Jump to content

Предложете вариант на HUD с трите уреда


Recommended Posts

Може ли да се измисли как да стане да се показва на стъклото температурата на маслото в скоростите, налягането на турбото и налягането на маслото в двигателя.

 Върти ми се в главата да се "хакне " едно китайче в диагностичната букса и от там  в HUD устройството, може с кабел или с блутут или WI-FI ама как да стане. Ако има разбирачи ще им бъда благодарен да споделят опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, това е лесно. Вкарай в "хакнатия" китаец :scherzkeks: /андроид,ардуино или нещо OS9/ например VCDS,после напиши софтуерче, че екрана да излиза огледално на предното стъкло с достатъчен размер и яркост/тук-таме малко превод на БГ....Лесна задача!Виж колко просто са го направили на изтребителите-даже и височина,крен градуси и т.н. показва!

Лесно е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше лесно (за мен) нямаше да питам... :nixweiss:

Гледах готови  устройства, ама са за спортисти...мили, килотони, милимунди.

 Общо взето дискотека.

На мен ми се иска нещо дискретно само за необходимата информация. Щото душегуб е капризен и изисква грижи. :lupe:

На типтроника маслото ми е важно да го знам- колко съм го сварил, нали съм се филмирал с темата за  скоростите .

За  налягането на маслото също ми е важно, та каква кола е това без манометър за маслото. А  турбото от интерес  искам да го гледам как поми на конете кислород за да тичкат.

 Та съм в тотално неведение и недоумение. Идея има ама до тук.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте са не износващи се... Ролинг стоунс, така да се каже .

Има едно http://www.cnx-software.com/2013/02/26/21-carapp-app327-bluetooth-obd2-car-diagnostic-scanner/

Дали ще ми свърши работа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо виж дали колата ти поддържа ОБД2 протокол, моят душегуб е от първите и не поддържа, ако поддържа задачата се улеснява много, едно като това което си показал с блутут и един прост смартфон с 3-3,5 инча дисплей и си готов има приложения с които да обърнеш екрана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха сега де, па трее да ручам доматите...ама като съм тъп- така е. Дали или?!?. АКЕ 2001 год. Април. Има вътрешен кан, ама диагностиката е само по К-линия.

Нека по-умните се обадят.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, от по-глупавите ще те насоча така:

1. Пусни си VCDS-а.

2.Иди на тест с OBD2./долу в ляво на програмата над "about"

3.Ако успееш да влезнеш в компютъра на колата-пусни тест, за да разбереш поддържаните модули на колата.

Това е.

п.с. При мен на 2003 "душегуб", ми показва среден нокът!

Успех!

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както се казв....Душегуб отново ми реализира греда.

  Иначе за по-новите модели става бомба.

http://zamunda.net/banan?id=429807&hit=1теглиш и инсталираш на тел.

 А това в диагностичната букса.

http://sklad66.com/cms/ELM-327-Bluetooth-OBDII-CAN.html

 Поне така пишат хората. :verweis::hilezh:

ОБИЧМ го тоз Душегуб...осмисля живота ми и го прави интересен. :wall:

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 http://www.outilsobdfacile.com/vehicle-list-compatible-obd2/audi

 

Виж тук за съвместимост, за да не наливаш излишно пари :bia:

 

  http://www.mp3car.com/engine-management-obd-ii-engine-diagnostics-etc/140558-audi-a4-obdii-protocol.html

Обърни внимание на пост #5.

Редактирано от birolino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте го хвърляли по върбите, всички Ц5 са с ОБД-2!

...а тоя китайски блутуут с елм-327 е пълен шит - 3 такива/подобни съм сменил,

единия не искаше да се върже само с моята кола (предишната), на други тръгваше,

другия не искаше да се върже по БТ само с моя телефон, на други тръгваше,

а третия го сложих пред гумата на колата, ама не помня вече за какво беше...

Помня, че един приятел пък смени 2 - единия не тръгна още от началото, а другия след 2 дни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа че поне доколкото съм запознат с тия дръвца от всякакъв клас те могат да достигнат само и единствено до ECU-то на колата но например за температурата на маслото в скоростите ти трябва да влезеш в TCU-то а там става само с VAG_COM-а. Налягането на маслото винаги е кръпка т.е. няма го в оригиналния сбирток на колата, имаш само пресостат на ниско налягане. Евентуално може и да имаш MAP сензор който да ти покаже буста и дотам с твоите щения. Може би бъркам някъде защото това са реалните неща за тръцко.

 

Имам ето това и ако искаш може да ти го дам за по-малко от колкото съм го взел.

 

29_09_2013_razhod_max_speed.jpg

 

Само че за VAG протокол за данни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло замисъла на колегата няма да намери резултата, който търси. Бях се зарибил по едно време за HUD и четох много мнения и гледах клипчета, но афтърмаркет изпълненията изглеждат недодялано, когато въобще може да "изглеждат"  - демек сумрак/вечер. От търсените 3 параметъра, виждам смисъл за пряко следене само бууста и то ако има проблеми с него, или е ремапната колата, а там най-чистия вариант за 2.5тди - разпробива се месинговата пробка, на тръбата от кулера, след клапата за плавно гасене, над левия фар, навива се куша шпилка, пуска се гумено маркуче до кутията на компа и от там - мап сензор с ел. уредче, или директно механичен манометър. Пробвал съм по няколко от двата вида, за турбо дизел спокойно може да се ползва мап+ел. уред, тъй като няма такива резки вариации като при турбо бензин (от вакуум към налягане) - лага е поносим, пиковете се отчитат.

 

На предния душегуб  от всички видове си избрах втория вариант, понеже кабелчетата минават деликатно и не се виждат, а буустметъра си седеше без рапидки и двойнолепящи затиснат в ъгъла на стъклото и гредата.


7033130g.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Не ме хвърлихте по върбите, а направо в гьола на умопомрачението.. :nixweiss:

   Ама като не съм чел сега много  ми е тъмно. :wall:

 На едно място се казва няма OBDII ,  Оги казва има ?!?!

За да има  OBDII , не трябва ли да може на  колата да се  прави диагностика   по KAN-шина  или се бъркам....

 А и разгледах това: http://www.outilsobdfacile.com/obd-mode-pid.php

 Потвърждава на 100% казаното от Марсианците(няма да има достъп освен за темп. скорост. обороти и разход , плюс  грешки )

 А мен това не ме устройва.  

 Разгледах и TORQUE PRO , но и там няма това, което търся.

 Има  MAP, MAF   и евентуално според модела на колата, (което значи, че няма да се покаже) и  темп. масло скорости.

 

П.П. Щеше ми се ама не става. Или поне аз не мога да го измисля как да стане.

 Има вариант с старомодните три уреда. Но не мога да измисля къде да ги сложа, така че да стане естетично.

 Все пак ако имате идеи  не съм се отказал.

 

П.п. Оги разпробивал съм на два -три камиона, които съм карал. Важно ми беше да виждам, колко помпа турбината за да  карам икономично.

Само, че ползвах механичен манометър.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таблото на ц5 е хубаво и подробно, с доста уреди и достатъчно показания (на големия фис). Само турбото ти трябва да следиш, за това си пусни едно маркуче и другото не ти требе. Специално на душегуба е пийс ъф кейк процедурата. Ако скъсаш месинговия болт на кулера при разпробиването за кухата шпилка - стандартна резба и стъпка е и веднага влиза друг болт за нов опит. Как ще решиш естетично уреда в интериора е по твой вкус, аз лично смятам за тази марка, че сток до край си е най и за това накрая сложих уредче с ел. стрелка и скрит мап сензор зад корите.

Ама помисли дали наистина искаш да кичиш с уреди колонката, без не си махнал "двайсе и пет те-де-и" буквите изотзадзе, че ако захраниш някой чеснов тръц на светофарна гонка, може да му докараш сервизна треска...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мястото на волтметъра може да се сложи буустметър и става фабрично.

Правено е вече, има тема във форума, но снимките са изтекли и не се вижда и разбира нищо.

Обаче помня, когато се виждаше и беше готино.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Само предложение...

 

IMAG0049.jpg

 

Нали имаше една шмекерия към 250лв. беше дето се връзва към ФИС-а и там ти изкарва диагностика и т.н. Fis Control май му беше името.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко пъти заглеждах пепелника... и се замислих да ли ще се намерят полкова малки уреди да да се вложат в пепелника?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буустметъра го надничаш обикновено като набиваш шпорите, ако го забодеш на пепелника, ще отклонява много вниманието в критичен момент. Това за волт метъра направо не знам как може да се случи, при положение, че съм разглабял неколкократно табла и знам какво е отзад... Жалко, че ги няма снимките, да видя как е било направено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия блутуут гомна... вършат работа донякъде. Имам елм 327 и го ползвам да си трия грешката набивана от SAI. Обаче поддържат бензинови коли от 1998г и дизелови от 2004г(това за ваг групата говоря). Нещо интересно ми се случи наскоро. Отивам да ми сменят филтъра на газовата (някъде на около 15 000 вместо на 20к).  Момчето в сервиза върза лаптопа за да прегледа как е газовия комп и се опулва и вика не си коригира смесите. Директно се насочи към буксата за диагностика, извади елма(държах го редовно) и каза да не го държа в буксата, защото пречел на смесите на газовия компютър  :nixweiss:  Та колата на газ тръгна доста добре, но не знам дали беше от новия филтър или от липсата на елм-а  :hilezh:  Имайте го в предвид. И все пак е по-яко да си с механични уреди вместо с подобна джаджа. Централните духалки са идеалното място според мен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.fis-control.de/index_en.htmlНай-безболезненото изпълнение

https://www.youtube.com/watch?v=feE9oAFCyQU

Редактирано от Angelpleven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...