mitkooo Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Колата от заглавието,докато беше топло почти нямаше проблем,завърташ ключа за палене и нищо,нито звук от стартера пълна тишина,светят си лампите само на контакт,след втория опит палеше докато беше топло,обаче сега е студено и пали от десетия опит,просто завърташ ключа и нищо,тишина.Днес изобщо не пожела да запали,някакъви насоки,клеморед,маса,какво да търся.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nuriev Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Клеморед колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkooo Публикувано 23 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Афн 99фейс дали ще стане на мойта 96г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 Взимай нов клеморед Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nuriev Публикувано 23 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2015 И за предпочитане-оригинален,да ти е мирна главата после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
w0r7h Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Също така може да е бендикс,при мен беше същия проблем и го локализирах ме като стартера е в завъртяно положение за запалване на двигателя и друг човек чуква с тръба на стартера,ако завърти и запали значи е бендикс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 1 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 (Редактирано) В твоя случай блокират четки или са износени и кгато го чукнеш дава контакт и съответно завърта стартера ;-) Цитиране на предходно мнение! Редактирано 1 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 (Редактирано) Коелга, и аз сменях клеморед на моята каляска поради причината че даваше на контакт, но не въртеше стартера! Купих оригинален клеморед за около 30 лева с отстъпка от Auto1. Клемореда се сменя доста лесно, трябва да свалиш кората под волана и тези около волана, ще го видиш, той е разположен в края на контактния ключ. Както е писал колегата по-горе вземи си оригинален защото това е много важна част от ел. системата и да на нямаш ядове после. Поздрави! Редактирано 3 Ноември 2015 от Stoqn.Tumbev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 (Редактирано) Стояне, как смъкна цената на оригинал до 30 лева, който в магазина е 90 лева ??? Редактирано 3 Ноември 2015 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 3 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2015 (Редактирано) Мой приятел ползва голяма отстъпка и с негова помощ... а и не е купуван от София че тук цените са доста различни.По спомен казвам за цената защото беше преди година тази процедура, но тази цифра ми се върти в главата може и 40 да е било... Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Ноември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkooo Публикувано 5 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Купих клеморед и го сложих,пак същата работа,идеи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 5 Ноември 2015 Е, остават по вероятност стартер, маси, акумулатор, почвай ги поред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 6 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2015 ...или малката кабелна обувка с тънкото кабелче на шалтера Що не му пуснеш на тоя стартер два кабела с един допълнителен бутон, ей така временно за пробата И стига с тези глупости "оригинален" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
БатеВладо Публикувано 8 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2015 По скоро залагам на четките.Сваляй и сменяй.Преди това качествена обработка и проверка на ротора.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване