Jump to content

ремап аке а6


ico V6

Recommended Posts

 ebey

TRANSIT FUEL PUMP TIMING SOLENOID BOSCH TYPE VP44 BRAND NEW BOSCH

Ама на колко милиграма/цик?

 

Грешка, май не е този.  това е авансаторното бутало.

 Намирам го само  в комплект с всичко в ибей...1 467 045 031 BOSCH FUEL INJECTION CONTROL UNIT 0 986 444 938

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой модели на вп44 излизат с клапан който стига 80мг гориво , но за жалост повечето са с 50мг . 2.5 180 кс може да стане повече от 200 кс , но трябват по-големи разпръсквачи , по-голямо турбо ,кулер и клапан (поне аз до толкова съм се информирал :) ) Мислех си варянта с по-голям клапан и да изцедя малко тоз душегуб ,но долкото разбирам си струва доста пари и не си заслужава интервенцията ,а и типтроника може да му съкратя многократно живота .Най-добре да си събирам за валове ,че и на тях ще им дойде времето :(

днеска я гледахме колко гориво може да хвърли помпата и стигна и закова 59.6 повече неможеше,както казах по спомен този дето ми прави чипа каза че ми го е нагласил на 60 ако съм искал да отида да го качи но нямало смисъл понеже още повече ще изстиска вече изстискания дърт двигател и ще пуши.има ли вероятност да съм с тоя клапан за който говориш ти до 80мг и как мога да разбера

Редактирано от Jordan Atanasov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно да, късметлия си. В номерата на клапаните явно има разлика , но клапана е отзад на помпата , така че трудно ще го видиш. Щом минаваш 50мг си карай спокойно и недей да ходиш да го преназобват , защото ще почне да кади като КРАЗ , товариш кутия ако е автомат и турбо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Лелее... Много глупости изписани 2 страници.Никакви клапани не се сменят.Помпи не се пипат.

Келеша изобщо не ги чува тия мотори.Пък и не му се занимава.

60 мг са мит.

Ако пусне 50 си е рай. И 215 коня са много оптимистични.

Чипосването на версии над 150кс си е грешни пари.

Всички софтове имат горивни карти(разбира се) и всеки които твърди обратното е пишман МАПЕР.

За да тръгне един такъв автомобил се започва с разпръсквачи.(основния проблем с горивото).

Така изкарват до около 220кс с оригиналното турбо.(не се препоръчва защото  противно на всички твърдения е малко).Иначе след смяна на разпръсквачи има гориво за над 350кс.

С разпръсквачите и оригиналното турбо и ремап колата има бууст на 1500-1600 оборота около 1.5 бара и става много приятна за каране.

Следващия етап в тунинга е хибрид на оригиналното турбо. От 240-260 кс и над 600нм изкарва.

Ако и това не стига- поставяне на по голяма турбина 2260- около 280кс или хибрид на база 2260-68,69 около 340-350кс.Тук задължително се поставят усилени болтове за главите защото разпъва оригиналните в 99% от случаите.

Оригиналния съединител кара на около 550-580нм около 30к км.

При автомобилите с челен кулер няма нужда от смяната му с по голям до около 300кс.

 

Тоест ако имате автомобил с челен кулер А6 примерно ръчна кутия,здрав двигател и никои не е пипал по помпата ви трябват разпръсквачи,хибрид на оригиналното турбо(без преправяне на турбопътища).и ремап и спокойно си карате сейфти на едни 250-260кс и 600нм и разхода е с 1.5 литра надолу.

 

Написаното по горе е на база на 6 годишни разработки по тези двигатели на направени около 6-8 в България и още поне 30 в цял свят.

 

До сега нямаме гръмнал двигател въпреки че ги надуваме на налягания над 3.5 бара и горива за над 400кс.

Ето и последния проект ,който е на личният ми автомобил -  https://www.facebook.com/Elena.Venci.Baevi/media_set?set=a.10207262733190662.1354371793&type=3

Редактирано от doktorec
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, doktorec написа:

До сега нямаме гръмнал двигател въпреки че ги надуваме на налягания над 3.5 бара и горива за над 400кс.

Ето и последния проект ,който е на личният ми автомобил -  https://www.facebook.com/Elena.Venci.Baevi/media_set?set=a.10207262733190662.1354371793&type=3

A някакви дино графики има ли на тези душегуби надути с двойни на WRC автомобилите налягания :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме с слабите сетъпи на страницата ни в феисбук.На 3 бара има тук някъде в форума.Николай се казва момчето и е от Варна.

На 3.5 бара нямаме дино(няма достоен съединител които да не струва над 3к.лв и да трябва да се преправя за да пасне).А скоро ще има и с компаунда.

WRC и дизелова лимозина са 2 много различни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста по меко работи което е нормално.Все пак има пад в налягането на помпата.И пали по лесно по обясними причини-По голяма порция гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...