loshdancho Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 (Редактирано) ebeyTRANSIT FUEL PUMP TIMING SOLENOID BOSCH TYPE VP44 BRAND NEW BOSCH Ама на колко милиграма/цик? Грешка, май не е този. това е авансаторното бутало. Намирам го само в комплект с всичко в ибей...1 467 045 031 BOSCH FUEL INJECTION CONTROL UNIT 0 986 444 938 Редактирано 30 Октомври 2015 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jordan Atanasov Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 (Редактирано) Някой модели на вп44 излизат с клапан който стига 80мг гориво , но за жалост повечето са с 50мг . 2.5 180 кс може да стане повече от 200 кс , но трябват по-големи разпръсквачи , по-голямо турбо ,кулер и клапан (поне аз до толкова съм се информирал ) Мислех си варянта с по-голям клапан и да изцедя малко тоз душегуб ,но долкото разбирам си струва доста пари и не си заслужава интервенцията ,а и типтроника може да му съкратя многократно живота .Най-добре да си събирам за валове ,че и на тях ще им дойде времето днеска я гледахме колко гориво може да хвърли помпата и стигна и закова 59.6 повече неможеше,както казах по спомен този дето ми прави чипа каза че ми го е нагласил на 60 ако съм искал да отида да го качи но нямало смисъл понеже още повече ще изстиска вече изстискания дърт двигател и ще пуши.има ли вероятност да съм с тоя клапан за който говориш ти до 80мг и как мога да разбера Редактирано 31 Октомври 2015 от Jordan Atanasov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hacker4oy Публикувано 2 Ноември 2015 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2015 Явно да, късметлия си. В номерата на клапаните явно има разлика , но клапана е отзад на помпата , така че трудно ще го видиш. Щом минаваш 50мг си карай спокойно и недей да ходиш да го преназобват , защото ще почне да кади като КРАЗ , товариш кутия ако е автомат и турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 (Редактирано) Лелее... Много глупости изписани 2 страници.Никакви клапани не се сменят.Помпи не се пипат. Келеша изобщо не ги чува тия мотори.Пък и не му се занимава. 60 мг са мит. Ако пусне 50 си е рай. И 215 коня са много оптимистични. Чипосването на версии над 150кс си е грешни пари. Всички софтове имат горивни карти(разбира се) и всеки които твърди обратното е пишман МАПЕР. За да тръгне един такъв автомобил се започва с разпръсквачи.(основния проблем с горивото). Така изкарват до около 220кс с оригиналното турбо.(не се препоръчва защото противно на всички твърдения е малко).Иначе след смяна на разпръсквачи има гориво за над 350кс. С разпръсквачите и оригиналното турбо и ремап колата има бууст на 1500-1600 оборота около 1.5 бара и става много приятна за каране. Следващия етап в тунинга е хибрид на оригиналното турбо. От 240-260 кс и над 600нм изкарва. Ако и това не стига- поставяне на по голяма турбина 2260- около 280кс или хибрид на база 2260-68,69 около 340-350кс.Тук задължително се поставят усилени болтове за главите защото разпъва оригиналните в 99% от случаите. Оригиналния съединител кара на около 550-580нм около 30к км. При автомобилите с челен кулер няма нужда от смяната му с по голям до около 300кс. Тоест ако имате автомобил с челен кулер А6 примерно ръчна кутия,здрав двигател и никои не е пипал по помпата ви трябват разпръсквачи,хибрид на оригиналното турбо(без преправяне на турбопътища).и ремап и спокойно си карате сейфти на едни 250-260кс и 600нм и разхода е с 1.5 литра надолу. Написаното по горе е на база на 6 годишни разработки по тези двигатели на направени около 6-8 в България и още поне 30 в цял свят. До сега нямаме гръмнал двигател въпреки че ги надуваме на налягания над 3.5 бара и горива за над 400кс. Ето и последния проект ,който е на личният ми автомобил - https://www.facebook.com/Elena.Venci.Baevi/media_set?set=a.10207262733190662.1354371793&type=3 Редактирано 22 Септември 2016 от doktorec Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 BAU какво му се бае, за да тръгне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Аааа, както и на BDH, моля? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Абсолютно същите неща.BAU/BDH са като АКЕ/АКН само дето са с ролкови кобилици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 И кухи валове Бая занимавка е значи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Е голяма занимавка да По добре 1.9тди.Там за 260 коня само с ремап Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Преди 1 час, doktorec написа: До сега нямаме гръмнал двигател въпреки че ги надуваме на налягания над 3.5 бара и горива за над 400кс. Ето и последния проект ,който е на личният ми автомобил - https://www.facebook.com/Elena.Venci.Baevi/media_set?set=a.10207262733190662.1354371793&type=3 A някакви дино графики има ли на тези душегуби надути с двойни на WRC автомобилите налягания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Имаме с слабите сетъпи на страницата ни в феисбук.На 3 бара има тук някъде в форума.Николай се казва момчето и е от Варна. На 3.5 бара нямаме дино(няма достоен съединител които да не струва над 3к.лв и да трябва да се преправя за да пасне).А скоро ще има и с компаунда. WRC и дизелова лимозина са 2 много различни неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Колко по-шумно работи с по-големи разпръсквачи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktorec Публикувано 22 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2016 Доста по меко работи което е нормално.Все пак има пад в налягането на помпата.И пали по лесно по обясними причини-По голяма порция гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване