщайн! То не са фарове от А4, то не са "Ремуси", неоригинално радио/навигация (китайска имитация), лентата с копчета в централната конзола - сглобка от няколко (и то лоша), воланът е ретрофитнат, копчетата му не са от A3 8P, климатроникът е от фейслифт (което значи, че не работи правилно) или е направи си сам "хибрид" от фейслифт бленда и нефейслифт хардуер, триъгълниците са обшивани допълнително (с изкуствена кожа :huh: ), страничните огледала са някаква евтина имитация на фейслифтови A3 8P (но не са и дори визуално се разминават доста, да не говорим как са монтирани, забележи пластмасовия триъгълник пред счупване), гумите са грешен размер, маската отпред е сменена с неоригинална, дифузерът отзад е неоригинален.... и разбира се нямаше как да се мине без черешката - червени спирачки, всевъзможни абсурдни и противоречиви лепенки по екстериора (3.0 TDI, S3, т.н.) и (евтини) светодиодни крушки в купето.....

Стига ли или да се вгледам още?  :hilezh:

Тази кола изглежда като продукт на Pimp my ride for 100$. 

 

Имам някакъв спомен, че колата е "форумна", не искам да обидя собственика, но.... не знам как да коментирам по друг начин обекта на снимките.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто с нетърпение чакам коментара на колегата #moonland :)

самата обява крещи Перник.... :D с това 3.0TDI и тази снимка на ремуса :) колко ли реални ще са годината и километрите

Колега най-добре се насочи към автомобил с доказан произход, а не с гаражен "селски" тунинг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах такива подозрения, но все пак исках да чуя и вашето компетентно мнение, не на последно място това на колегата Moonland. Благодаря. Търсенето продължава.

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е просто-комън-рейл мотор в А3/8Р,8РА/ за тея пари няма.

Става дума за фейс от 2008 година нагоре,там цените са други.

Преди фейса 2.0TDI са помпа-дюза мотори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах тематати колега и освен "читави" италианки и екземпляри с "читави"мотори от далечната 2005 нямаш големи успехи

и особено с това последно предложение разцепи :)

малко с трици маймуни искаш да хващаш :)2008 за 13600 си направо :) в десетката без пари :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За добро или зло tonko2.0T и rexton са напълно прави. Ако бюджетът е под 15 000 просто си избий от главата фейслифт. За толкова трябва да си доволен ако намериш читаво 2.0 TDI с някоя друга по-базова екстра и на под реални 200 000км.

Много пъти е воден спора за това колко струва (или както някои обичат да го обръщат - "колко трябва да струва" според тях) една A3 8P, но фактите са си факти, останалото е илюзия и самозаблуда. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да-да, разбира се, че е така.

Но човек не трябва да се отказва са търси!

Относно "кое колко струва", смятам че цената сама се определя или с други думи казано, струва толкова на колкото "има сделка" (реално сключена сделка или осъществена продажба). Всичко друго е спекула. На Купувача винаги ще му е скъпо, а на Продавача винаги ще му се струва че я "дава еФтино".

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не опират нещата само до сделката. Важно е след сделката реално на какво ставаш собственик - на полиран милионник с редица прикрити проблеми или на това, за което се подписваш. И там е ключа и причината да има един лаф за еднва сврака, която също била доволна от сделката ;)

 

Но за това сме тук - можем да дадем съвет, останалото е в твои ръце :) А сделка и за горната кола лесно се сключва. Това е най-лесното.

 

 

 

без вс болести от преди фейса, чиито модели вс ме съветват да прескоча... 

 

Не знам кой и на база на какво ти дава такива съвети, както и точно за какви болести става дума, но 2.0 TDI е най-масовия двигател в A3 8P.... Като изключим главите при някои BKD двигатели, друга фабрична слабост или проблем от такъв характер няма, а това, че в интернет можеш да прочетеш за всевъзможни други проблеми с 2.0 TDI се дължи на огромния процент такива двигатели в купето! Поне 3/4-ти и от притежателите на A3 8P в този форум също са с 2.0 TDI, над 90% от тях с коли от преди фейслифта. А че фейслифта е по-рафиниран и по- във всяко едно отношение - мисля спор няма, но не виждам причини да се бяга от A3 8P от преди фейслифта.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой и на база на какво ти дава такива съвети, както и точно за какви болести става дума, но 2.0 TDI е най-масовия двигател в A3 8P.... Като изключим главите при някои BKD двигатели, друга фабрична слабост или проблем от такъв характер няма, а това, че в интернет можеш да прочетеш з авсевъзможни други проблеми с 2.0 TDI се дължи на огромния процент такива двигатели в купето! Поне 3/4-ти и от притежателите на A3 8P в този форум също са с 2.0 TDI, над 90% от тях с коли от преди фейслифта.

От прочетеното дотук и казаното ми от колеги разбрах, че проблемите са:

1. Пукащите глави

2. Шестограма на маслената помпа

3. Компресора (по данни от колегата Holz_8885)

Компресорът с периферията-2.800 лв. ( финансова бомба във всяко А6 4f, Q и А3 8P, произведено 2006-2008..., както и ключа е обща детска болест ) също е закупуван от Дюселдорф, не за друго, просто тук ползвам отстъпки.

4. Дюзите на Siemens за 20.TDi 170кс (BMN)

Както и един познат от Porsche, който каза, че принципно комън рейла (след 2008г., с 4 буквените мотори най-общо казано) е по-безпроблемен от предишните мотори. Това е само за моторите казано, а не за Audi A3 конкретно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата - факт, но не за всички 2.0 TDI, даже не за всички BKD.

Шестограмът - важи само за 2.0 TDI в А4 (надлъжен), при А3 такъв проблем няма!

Дюзите при 170PS са просто един скъп консуматив... Когато човек иска да кара най-мощното TDI за модела трябва да може и да го поддържа...

Компресорът е частично слабо място при някои A3 8P, без значение от двигателя и поколението. Същото важи за водната помпа. Но проблемите не са чак толкова често срещани, а и няма как да избягаш от тях, дори след фейслифта. Просто тези компоненти не са предвидени да издържат прекалено дълго. При други модели и марки също е така с тези или други компоненти.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега с много негативна насока си тръгнал да си вземаш автомобил втора употреба

всяко нещо което се ползва рано или късно всършва житейския му път

"и чук да е ще се счупи"

сам си прецени дали искаш да караш мощното 2.0 170коня 8Р и да ти прави кеф как се изпъва на 2-ра и 3-та

или 1.9 което е леко по тромаво за това купе

и както излиза по думите ти всяка една кола има своя проблем

тук се коментират едва ли не само проблемите и всеки си мисли бахти каруцата колко се троши да, но това е съвкупност от разлини фактори обслужване експлатация и какво ли още не

ако се пусне анкета колко от нас са нямали никакви проблеми със своите аудита %-та сигурно ще е поне 95% безпроблеммни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уууу 95% е крайно оптимистично, но иначе си доста прав. :) и все пак човек не може да иска да кара мощна кола и да реве, че частите/консумативите и са скъпи :) двете вървят ръка за ръка. За това е хубаво изборът да става спрямо джоба и нуждите. 100 коня на купе като А3 са напълно ок за ежедневна/градска употреба. Който иска повече - има и повече, но съответно за повече, а от един момент нататък поне за мен се обезсмисля покупката на дизел, ако целта е спортно поведение, а не икономия на гориво при по-голям годишен пробег. Неслучайно над 170Ps друг дизел в купето няма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така мисля, че процента на безпроблемните би бил много голям

а колкото за 170коня мои приятел има А3, а аз съм карал на голф

много голямо удоволствие прави и до колкото съм запознат разлика в разхода при 140 и 170 няма да не кажа че при 170 е по нисък

даже точно такова съм карал през Хаинбоаз и на завойте си е в голям + при изпреварване на камионите  :magic:

 

в една кола важно е сърцето

държили постоянни обороти, няма ли бял пушек от изпускателната система, при запален мотор като отвориш капачката на мотора за масло леко трябва да излиза като пара, при вдигане на 30км.ч не регистрира ли грешка на таблото автомобила е ОК

всичко останало си е нормален консуматив

Редактирано от rexton
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко от колегите, даже и не знаят за проблемите по колите си. 3/4 от хората които познавам, карат колите си докато не спрат и чак тогава започва да се гледа за проблеми. През това време, по колите им има толкова много прикрити (замазани) ядове, че ме хваща страх.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам и много, които карат със знайни Х-найсе проблема, но "всичко е наред, движи нормлано, доволен съм" :)

Колите без никакви болежки са изключително малко, още повече предвид средния пробег и възраст на тези карани у нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...в една кола важно е сърцето

държили постоянни обороти, няма ли бял пушек от изпускателната система, при запален мотор като отвориш капачката на мотора за масло леко трябва да излиза като пара, при вдигане на 30км.ч не регистрира ли грешка на таблото автомобила е ОК

всичко останало си е нормален консуматив

Благодаря.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От прочетеното дотук и казаното ми от колеги разбрах, че проблемите са:

1. Пукащите глави

2. Шестограма на маслената помпа

3. Компресора (по данни от колегата Holz_8885)

4. Дюзите на Siemens за 20.TDi 170кс (BMN)

Както и един познат от Porsche, който каза, че принципно комън рейла (след 2008г., с 4 буквените мотори най-общо казано) е по-безпроблемен от предишните мотори. Това е само за моторите казано, а не за Audi A3 конкретно.

Относно това колега ,че моторите комън рейл са по безпроблемни мотори все още не е доказано защото не са успели поради по новата си година да навъртят по 400-500 000 км,че да започнат да ги вкарват като нов внос в БГ на по 138 000 км и да започнат от 140 000 км да правят проблеми,като пукане на глави,дюзи и всички филми там където се сещаш.Ако държиш да е комън рейл мотор ето ти една обява която можеш да погледнеш и да изкажеш мнение а защо не и да я притежаваш/колата/.http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=216913792&export=NO_EXPORT&scopeId=C&zipcode=&doorCount=FOUR_OR_FIVE&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&ambitCountry=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxFirstRegistrationDate=2009-01-01&minPowerAsArray=125&minPowerAsArray=KW&maxPowerAsArray=125&maxPowerAsArray=KW&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=8&pageNumber=1.Щосе отнася до BMN мотора аз съм страшно доволен от към вървеж,разход и какво от това че е със сименс дюзи/някой казал че сименс били проблемни но защо и как не съм намерил информация защо са проблемни/а моите смея да твърдя че са перфектни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите на Сименс за 2.0TDI се сменяха гаранционно преди време при дилърите на съответните марки/Ауди,ФВ,Шкода/ и хората си карат колите.

Комън рейл мотора е по тих от помпа дюзата,просто ВАГ го наложиха по-късно от своите конкуренти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да моите са сменяни по акция в Ауди Германия преди 50 000 км.Незнам с какви ги сменят,със същите или с Бош/на тандем помпата пише Бош./.А що се отнася до комън рейл моторите,вярно че са по скъпи и може би с литър по малко горят на 100.Чувал съм също че е приятен мотор за каране,но се съмнявам да е по динамичен от помпа дюза.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпа дюзата работи на по-високо налягане от комън рейл мотора.

Примерно-при А3,2.0TDI с CR мотора е по-малко килограми от 2.0TDI с PD мотора,дребни неща са,но всичко с времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...А що се отнася до комън рейл моторите, вярно че са по-скъпи и може би с литър по-малко горят на 100...

Ако 1.9TDi гори 4.7 извън града, 2.0ТDi (140) 4.8л/100км, то тогава новите комън рейл мотори 3,7л/100км ли ще харчат?

ПП. Колеги, от чисто любопитство, колко харчи на магистралата 2.0TDi BMN (170кс) със скорост 140км/ч? Предполагам ще е около 5л/100км, но да кажат собствениците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако 1.9TDi гори 4.7 извън града, 2.0ТDi (140) 4.8л/100км, то тогава новите комън рейл мотори 3,7л/100км ли ще харчат?

ПП. Колеги, от чисто любопитство, колко харчи на магистралата 2.0TDi BMN (170кс) със скорост 140км/ч? Предполагам ще е около 5л/100км, но да кажат собствениците.

post-94737-0-81021800-1445979607_thumb.jpost-94737-0-47759300-1445979632_thumb.jpost-94737-0-11744000-1445979684_thumb.jПътят е София-Русе,засичането започна от комплекс Плаза на Ботевградско шосе.П о снимките ще разбереш доста неща,бордът ми е на 99,9 процента верен засичал съм го многократно от пълен до пълен резервоар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези цифри, няма такъв разход, колегите в подфорума на А3 8Р са споделили разхода си погледни там, за мен цитираните от теб цифри са трудно постижими...

Редактирано от Ropotamo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...